فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس دارای ۲۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس :

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران ( شهرستانهای تنکابن و چالوس )

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده………………………………………. ۱

فصل اول: طرح تحقیق

۱-۱- مقدمه…………………………………… ۴

۱-۲- تعریف مسأله……………………………… ۶

۱-۳- اهمیت موضوع……………………………… ۹

۱-۴- دلایل انتخاب موضوع………………………… ۱۳

۱-۵- اهداف تحقیق……………………………… ۱۵

۱-۵-۱- هدف کلی ………………………………. ۱۵

۱-۵-۲- اهداف اختصاصی………………………….. ۱۵

۱-۶- محدوده های تحقیق…………………………. ۱۵

۱-۶-۱- محدوده موضوعی………………………….. ۱۵

۱-۶-۲- محدوده مکانی ………………………….. ۱۶

۱-۶-۲-۱- سیمای کلی استان مازندران………………. ۱۶

۱-۶-۲-۲- سیمای کلی شهرستان تنکابن ……………… ۱۷

۱-۶-۲-۳- سیمای کلی شهرستان چالوس……………….. ۱۹

۱-۶-۳- محدوده زمانی…………………………… ۲۰

۱-۷- محدودیتهای تحقیق…………………………. ۲۰

۱-۸- تعاریف عملیاتی…………………………… ۲۱

فصل دوم: مرور ادبیات و مبانی نظری تحقیق

۲-۱- بخش اول: تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی……… ۲۳

۲-۱-۱- مقدمه…………………………………. ۲۳

ه

۲-۱-۲- مفهوم نیاز…………………………….. ۲۳

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۱-۲-۱- ویژگیهای نیازهای انسانی……………….. ۲۴

۲-۱-۲-۲- طبقه بندی نیازها……………………… ۲۵

۲-۱-۳- مفهوم آموزش……………………………. ۲۶

۲-۱-۳-۱- طبقه بندی نظامهای آموزشی………………. ۲۷

۲-۱-۳-۲- نقش نظامهای آموزشی …………………… ۲۸

۲-۱-۳-۳- اصول آموزش…………………………… ۲۹

۲-۱-۳-۴- مزایا و فواید آموزش…………………… ۳۰

۲-۱-۴- تعاریف مختلف ترویج کشاورزی………………. ۳۰

۲-۱-۴-۱- اهداف آموزش ترویجی……………………. ۳۱

۲-۱-۴-۲- اصول آموزش ترویجی…………………….. ۳۱

۲-۱-۴-۳- اهمیت و ویژگیهای آموزش ترویج کشاورزی……. ۳۲

۲-۱-۵- مفهوم نیاز آموزشی- ترویجی……………….. ۳۳

۲-۱-۵-۱- انواع نیاز آموزشی…………………….. ۳۴

۲-۱-۵-۲- اولویت بندی نیازهای آموزشی…………….. ۳۵

۲-۱-۶- نیاز سنجی……………………………… ۳۷

۲-۱-۶-۱- تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی………….. ۳۸

۲-۱-۶-۲- ضرورت و مزایای تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی ۳۹

۲-۱-۶-۳- قلمرو نیازسنجی در برنامه های آموزشی – ترویجی ۴۰

۲-۱-۶-۴- اصول و نکات مهم در تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی ۴۰

۲-۱-۶-۵- اهداف تعیین نیازهای آموزشی…………….. ۴۲

۲-۱-۶-۶- ویژگیهای تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی….. ۴۲

۲-۱-۶-۷- عوامل مؤثر در تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی ۴۳

۲-۱-۶-۸- مراحل تعیین نیازهای آموزشی…………….. ۴۵

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۱-۶-۹- روشهای تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی……. ۴۵

۲-۲- بخش دوم: کیوی فروت……………………….. ۵۱

۲-۲-۱- مقدمه…………………………………. ۵۲

۲-۲-۲- مبدأ و تاریخچه کیوی در جهان……………… ۵۳

۲-۲-۳- تولید جهانی کیوی……………………….. ۵۴

۲-۲-۴- صادرات جهانی کیوی………………………. ۵۷

۲-۲-۵- سابقه و موقعیت کیوی در ایران…………….. ۵۹

۲-۲-۶- تولید کیوی در ایران…………………….. ۶۱

۲-۲-۷- صادرات کیوی در ایران……………………. ۶۶

۲-۲-۸- مشخصات گیاه شناسی کیوی………………….. ۶۷

۲-۲-۸-۱- تعداد کروموزومها …………………….. ۶۸

۲-۲-۸-۲- ریشه ها …………………………….. ۶۸

۲-۲-۸-۳- ساقه ها و شاخه ها…………………….. ۶۹

۲-۲-۸-۴- برگها ………………………………. ۷۰

۲-۲-۸-۵- جوانه ها…………………………….. ۷۰

۲-۲-۸-۶- گلها………………………………… ۷۳

۲-۲-۸-۷- میوه و بذر…………………………… ۷۸

۲-۲-۹- واریته های معروف کیوی…………………… ۷۹

۲-۲-۹-۱- واریته های ماده ……………………… ۷۹

۲-۲-۹-۲- واریته های نر………………………… ۸۰

۲-۲-۱۰- آب و هوا و شرایط اقلیمی مورد نیاز کیوی…… ۸۱

۲-۲-۱۰-۱- بارندگی ……………………………. ۸۱

۲-۲-۱۰-۲- نور خورشید………………………….. ۸۱

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۲-۱۰-۳- نیاز سرمایی ………………………… ۸۲

۲-۲-۱۰-۴- خاک ……………………………….. ۸۲

۲-۲-۱۱- روشهای مختلف تکثیر کیوی………………… ۸۳

۲-۲-۱۱-۱- ازدیاد از طریق بذر…………………… ۸۳

۲-۲-۱۱-۲- ازدیاد از طریق قلمه………………….. ۸۴

۲-۲-۱۱-۳- ازدیاد از طریق پیوند…………………. ۸۴

۲-۲-۱۱-۴- ازدیاد از طریق کشت بافت………………. ۸۵

۲-۲-۱۲- عملیات احداث باغ کیوی………………….. ۸۵

۲-۲-۱۲-۱- شرایط احداث باغ……………………… ۸۵

۲-۲-۱۲-۲- باد شکن ……………………………. ۸۶

۲-۲-۱۲-۳- داربست و انواع آن……………………. ۸۷

۲-۲-۱۳- عملیات کاشت کیوی………………………. ۹۰

۲-۲-۱۳-۱- آماده سازی خاک ……………………… ۹۰

۲-۲-۱۳-۲- کود دهی ……………………………. ۹۰

۲-۲-۱۳-۳- طراحی کاشت درختان کیوی فروت ………….. ۹۱

۲-۲-۱۳-۴- انتقال نهالها به زمین اصلی……………. ۹۱

۲-۲-۱۳-۵- زمان انتقال نهالها ………………….. ۹۱

۲-۲-۱۳-۶- فواصل کاشت …………………………. ۹۲

۲-۲-۱۴- عملیات داشت کیوی………………………. ۹۲

۲-۲-۱۴-۱- هدایت و مراقبت از نهالها……………… ۹۲

۲-۲-۱۴-۲- آبیاری …………………………….. ۹۲

۲-۲-۱۴-۳- هرس………………………………… ۹۳

۲-۲-۱۴-۴- تغذیه گیاه………………………….. ۹۵

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۲-۱۴-۵- مبارزه با علفهای هرز………………… ۹۶

۲-۲-۱۵- آفات و بیماریهای مهم کیوی و خسارات ناشی از عوامل طبیعی…………………………………………… ۹۶

۲-۲-۱۵-۱- آفات ………………………………….. ۹۶

۲-۲-۱۵-۲- بیماریها ………………………………. ۹۸

۲-۲-۱۵-۳- خسارات ناشی از عوامل طبیعی……………….. ۱۰۰

۲-۲-۱۶- عملیات برداشت و انبار داری کیوی…………….. ۱۰۰

۲-۲-۱۶-۱- برداشت کیوی…………………………….. ۱۰۰

۲-۲-۱۶-۲- انبارداری کیوی………………………….. ۱۰۱

۲-۲-۱۷- ارزش غذایی و فرآورده های کیوی………………. ۱۰۲

۲-۲-۱۷-۱- ارزش غذایی کیوی فروت…………………….. ۱۰۲

۲-۲-۱۷-۲- فرآورده های کیوی فروت……………………. ۱۰۴

۲-۲-۱۸- محاسبه اقتصادی برای احداث یک باغ کیوی……….. ۱۰۴

۲-۳- بخش سوم: ضرورت شناسایی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران ۱۰۷

۲-۳-۱- کیویکاران ………………………………… ۱۰۷

۲-۳-۲- لزوم اهمیت آموزش کیویکاران………………….. ۱۰۸

۲-۳-۳- ضرورت شناسایی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران. ۱۰۸

۲-۴- بخش چهارم: مروری بر سوابق و مطالعات انجام یافته در زمینه تحقیق ۱۱۰

۲-۴-۱- مطالعات تحقیقاتی انجام گرفته در جهان…………. ۱۱۰

۲-۴-۲- مطالعات تحقیقاتی انجام گرفته در ایران………… ۱۱۲

فصل سوم: روش تحقیق

۳-۱- مقدمه………………………………………. ۱۲۲

۳-۲- نوع و روش تحقیق……………………………… ۱۲۲

۳-۳- جامعه آماری…………………………………. ۱۲۲

۳-۴- جمعیت مورد مطالعه……………………………. ۱۲۳

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۳-۵- تعیین حجم نمونه……………………………… ۱۲۳

۳-۶- روش نمونه گیری ……………………………… ۱۲۴

۳-۷- روش جمع آوری اطلاعات………………………….. ۱۲۴

۳-۸- ابزار جمع آوری اطلاعات………………………… ۱۲۴

۳-۹- روایی………………………………………. ۱۲۵

۳-۱۰- اعتبار علمی………………………………… ۱۲۵

۳-۱۱- ضریب آلفای کرنباخ…………………………… ۱۲۶

۳-۱۲- متغیرهای تحقیق……………………………… ۱۲۶

۳-۱۳- فرضیات تحقیق……………………………….. ۱۲۷

۳-۱۴- روشهای تجزیه و تحلیل آماری…………………… ۱۳۱

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

۴-۱- مقدمه………………………………………. ۱۳۵

۴-۲- آمار توصیفی…………………………………. ۱۳۵

۴-۲-۱- بخش اول: ویژگیهای فردی، اقتصادی و فعالیتهای باغداری ۱۳۶

۴-۲-۲- بخش دوم: نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران……. ۱۴۷

۴-۲-۳- بخش سوم: عوامل مؤثر بر نیازهای آموزشی………… ۱۹۲

۴-۲-۴- بخش جهارم: استفاده از کانالهای ارتباطی آموزشی – ترویجی ۱۹۵

۴-۳- آمار استنباطی……………………………….. ۲۰۳

۴-۳-۱- نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن…………… ۲۰۳

۴-۳-۲- نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس……………. ۲۰۸

۴-۳-۳- آزمون من وایت نی…………………………… ۲۰۹

۴-۳-۴- معادله خط رگرسیون چند متغیره در ارتباط با تأثیر متغیرهای مستقل بر میزان نیازهای
آموزشی- ترویجی کیویکاران………………………….. ۲۱۲

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل پنجم: خلاصه ، نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱- خلاصه ………………………………………. ۲۱۹

۵-۲- نتیجه گیری………………………………….. ۲۲۱

۵-۲-۱- نتایج حاصل از یافته های توصیفی………………. ۲۲۱

۵-۲-۲- نتایج حاصل از یافته های تحلیلی………………. ۲۲۵

۵-۲-۲-۱- نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن…………. ۲۲۵

۵-۲-۲-۲- نتایج حاصل از تأثیر فردی متغیرهای مستقل برمتغیر وابسته ۲۲۹

۵-۲-۲-۳- نتایج حاصل از تاثیر جمعی متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته ۲۳۰

۵-۳- پیشنهادات…………………………………… ۲۳۱

۵-۴- عناوین پیشنهادی جهت تحقیقات آتی……………….. ۲۳۳

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست منابع …………………………………….. ۲۳۴

پیوست ها

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۱-۱): تولید محصول کیوی در سنوات مختلف و بر حسب تن در هکتار…………………………………………… ۸

جدول (۲-۱): ده کشور تولید کننده عمده کیوی در جهان… ۵۵

جدول (۲-۲): مقدار و ارزش صادرات کیوی توسط ده کشور عمده صادرکننده در طی سالهای
۲۰۰۰-۱۹۹۸…………………………………… ۵۸

جدول (۲-۳): آمار دهساله کیوی به تفکیک استان……… ۶۲

جدول (۲-۴): نتایج تفصیلی سرشماری عمومی کشاورزی ۱۳۸۲- استان مازندران……………………………………. ۶۵

جدول (۲-۵): ارزش غذایی کیوی در هر ۱۰۰گرم از آن….. ۱۰۳

جدول (۲-۶): سرمایه گذاری اولیه احداث یک باغ یک هکتاری کیوی تا قبل از مرحله باروری………………………….. ۱۰۶

جدول (۲-۷): خلاصه تحقیقات انجام گرفته در باب نیازهای آموزشی- ترویجی……………………………………… ۱۱۶

جدول (۳-۱): تعیین حجم نمونه بر اساس شهرستانهای مورد مطالعه ۱۲۳

جدول (۳-۲): بررسی آمار مورد استفاده برای هر یک از فرضیه های تحقیق…………………………………………… ۱۳۳

جدول (۴-۱): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس سن ۱۳۶

جدول (۴-۲): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس تعداد افراد تحت تکفل……………………………………. ۱۳۷

جدول (۴-۳): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس سطح تحصیلات…………………………………………… ۱۳۸

جدول (۴-۴): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس شغل اصلی ۱۳۹

جدول (۴-۵): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس سابقه کیویکاری …………………………………… ۱۴۰

جدول (۴-۶): توزیع فراوانی سطح زیر کشت محصول کیوی افراد مورد مطالعه……………………………………… ۱۴۱

جدول (۴-۷): توزیع فراوانی عملکرد سالیانه محصول کیوی افراد مورد مطالعه……………………………………… ۱۴۲

جدول (۴-۸): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس میزان درآمد سالانه از شغل کیویکاری………………………… ۱۴۳

جدول (۴-۹): توزیع فراوانی نوع مالکیت افراد مورد مطالعه در خصوص کشت کیوی……………………………………. ۱۴۵

جدول (۴-۱۰): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران در خصوص دسترسی به مناطق شهری………………………………….. ۱۴۶

جدول (۴-۱۱): توزیع فراوانی دفعات شرکت افراد مورد مطالعه در دوره های آموزشی………………………………….. ۱۴۷

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۱۲): توزیع فراوانی دلایل عدم شرکت برخی از افراد مورد مطالعه در دوره های
آموزشی – ترویجی…………………………….. ۱۴۸

جدول (۴-۱۳): توزیع فراوانی برگزاری دوره های آموزشی کیویکاری از سال ۱۳۸۴ به بعد……………………………… ۱۴۹

جدول (۴-۱۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص مجموعه عوامل محیطی……………………………….. ۱۵۰

جدول (۴-۱۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با انواع بادشکنهای مورد استفاده در باغات کیوی ۱۵۱

جدول (۴-۱۶): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت بادشکنهای سازگار با منطقه…………… ۱۵۲

جدول (۴-۱۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از انواع داربستهای مورد استفاده در باغهای کیوی ۱۵۳

جدول (۴-۱۸): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نحوه نصب صحیح داربست …………… ۱۵۴

جدول (۴-۱۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از طریقه صحیح هدایت شاخه ها بر روی سیم های داربست ۱۵۵

جدول (۴-۲۰): اولویت بندی نیازهای آموزشی- ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات احداث باغ کیوی……………………. ۱۵۶

جدول (۴-۲۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت
واریته های مختلف کیوی………………………… ۱۵۷

جدول (۴-۲۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت ارقام سازگار با منطقه………………. ۱۵۸

جدول (۴-۲۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت زمان مناسب برای تولید نهال کیوی……… ۱۵۹

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۲۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت مکانهای مناسب جهت تهیه نهال کیوی…….. ۱۶۰

جدول (۴-۲۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نحوه آماده کردن زمین جهت کاشت نهال کیوی ۱۶۱

جدول (۴-۲۶): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از زمان کاشت نهالها………………… ۱۶۲

جدول (۴-۲۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با طریقه صحیح کاشت نهالها………….. ۱۶۳

جدول (۴-۲۸): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات کاشت کیوی…………………………………. ۱۶۴

جدول (۴-۲۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص روشهای نگهداری و حفاظت از نهالهای کشت شده….. ۱۶۵

جدول (۴-۳۰): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نحوه, زمان و سیستم آبیاری مناسب….. ۱۶۶

جدول (۴-۳۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با روشهای مبارزه و کنترل صحیح علفهای هرز ۱۶۷

جدول (۴-۳۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص دانش لازم در
زمینه های چگونگی و زمان مناسب هرس……………… ۱۶۸

جدول (۴-۳۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با انواع کودهای مورد نیاز کیوی و نحوه استفاده از آنها……………………………………….. ۱۶۹

جدول (۴-۳۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت بیماریهای رایج در درختان کیوی……….. ۱۷۰

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۳۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از نحوه مبارزه با بیماریهای کیوی…….. ۱۷۱

جدول (۴-۳۶): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی باعلائم بیماری در درختان کیوی……….. ۱۷۲

جدول (۴-۳۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت عوامل مؤثر در گسترش بیماری………….. ۱۷۳

جدول (۴-۳۸): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت آفات رایج در درختان کیوی……………. ۱۷۴

جدول (۴-۳۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از نحوه مبارزه با آفات کیوی…………. ۱۷۵

جدول (۴-۴۰): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات داشت کیوی…………………………………. ۱۷۶

جدول (۴-۴۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از زمان مناسب برداشت کیوی…………… ۱۷۷

جدول (۴-۴۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت روشهای عمده برداشت محصول کیوی……….. ۱۷۸

جدول (۴-۴۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از عملیات و نحوه برداشت محصول کیوی…… ۱۷۹

جدول (۴-۴۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با وسایل و ادوات برداشت کیوی……….. ۱۸۰

جدول (۴-۴۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با راههای جلوگیری از هدر رفتن محصول کیوی ۱۸۱

جدول (۴-۴۶): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات برداشت کیوی……………………………….. ۱۸۲

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۴۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از رعایت اصول صحیح و مناسب انبارداری…. ۱۸۳

جدول (۴-۴۸): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت آفات و بیماریهای انبارداری………….. ۱۸۴

جدول (۴-۴۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با چگونگی تمیز کردن و درجه بندی محصول.. ۱۸۵

جدول (۴-۵۰): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نکات ضروری در هنگام انبارداری……. ۱۸۶

جدول (۴-۵۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با زمان مناسب عرضه محصول…………… ۱۸۷

جدول (۴-۵۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با استاندارد کردن و درجه بندی کردن محصول ۱۸۸

جدول (۴-۵۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با
حمل و نقل مناسب کیوی…………………………. ۱۸۹

جدول (۴-۵۴): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات انبارداری کیوی…………………………….. ۱۹۰

جدول (۴-۵۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در مراحل احداث باغ، کاشت، داشت، برداشت و انبارداری…. ۱۹۱

جدول (۴-۵۶): اولویت بندی تأثیر روشهای آموزشی- ترویجی در کاهش یا رفع نیازهای آموزشی کیویکاران………………………….. ۱۹۲

جدول (۴-۵۷): اولویت بندی تأثیر عوامل اجتماعی در کاهش یا رفع نیازهای آموزشی کیویکاران……………………… ۱۹۳

جدول (۴-۵۸): اولویت بندی تأثیر عوامل اقتصادی در کاهش یا رفع نیازهای آموزشی کیویکاران……………………… ۱۹۴

جدول (۴-۵۹): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص تماس با کارکنان جهاد کشاورزی………………….. ۱۹۵

جدول (۴-۶۰): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص تماس با مروجان………………………………. ۱۹۶

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۶۱): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از کلاسهای آموزشی – ترویجی……………… ۱۹۷

جدول (۴-۶۲): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از نشریات و مجلات آموزشی – ترویجی……….. ۱۹۸

جدول (۴-۶۳): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص مشاهده فعالیت سایر کیویکاران…………………………….. ۱۹۹

جدول (۴-۶۴): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از برنامه های
آموزشی- ترویجی رادیو…………………………. ۲۰۰

جدول (۴-۶۵): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از برنامه های
آموزشی- ترویجی تلویزیون………………………. ۲۰۱

جدول (۴-۶۶): اولویت بندی میزان استفاده از کانالهای ارتباطی آموزشی – ترویجی در خصوص کشت کیوی…………………….. ۲۰۲

جدول (۴-۶۷): خلاصه نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن در مورد فرضیه های تحقیق……………………………… ۲۰۷

جدول (۴-۶۸): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر نوع شغل اصلی ۲۰۸

جدول (۴-۶۹): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر نوع مالکیت باغ کیوی……………………………………….. ۲۰۸

جدول (۴-۷۰): نتایج حاصل از آزمون من وایت نی در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر جنسیت…….. ۲۰۹

جدول (۴-۷۱): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر وضعیت تأهل ۲۱۰

جدول (۴-۷۲): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر استفاده یا عدم استفاده از تسهیلات حمایتی……………………… ۲۱۰

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۷۳): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر عضویت یا عدم عضویت در تعاونی…………………………………… ۲۱۱

جدول (۴-۷۴): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام اول………………………………………… ۲۱۳

جدول (۴-۷۵): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام دوم………………………………………… ۲۱۳

جدول (۴-۷۶): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام سوم………………………………………… ۲۱۴

جدول (۴-۷۷): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام چهارم………………………………………. ۲۱۵

جدول (۴-۷۸): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام پنجم……………………………………….. ۲۱۶

جدول (۴-۷۹): خلاصه مراحل مختلف متغیرهای مستقل بر میزان نیازهای آموزشی- ترویجی………………………………. ۲۱۷

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار (۲-۱): مفهوم نیاز آموزشی………………… ۳۴

نمودار (۲-۲): فرآیند تعیین اولویت نیازهای آموزشی فراگیران و تبدیل آنها به برنامه های آموزشی……………….. ۳۷

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست اشکال

عنوان صفحه

شکل (۲-۱): نمایی از باغ کیوی…………………… ۵۱

شکل (۲-۲): پرنده کیوی…………………………. ۵۲

شکل (۲-۳): روش بستن ساقه جوان کیوی به قیم برای ایجاد تنه ای مستقیم……………………………………… ۶۹

شکل (۲-۴): مرحله جوانه شکفتن درکیوی ……………. ۷۱

شکل (۲-۵): نمایان شدن کامل برگها……………….. ۷۲

شکل (۲-۶): باز شدن کامل خوشه برگها و نمایان شدن غنچه های گل روی شاخساره در رقم هایوارد …………………………………… ۷۲

شکل (۲-۷): باز شدن کامل خوشه برگها و نمایان شدن غنچه های گل در رقم نر توموری……………………………….. ۷۲

شکل (۲-۸): گل نر کیوی ………………………… ۷۴

شکل (۲-۹): مقایسه اندازه گلهای نر و ماده کیوی……. ۷۴

شکل (۲-۱۰): گل ماده کیوی………………………. ۷۵

شکل (۲-۱۱): کندوها در مکانهایی از باغ کیوی گذاشته می شوند که آفتاب صبحگاهی بر آنها بتابد…………………… ۷۶

شکل (۲-۱۲): نمایی از گرده افشانی گل ماده کیوی رقم هایوارد ۷۶

شکل (۲-۱۳): برش عرضی میوه کیوی ………………… ۷۸

شکل (۲-۱۴): بستن شاخساره های یکساله گلدهنده به سیم های داربست به منظور افزایش درصد گلدهی…………………………………. ۸۸

شکل (۲-۱۵): باغ کیوی قبل از انجام هرس زمستانه……. ۹۴

شکل (۲-۱۶): باغ کیوی بعد از انجام هرس زمستانه……. ۹۴

فایل ورد کامل پژوهش شناخت نیازهای آموزشی و ترویجی کیویکاران استان مازندران با تمرکز بر شهرستان‌های تنکابن و چالوس
فهرست نقشه ها

عنوان صفحه

نقشه (۱-۱): استان مازندران به تفکیک شهرستان در سال ۱۳۷۵ ۱۶

نقشه (۱-۲): شهرستان تنکابن به تفکیک بخش و دهستان در سال ۱۳۷۵ ۱۸

تقشه (۱-۳): شهرستان نوشهر به تفکیک بخش و دهستان در سال ۱۳۷۵ ۱۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.