فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی دارای ۱۰۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی :
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی
فهرست مطالب
عنوان فصل اول : کلیات صفحه
۱-۱ مقدمه————————————
۲-۱ بیان مسئله ——————————-
۳-۱ ضرورت و اهمیت تحقیق ———————-
۴-۱ اهداف تحقیق ——————————
۵-۱ تعریف مفاهیم و اصطلاحات ——————-
۱-۵-۱ اوقات فراغت —————————-
۱-۵-۲ اوقات فراغت در لغت ———————
۱-۵-۳ اوقات در لغت —————————
۱-۵-۴ فراغت در لغت —————————
۱-۵-۵ موفقیت در لغت ————————–
۱-۵-۶ موفقیت تحصیلی ————————–
فصل دوم پیشینه تحقیق
۱-۲ پژوهش های انجام شده در داخل کشور ——–
۱-۱-۲چگونگی اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه اصفهان با تاکید برفعالیتهای ورزشی —————————
۲-۱-۲ نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه کشوربا تاکید بر فعالیتهای ورزشی—————————— ۳-۱-۲ بررسی مشکلات گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران
۴-۱-۲اوقات فراغت و شکل گیری شخصیت فرهنگی در دبیرستان تهران
۵-۱-۲بررسی میزان علاقه مندی و تعیین اولویت های مورد علاقه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی ———————-
۶-۱-۲بررسی نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی ———————————————
۷-۱-۲بررسی اوقات فراغت شهروندان شهر مشهد —–
جنسیت و اوقات فراغت در عرصه های زندگی شهری —
۲-۲پژوهش های انجام در خارج از کشور ———–
۱- ۲-۲فراغت در شهر ————————–
۲- ۲-۲اوقات فراغت جوانان ——————-
۳- ۲-۲تئوری فراغت ————————–
فصل سوم : چهار چوب نظری
۱-۳بررسی آراء و اندیشه های صاحب نظران——
۱-۱-۳نظریات رایزرمن ———————–
۲-۱-۳نظریات رایت میلز ———————
۳-۱-۳نظریات فلوئید هاوس——————–
۴-۱-۳نظریات اسپنسر————————-
۱-۲-۳تئوری رفتار واتسن ——————–
۲-۲-۳تئوری انگیزه جورج هومز—————-
۳-۲-۳تئوری طبقات گرازیا ——————-
۴-۲-۳تئوری مربوط به رابطه فراغت بازی ——
۳-۳فرضیات تحقیق —————————
۴-۳مدل تحلیلی تحقیق ———————–
فصل چهارم : مبانی روش تحقیق
۱-۴روش تحقیق ——————————
۲-۴جامعه آماری —————————-
۳-۴واحد تحلیل —————————–
۴-۴شیوه ی نمونه گیری ———————-
۵-۴حجم نمونه ——————————
۶-۴تعریف عملیاتی تحقیق ——————–
فصل پنجم : یافته های تحقیق
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی
فهرست جداول ——————————-
۱-۵تحلیل های تک متغیره ——————–
۱-۱-۵ دوره تحصیلی ————————-
۲-۱-۵ معدل کل——————————
۳-۱-۵ وضعیت تاهل ————————–
۴-۱-۵ رشته تحصیلی ————————-
۵-۱-۵ شغل پدر —————————–
۶-۱-۵ میزان تحصیلات پدر ——————–
۷-۱-۵ درآمد ماهیانه خانوار—————–
۸-۱-۵ آیا در طول سال تحصیلی به فعالیت ورزشی می پردازید؟
۹-۱-۵ نوع فعالیت ورزشی شما چیست؟ ———-
۱۰-۱-۵ انگیزه شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟
۱۱-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟
۱۲-۱-۵ آیا در کلاس های فرهنگی ورزشی شرکت می کنید؟
۱۳-۱-۵ در چه کلاسهای فرهنگی و آموزشی شرکت می کنید ؟
۱۴-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست ؟
۱۵-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟
۱۶-۱-۵ آیا به فعالیت مذهبی هم می پردازید؟ —
۱۷-۱-۵ نوع فعالیت مذهبی شما چیست ؟ ———
۱۸-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟
۱۹-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست؟
۲۰-۱-۵ آیا در انجمن ها و تشکل های مذهبی شرکت می کنید؟
۲۱-۱-۵ نوع انجمنی که در آن فعالیت می کنید چیست ؟
۲۲-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟
۲۳-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟
۲۴-۱-۵ در اوقات فراغت به چه تفریحاتی می پردازید؟
۲-۵تحلیل های دو متغیره ——————–
۱- ۲-۵رابطه بین دوره ی تحصیلی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه ———————————-
۲- ۲-۵رابطه وضعیت تاهل با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه —————————————–
۳- ۲-۵رابطه بین نوع فعالیت های فوق برنامه با موفقیت تحصیلی
۴- ۲-۵رابطه پایگاه اجتماعی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه ———————————-
۵- ۲-۵رابطه بین انگیزه شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در
این فعالیتها —————————–
۶- ۲-۵رابطه بین میزان رضایت از شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در این فعالیت ها————–
۷- ۲-۵رابطه بین میزان رضایت از شرکت در برنامه های فوق برنامه با موفقیت
در تحصیل ———————————-
فصل ششم : نتیجه گیری
۱-۶ نتیجه گیری —————————-
۲-۶فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیتهای فوقبرنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی
فهرست منابع و ماخذ ———————
۳-۶ضمائم ———————————-
۱-۱مقدمه
یکی از عرصههایی که زندگی روزمره را بازنمایی میکند و قدرت و مقاومت را در زندگی انسانها به نمایش میگذارد عرصهی فراغت است.
فراغت عرصهای است که اختیار و آزادی انسانها در آن عرصه بیشتر قابل اعمال است. در نتیجه برخلاف کار که انضباط بیشتری را ایجاب میکند، فضای مناسبی برای مقاومت در برابر رویههای فرهنگی جا افتاده و برای پدید آوردن روالها و کردارهای جدید است. از این روست که گفتهاند فراغت میتواند فرهنگ ایجاد کند و هویت افراد را اشکار سازد.
برخی از پژوهشگران بر این باورند که پدیده فراغت در سرتاسر تاریخ زندگی بشر وجود داشته و خاص زمان مشخصی نیست . اما برخی دیگر فراغت را پدیدهای میدانند که با تمدن صنعتی پیود دارد و معتقدند که دارای دو ویژگی و شرایط خاص است که عبارتند از: ۱ـ تحت تأثیر مراسم اجباری و الزامات فرهنگی و اجتماعی نیست، بلکه با اراده و اختیار فرد سپری میشود. (براون ،۱۹۹۶ صفحه۹۲)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 