فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی :

فایل ورد کامل ادبیات و پیشینه پژوهش درباره طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع؛ بررسی رویکردهای مدیریتی و مطالعات اجتماعی
فهرست مطالب

ادبیات و پیشینه ی پژوهش

۱-۲ تعریف تکریم ………………………………………………………………. ۱۴

۲-۲ اهداف تکریم ……………………………………………………………… ۱۴

۳-۲ تعریف ارباب رجوع (مشتری) ……………………………………………. ۱۵

۴-۲ انواع دسته بندی مشتریان …………………………………………… ۱۵

۵-۲ تعریف رضایت مشتری …………………………………………………… ۱۵

۶-۲ مزایای رضایت مشتری ……………………………………………………. ۱۶

۷-۲ تعریف مشتری مداری …………………………………………………… ۱۷

۸-۲ تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری …………………………….. ۱۷

۹-۲ تعریف شفاف ومستند سازی ……………………………………….. ۱۸

۱۰-۲ مراحل مستند سازی …………………………………………………… ۱۸

۱۱-۲ مفاهیم اطلاع رسانی …………………………………………………… ۲۲

۱۲-۲ پایگاههای اطلاع رسانی ………………………………………………… ۲۳

۱۳-۲ طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی …………………………………. ۲۵

۱۴-۲ اهم شیوه های اطلاع رسانی …………………………………………… ۲۹

۱۵-۲ تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد………………………………………… ۳۰

۱۶-۲ مفروضات باز مهن…………………………………………………………. ۳۰

۱۷-۲ اصول باز مهندسی ………………………………………………………. ۳۱

۱۸-۲ مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار…………………….. ۳۲

۱۹-۲ تعریف منشور اخلاقی ………………………………………………. ۴۰

۲۰-۲ هدفهای منشور اخلاقی ………………………………………………………. ۴۰

۲۱-۲ تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم ……………………………. ۴۱

۲۲-۲ مشکلات اجرای منشور اخلاقیات …………………………………………… ۴۲

۲۳-۲ تعریف فرم نظر سنجی ………………………………………………………. ۴۳

۲۴-۲ مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌….. 44

۱- مطالعات نظری ……………………………………………………………….. ۴۴

۲- مطالعات تجربی …………………………………………………………………… ۴۵

۲-۱ پژوهش های انجام شده در خارج از ایران …………………………………………… ۴۵

۲-۲ پژوهش های انجام شده در ایران …………………………………………………۵۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.