فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی :
فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی
فهرست مطالب
ادبیات و پیشینه ی پژوهش
۱-۲ تعریف تکریم ………………………………………………………………. ۱۴
۲-۲ اهداف تکریم ……………………………………………………………… ۱۴
۳-۲ تعریف ارباب رجوع (مشتری) ……………………………………………. ۱۵
۴-۲ انواع دسته بندی مشتریان …………………………………………… ۱۵
۵-۲ تعریف رضایت مشتری …………………………………………………… ۱۵
۶-۲ مزایای رضایت مشتری ……………………………………………………. ۱۶
۷-۲ تعریف مشتری مداری …………………………………………………… ۱۷
۸-۲ تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری …………………………….. ۱۷
۹-۲ تعریف شفاف ومستند سازی ……………………………………….. ۱۸
۱۰-۲ مراحل مستند سازی …………………………………………………… ۱۸
۱۱-۲ مفاهیم اطلاع رسانی …………………………………………………… ۲۲
۱۲-۲ پایگاههای اطلاع رسانی ………………………………………………… ۲۳
۱۳-۲ طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی …………………………………. ۲۵
۱۴-۲ اهم شیوه های اطلاع رسانی …………………………………………… ۲۹
۱۵-۲ تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد………………………………………… ۳۰
۱۶-۲ مفروضات باز مهن…………………………………………………………. ۳۰
۱۷-۲ اصول باز مهندسی ………………………………………………………. ۳۱
۱۸-۲ مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار…………………….. ۳۲
۱۹-۲ تعریف منشور اخلاقی ………………………………………………. ۴۰
۲۰-۲ هدفهای منشور اخلاقی ………………………………………………………. ۴۰
۲۱-۲ تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم ……………………………. ۴۱
۲۲-۲ مشکلات اجرای منشور اخلاقیات …………………………………………… ۴۲
۲۳-۲ تعریف فرم نظر سنجی ………………………………………………………. ۴۳
۲۴-۲ مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)….. 44
۱- مطالعات نظری ……………………………………………………………….. ۴۴
۲- مطالعات تجربی …………………………………………………………………… ۴۵
۲-۱ پژوهش های انجام شده در خارج از ایران …………………………………………… ۴۵
۲-۲ پژوهش های انجام شده در ایران …………………………………………………۵۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 