فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی دارای ۱۰۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی :

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی
فهرست مطالب

عنوان فصل اول : کلیات صفحه

۱-۱ مقدمه————————————

۲-۱ بیان مسئله ——————————-

۳-۱ ضرورت و اهمیت تحقیق ———————-

۴-۱ اهداف تحقیق ——————————

۵-۱ تعریف مفاهیم و اصطلاحات ——————-

۱-۵-۱ اوقات فراغت —————————-

۱-۵-۲ اوقات فراغت در لغت ———————

۱-۵-۳ اوقات در لغت —————————

۱-۵-۴ فراغت در لغت —————————

۱-۵-۵ موفقیت در لغت ————————–

۱-۵-۶ موفقیت تحصیلی ————————–

فصل دوم پیشینه تحقیق

۱-۲ پژوهش های انجام شده در داخل کشور ——–

۱-۱-۲چگونگی اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه اصفهان با تاکید برفعالیتهای ورزشی —————————

۲-۱-۲ نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه کشوربا تاکید بر فعالیتهای ورزشی—————————— ۳-۱-۲ بررسی مشکلات گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران

۴-۱-۲اوقات فراغت و شکل گیری شخصیت فرهنگی در دبیرستان تهران

۵-۱-۲بررسی میزان علاقه مندی و تعیین اولویت های مورد علاقه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی ———————-

۶-۱-۲بررسی نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی ———————————————

۷-۱-۲بررسی اوقات فراغت شهروندان شهر مشهد —–

جنسیت و اوقات فراغت در عرصه های زندگی شهری —

۲-۲پژوهش های انجام در خارج از کشور ———–

۱- ۲-۲فراغت در شهر ————————–

۲- ۲-۲اوقات فراغت جوانان ——————-

۳- ۲-۲تئوری فراغت ————————–

فصل سوم : چهار چوب نظری

۱-۳بررسی آراء و اندیشه های صاحب نظران——

۱-۱-۳نظریات رایزرمن ———————–

۲-۱-۳نظریات رایت میلز ———————

۳-۱-۳نظریات فلوئید هاوس——————–

۴-۱-۳نظریات اسپنسر————————-

۱-۲-۳تئوری رفتار واتسن ——————–

۲-۲-۳تئوری انگیزه جورج هومز—————-

۳-۲-۳تئوری طبقات گرازیا ——————-

۴-۲-۳تئوری مربوط به رابطه فراغت بازی ——

۳-۳فرضیات تحقیق —————————

۴-۳مدل تحلیلی تحقیق ———————–

فصل چهارم : مبانی روش تحقیق

۱-۴روش تحقیق ——————————

۲-۴جامعه آماری —————————-

۳-۴واحد تحلیل —————————–

۴-۴شیوه ی نمونه گیری ———————-

۵-۴حجم نمونه ——————————

۶-۴تعریف عملیاتی تحقیق ——————–

فصل پنجم : یافته های تحقیق

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی
فهرست جداول ——————————-

۱-۵تحلیل های تک متغیره ——————–

۱-۱-۵ دوره تحصیلی ————————-

۲-۱-۵ معدل کل——————————

۳-۱-۵ وضعیت تاهل ————————–

۴-۱-۵ رشته تحصیلی ————————-

۵-۱-۵ شغل پدر —————————–

۶-۱-۵ میزان تحصیلات پدر ——————–

۷-۱-۵ درآمد ماهیانه خانوار—————–

۸-۱-۵ آیا در طول سال تحصیلی به فعالیت ورزشی می پردازید؟

۹-۱-۵ نوع فعالیت ورزشی شما چیست؟ ———-

۱۰-۱-۵ انگیزه شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟

۱۱-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟

۱۲-۱-۵ آیا در کلاس های فرهنگی ورزشی شرکت می کنید؟

۱۳-۱-۵ در چه کلاسهای فرهنگی و آموزشی شرکت می کنید ؟

۱۴-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست ؟

۱۵-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟

۱۶-۱-۵ آیا به فعالیت مذهبی هم می پردازید؟ —

۱۷-۱-۵ نوع فعالیت مذهبی شما چیست ؟ ———

۱۸-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟

۱۹-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست؟

۲۰-۱-۵ آیا در انجمن ها و تشکل های مذهبی شرکت می کنید؟

۲۱-۱-۵ نوع انجمنی که در آن فعالیت می کنید چیست ؟

۲۲-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟

۲۳-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟

۲۴-۱-۵ در اوقات فراغت به چه تفریحاتی می پردازید؟

۲-۵تحلیل های دو متغیره ——————–

۱- ۲-۵رابطه بین دوره ی تحصیلی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه ———————————-

۲- ۲-۵رابطه وضعیت تاهل با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه —————————————–

۳- ۲-۵رابطه بین نوع فعالیت های فوق برنامه با موفقیت تحصیلی

۴- ۲-۵رابطه پایگاه اجتماعی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه ———————————-

۵- ۲-۵رابطه بین انگیزه شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در

این فعالیتها —————————–

۶- ۲-۵رابطه بین میزان رضایت از شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در این فعالیت ها————–

۷- ۲-۵رابطه بین میزان رضایت از شرکت در برنامه های فوق برنامه با موفقیت

در تحصیل ———————————-

فصل ششم : نتیجه گیری

۱-۶ نتیجه گیری —————————-

۲-۶فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ بررسی رویکردهای آموزشی و مطالعات اجتماعی
فهرست منابع و ماخذ ———————

۳-۶ضمائم ———————————-

۱-۱مقدمه

یکی از عرصه‌هایی که زندگی روزمره را بازنمایی می‌کند و قدرت و مقاومت را در زندگی انسان‌ها به نمایش می‌گذارد عرصه‌ی فراغت است.

فراغت عرصه‌ای است که اختیار و آزادی انسان‌ها در آن عرصه بیشتر قابل اعمال است. در نتیجه برخلاف کار که انضباط بیشتری را ایجاب می‌کند، فضای مناسبی برای مقاومت در برابر رویه‌های فرهنگی جا افتاده و برای پدید آوردن روال‌ها و کردارهای جدید است. از این روست که گفته‌اند فراغت می‌تواند فرهنگ ایجاد کند و هویت افراد را اشکار سازد.

برخی از پژوهشگران بر این باورند که پدیده فراغت در سرتاسر تاریخ زندگی بشر وجود داشته و خاص زمان مشخصی نیست . اما برخی دیگر فراغت را پدیده‌ای می‌دانند که با تمدن صنعتی پیود دارد و معتقدند که دارای دو ویژگی و شرایط خاص است که عبارتند از: ۱ـ تحت ‌تأثیر مراسم اجباری و الزامات فرهنگی و اجتماعی نیست، بلکه با اراده و اختیار فرد سپری می‌شود. (براون ،۱۹۹۶ صفحه۹۲)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.