فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره کانالهای توزیع؛ بررسی ساختارهای تجاری، مدلهای بازاریابی و مطالعات مدیریت زنجیره تأمین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره کانالهای توزیع؛ بررسی ساختارهای تجاری، مدلهای بازاریابی و مطالعات مدیریت زنجیره تأمین دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره کانالهای توزیع؛ بررسی ساختارهای تجاری، مدلهای بازاریابی و مطالعات مدیریت زنجیره تأمین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره کانالهای توزیع؛ بررسی ساختارهای تجاری، مدلهای بازاریابی و مطالعات مدیریت زنجیره تأمین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره کانالهای توزیع؛ بررسی ساختارهای تجاری، مدلهای بازاریابی و مطالعات مدیریت زنجیره تأمین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره کانالهای توزیع؛ بررسی ساختارهای تجاری، مدلهای بازاریابی و مطالعات مدیریت زنجیره تأمین :
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
تعداد صفحه: ۲۹صفحه
نوع فایل:word
توضیحات از متن فایل
توزیع یکی از اجزای آمیخته بازاریابی است که در سادهترین حالت، وظیفه انتقال محصول از محل تولید به محل خرید مشتری را بعهده دارد. بهعبارت دیگر مهمترین وظیفه مدیریت توزیع این است که کالا را در زمان و مکان مناسب در دسترس مشتریان بالقوه قرار دهد. کانال توزیع مجموعهای از سازمانها و افراد وابسته است که کالا یا خدمت مورد نظر را در دسترس مشتریان نهایی قرار میدهد. کانال توزیع، تولیدکننده و مشتریان کالا را به یکدیگر متصل میکند. (نوتیلا و همکاران، ۲۰۱۱ : ۳)
بر اساس تعریف انجمن بازاریابان آمریکا یک کانال توزیع « ساختاری از واحدهای سازمانی درون شرکت و واسطه های برون شرکت، عمده فروش و خرده فروشی هایی هستند که کالا یا خدماتی را بازاریابی میکنند.» تعریف کانال توزیع عمداً از بازاریابی داخلی سازمان شرکت و نیز سازمانهای مستقل خارج از شرکت نام برده زیرا مدیر بازاریابی بایستی برای رسیدن به توزیع محصول از ترکیب هر دو بهره ببرد. توزیع انتقال فیزیکی کالاها از طریق کانالها میباشد و کانالها ساخته شده از واحدهای ساختاری داخلی و خارجی هستند که عملیات رساندن کالا یا خدمات را انجام میدهند. (ساوجی، ۱۳۸۸ : ۵۶)
بیشتر تولیدکنندگان کالاهای تولیدی خود را به صورت مستقیم به مصرفکنندگان نهائی نمیفروشند. تعداد زیادی واسطه بین این دو قرار میگیرند که کارهای متعددی را انجام میدهند. این واسطهها یک کانال بازاریابی بوجود میآورند که کانال توزیع یا کانال تجاری نیز مینامند. کانال بازاریابی عبارت است از مجموعهای از سازمان های مستقل که درگیر فرایند عرضه کالا یا خدمت برای مصرف کننده هستند. (کاتلر، ۱۳۸۸ : ۴۴۶)
سیستم بازاریابی عبارتست از تعداد زیادی از افراد و سازمانهائی که از طریق اطلاعات، محصولات، مذاکرات، مخاطرات، امکانات و انسانها با هم ارتباط دارند. شرکتها و گروه های خاصی نیز در این سیستم، کانال توزیع محسوب میشوند که ارتباط دهنده تولیدات و خدمات سازمان با مصرفکنندگان فردی و سازمانی هستند. هر کدام از این کانالها در سیستم بازاریابی تلاش میکنند تا نیازها و خواستههای استفادهکنندگان نهائی بازار هدف خود را ارضا کنند. (روستا و همکاران، ۱۳۸۸ : ۲۸۸)
فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره کانالهای توزیع؛ بررسی ساختارهای تجاری، مدلهای بازاریابی و مطالعات مدیریت زنجیره تأمین
فهرست منابع
۱) بختائی ،امیر بختائی وگلچینفر، شادی ، مدیریت کانال های توزیع ، بخش کلینیک بازاریابی و تبلیغات، شماره ۱۷۹ مجله تدبیر
۲) کاتلر، فیلیپ، کاتلر در مدیریت بازار، عبدالرضا رضائی نژاد، انتشارات فرهنگی فرا، زمستان ۱۳۸۸
۳) عظیمی، آرش ،بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و عملیات، استراتژی تنوع محصول و بینالمللی بر عملکرد مالی شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) ، ۱۳۸۹
۴) حافظنیا، م، ر(۱۳۸۸). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، انتشارات سمت، تهران، چاپ هشتم
۵) سرمد، زهره و دیگران(۱۳۸۶). روش های تحقیق در علوم رفتاری، انتشارات آگاه، تهران، چاپ دوم
۶) نورا عباسعلی، روش حلی برای برنامه ریزی خطی بازهای و برنامه ریزی خطی فازی، پنجمین کنفرانس سیستمهای فازی ایران.(۱۳۸۹)
۷) قصیری، ک.، ح، مهرنو و الف، ر، جعفری، ۱۳۸۶ ، مقدمه ای بر تحلیل پوششی داده های فازی، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین.
۸) رشیدی، س.ع، ۱۳۸۹ ، تحلیل پوششی داده ها مدلها و کاربردها،انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
۹) شعبانی، م. عبدالله زاده و م. رجبی تنها، ۱۳۸۶ ، تحلیل تفاوتهای منطقهای در بهرهوری بخش کشاورزی با رویکرد تحلیل پوششی دادهها، ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران.
۱۰) خواجوی شکراله، سلیمی فرد علیرضا، ربیعه مسعود . کاربرد تحلیل پوشش ی دادهها (DEA) در تعیین پرتفویی از کاراترین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق .۸۹-۷۵ :۲ ، بهادار تهران. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز ۱۳۸۹ ؛ دوره ۲۲
۱۱) ابراهیمیان علی. اصول اندازه گیری کارایی و بهره وری. چاپ دوم . تهران : مؤسسه . مطالعات و پژوهشهای بازرگانی؛ ۱۳۸۵
۱۲) آزادی غلامرضا و محمد فتایی . مقایسه و ارزیابی روش های سنجش کارایی شعب بانک و ارایه الگوی مناسب. مجله بررسیهای حسابداری و حسابرسی ۱۳۸۳
۱۳) آذر عادل، مومنی منصور. اندازهگیری بهره وری در شرکت های تولیدی به وسیله مدلهای تحلیل پوششی داده ها دوماهانه علمی –پژوهشی دانشور رفتار ۱۳۸۳
۱۴) روستا، احمد و دیگران، مدیرت بازاریابی، انتشارات سمت، تهران ۱۳۸۸
۱۵) دهقان پور, سامان, ارزیابی تاثیر تبلیغات تلویزیونی بانک کشاورزی بر سپرده گذاری در حسابهای قرض الحسنه پس انداز، به راهنمایی: احمد روستا. دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم اداری، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، ۱۳۸۵.
۱۶) خاکی، غلامرضا (۱۳۷۹). روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی، تهران: کانون فرهنگی انتشارات داریت، چاپ دوم.
۱۷) قدسی پور، شهلا (۱۳۸۸)، تهیه یک طرح بازاریابی، مجله میثاق مدیران، آذر ۱۳۸۹ .
۱۸) واکر،اورویل سی و بوید، هارپر دابلیو، مالینز، جان ولرش، ژان کلود، ۱۳۷۸،استراتژی بازاریابی، مترجمان: سید محمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات: دفتر پژوهشهای فرهنگی،چاپ سوم.
۱۹) ملکی، محمد؛ بهروز آذر، زهرا و مجید آل رسول دهکردی (۱۳۸۶)، ارائه مدل طراحی برنامه کسب وکار، مورد مطالعه: شرکت نظربازار، پایگاه علمی-پژوهشی پارسمدیر.
۲۰) فرزین، آذر، ۱۳۸۸، بازارشناسی، انتشارات: سارستان، چاپ اول، مشهد.
۲۱) هیام، الکساندر، ۱۳۹۰، بازاریابی به زبان آدمیزاد: ترجمه حامد علی آقایی کن، انتشارات: هیرمند، چاپ دوم، تهران
۲۲) بازرگان، ع (۱۳۷۶). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، انتشارت آگاه، تهران
۲۳) عزتی، رضا(۱۳۷۶). آمار و کاربرد آن در مدیریت، انتشارات سمت، تهران، چاپ سوم
۲۴) صارمی،محمود،شهریاری، سلطانعلی.۱۳۸۲.تحلیل پوششی داده ها و روش نوین IEP/AHP جهت رتبه بندی کامل واحدهای تصمیم گیرنده.انتشارات دانش مدیریت
۱) Obaji , RN,The effect of channels of distribution on Nigerian sales, University of Logos,Nigeria,2011
۲) Mikulec. Robert Sr.، Emerging Role of Distribution، Industrial Distribution، April 2011.
۳) Gertner, R and stillman,R,Vertical Integeration and Internet Strategies in the Apparel Industry, Journal of International Economics,Vol.44, No.4, pp.417-40,2001
۴) Kotler، Philip، Marketing Management، Analysis، Planning، Implementation and Control، Prentice-Hall، ۱۹۹۱.
۵) Niknazar,pooria,Evaliating the use of BSC-DEA method in measuring organization”s efficiency,2010
۶) Wright,A,Technologyas an enabler of the global branding of retail financial service, Journal of International Marketing,Vol.10 No.2,pp.83-98, 2002.
۷) Delgado .M, Verdegay J.L., Vita M.A., A general model for fuzzy linear programming, Fuzzy Sets and systems 29( 2009) 21-29.
۸) Davis, Cherly Bruke، Marketing Retail, Business Harizons, July-August 1998.
۹) Koaugh، John J.، Changing Channel Relationships، Industrial Distribution، Nov، ۲۰۰۰.
۱۰) MERSEN., Liang L. Aggregated Ratio Analysis in DEA. International Journal of Information Technology & Decision Making 1999; 4 (3): 369-384.
۱۱) ZHAKOBSEN, J. and McMullen, P. R. (2000). Using Data Envelopment Analysis to Select
۱۲) Efficient Large Market Cap Securities, Journal of Business and Management.
۱۳) Lee, C. and Keem, W., J. ,(2005);” The effects of internal marketing and organizational culture on knowledge management in the information technology industry”, International Journal of Management ,Vol. 22, No. 4, pp. 661-672.
۱۴) ۱۴) Nostila, Linda Fabienne Miller (2011), The UCare Business Plan Project: A Managerial Accounting Classroom Teaching Tool, in Anthony H. Catanach, Dorothy Feldmann (ed.)
۱۵) Stapleton, J.,& Thomas, M. (1998);” How to prepare a marketing plan: A guide to reaching the consumer market (5th ed.). Brookfield, Vermont:Gower.
۱۶) more, Don And Abela, Andrew V. (2007). Marketing Performance Measurement Ability And Firm Performance, Journal Of Marketing, 71 (April 2007): 79-93
۱۷) Niknazar,pooria,Evaliating the use of BSC-DEA method in measuring organization”s efficiency,2010
۱۸) Thornton,J.and White,L, Customer orientations and usage of financial distribution channels, journal of services marketing , Vol.15,No.3,pp.168-85,2001
۱۹) Madsen، Hunter، Survival Rules، Management Today، August 1999.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 