فایل ورد کامل مقیاس ارزیابی تعللورزی تحصیلی تاکمن (TPS)؛ بررسی رفتارهای تأخیر در یادگیری و مطالعات آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقیاس ارزیابی تعللورزی تحصیلی تاکمن (TPS)؛ بررسی رفتارهای تأخیر در یادگیری و مطالعات آموزشی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقیاس ارزیابی تعللورزی تحصیلی تاکمن (TPS)؛ بررسی رفتارهای تأخیر در یادگیری و مطالعات آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مقیاس ارزیابی تعللورزی تحصیلی تاکمن (TPS)؛ بررسی رفتارهای تأخیر در یادگیری و مطالعات آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقیاس ارزیابی تعللورزی تحصیلی تاکمن (TPS)؛ بررسی رفتارهای تأخیر در یادگیری و مطالعات آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقیاس ارزیابی تعللورزی تحصیلی تاکمن (TPS)؛ بررسی رفتارهای تأخیر در یادگیری و مطالعات آموزشی :
قیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی تاکمن (TPS)
نمره گذاری: این مقیاس توسط تاکمن و سکستون در سال ۱۹۸۹ پس از اجرای پرسش نامه ۳۵ گویه ای بر روی ۱۸۳ دانش آموز، با استفاده از تحلیل عاملی به ۱۶ گویه کاهش یافت که در مقابل هر گویه، طیف ۴ گزینه ای از، به آن مطمئن نیستم (نمره ۱) و به آن مطمئن هستم (نمره ۴) قرار دارد.
پایایی و روایی : تاکمن و سکستون (۱۹۹۸) ضریب پایایی برای آن را ۸۶/۰ محاسبه نمودهاند. پایایی درونی محاسبه شده برای این پرسش نامه در تحقیقات مختلف انجام یافته در کشورمان، در حدود ۹۰/۰ گزارش شده و مصطفوی (۱۳۸۹)، ضریب پایایی ۸۶/۰ را در پایان نامه خود گزارش نموده است. در این پژوهش روایی سازه ابزار با روش تحلیل عامل تأییدی نیز مورد بررسی قرار گرفت و شاخص برازندگی مقایسه ای (CFI) و مجذور میانگین مربعات خطای تقریب (RMSEA) برای پرسشنامه بر روی ۱۰۰ دانش آموز محاسبه شد. (CFI) محاسبه شده برای مدلهای خوب بین ۹/۰ تا ۹۵/۰ بوده و هرچه این مقدار به ۱ نزدیکتر باشد نشان از برازش بهتر مدل دارد. همچنین (RMSEA) برای مدلهای خوب کمتر از ۰۵/۰، برای مدلهای متوسط بین ۰۵/۰ تا ۰۸/۰ و برای مدلهای ضعیف بالاتر از ۱/۰ است (مک کالوم و آستین، ۲۰۰۰؛ کلاین، ۲۰۰۵؛ براون و کودک، ۱۹۹۳؛ به نقل از بخشی، آجیلچی و دائمی، ۱۳۸۸). در مدل نهایی با حذف ۱۱ گویه از گویه های پرسشنامه، شاخصهای ۹۵/۰ =CFI و ۰۵/۰ =RMSEA به دست آمد که برازندگی کامل مدل را نشان میدهد. نتایج تحلیلهای بدست آمده نشان داد ضریب آلفای کرونباخ برای این مقیاس، (۶۵/۰) میباشد. این ضریب نشانگر پایایی درونی سؤالات مقیاس میباشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 