فایل کامل مدیریت ارتباط با مشتری؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، فناوریهای نوین و مطالعات منابع انسانی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مدیریت ارتباط با مشتری؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، فناوریهای نوین و مطالعات منابع انسانی دارای ۷۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مدیریت ارتباط با مشتری؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، فناوریهای نوین و مطالعات منابع انسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مدیریت ارتباط با مشتری؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، فناوریهای نوین و مطالعات منابع انسانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مدیریت ارتباط با مشتری؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، فناوریهای نوین و مطالعات منابع انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مدیریت ارتباط با مشتری؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، فناوریهای نوین و مطالعات منابع انسانی :
بخشی از محتوای پاورپوینت:
CRM چیست؟
تعریف ۱: رویکردی چند جانبه، جامع و گسترده است که برای ایجاد هماهنگی بین میزان فروش، خدمات مشتریان، بازاریابی، پشتیبانی و دیگر فعالیتهای مربوط به مشتری استقرار مییابد
تعریف ۲ : به همه فرایندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود.
اهداف CRM
افزایش درآمد حاصله از فروش
• افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان
• افزایش سود
• افزایش میزان رضایت مشتریان
• ارائه محصولات صحیح به هر مشتری
• ارائه محصولات صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری
• ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری
• حمایت(خدمات پس از فروش)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 