فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل فناوری‌های نوین، راهبردهای بازاریابی و مطالعات سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل فناوری‌های نوین، راهبردهای بازاریابی و مطالعات سازمانی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل فناوری‌های نوین، راهبردهای بازاریابی و مطالعات سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل فناوری‌های نوین، راهبردهای بازاریابی و مطالعات سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل فناوری‌های نوین، راهبردهای بازاریابی و مطالعات سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل فناوری‌های نوین، راهبردهای بازاریابی و مطالعات سازمانی :

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: ۱۷صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری نه مفهوم جدیدی است و نه الزاماً به فناوری اطلاعات متکی است. با این وجود، برای بهبود ارزش دوره زندگی مشتری، استفاده از سیست مهای مدیریت ارتباط با مشتری بسیار اهمیت دارد(وینر،۲۰۰۱). در چند ساله اخیر واژه “مدیریت ارتباط با مشتری” توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و … به خود اختصاص داده است. مخصوصاً افراد دانشگاهی، فروشندگان نر م افزار، مشاوران و صاحبان کسب و کارها در این زمینه درگیر شده اند و این مفهوم که به معنی تلاشهای سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده اند (استون و فون،۲۰۰۱).سازمانها تشخیص داد ه اند که مشتریان مهمترین دارایی آنها محسوب می شوند، بنابراین به روابط با مشتریان به عنوان تعاملاتی سودمند می نگرند که نیازمند مدیریت صحیح می باشد(پلاکویناکی،۲۰۰۵). دنیای رقابتی امروز، سازمانها را بر آن داشته است تا به مشتریان اهمیت بیشتری دهند و به جای توجه به تولید انبوه و کارا به مشتری و رضایت او از ارائه خدمات توجه کنند. مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها را جهت تشخیص مشتریان کلیدی و پر اهمیت و حفظ آنها برای مبادلات آتی کمک می کند و از این طریق باعث کاهش هزینه های جلب مشتری جدید و همینطور افزایش درآمدهای سازمان از جانب مشتریان وفادار می شود. علیرغم مزایای برشمرده شده و بسیاری دیگر از مزایا، این سیستم ها هنوز پاسخگوی سطح انتظارات سازمانها نبوده و در غالب موارد این پروژه ها دچار شکست شده اند. بر اساس گزارشی که گارتنر در سال ۲۰۰۱ ارائه کرد نرخ شکست این پروژه ها بعد از یکسال رقمی بین ۳۲ تا ۵۵ درصد است که نشان دهنده ریسک نسبتاً بالای اجرای چنین پروژه هایی است. یکی از دلایل شکست این پروژه ها آنچنان که بررسی ها و پژوهش های صورت گرفته نشان می دهد دید محدود به تکنولوژیکی و غفلت از ابعاد سازمانی و فرایندی این سیستم هاست(رینولد،۲۰۰۲).

منابع:

انوری،علی اصغر،رستمی محمد رضا(۱۳۸۲)،ارزیابی مدل ها و روش های سنجش و ارزش گذاری سرمایه فکری شرکت ها،بررسی های حسابداری و حسابرسی،مجله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، سال دهم ، شماره ۳۴.

بازرگان،عباس، سرمد،زهره،حجازی ، الهه، روش های تحقیق در علوم رفتاری، نشر ،آگه، تهران،۱۳۹۱.

خانلری،امیر،سهرابی،بابک(۱۳۸۷)، مدل علّی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال سوم، شماره ۱۱ ، پاییز .

دانایی فر ،حسن،الوانی، مهدی، آذر ، عادل، روش شناسی پژوهش کمی در مدیریت رویکرد جامع؛انشارات صفار، چاپ ششم، ۱۳۹۱.

دهدشتی،شاهرخ،بابایی نژاد مرتضی (۱۳۸۹)، عوامل مؤثر در پیادهسازی سیستم مدیریت رابطه با مشتری درشرکتهای بیمه ،فصل نامه صنعت بیمه،سال ۲۴، شماره ۳ .

طاهرپور کلانتری، حبیب الله ، طیبی طلوع، احمد(۱۳۸۹) ، رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد،چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره یک، بهار.

علوی،علی،قریشی،روح الله(۱۳۸۶)، الگوی اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان های ایرانی، ۱۵۰ – اندیشه مدیریت، سال اول، شماره دوم _ پاییز و زمستان ، ص ۱۲.

قلیچ لی ، بهروز، مشبکی ، اصغر(۱۳۸۵) نقش سرمایه اجتماعی درایجاد سرمایه فکری در سازمان: مطالعه دوشرکت خودروسازی ، فصلنامه دانش مدیریت ، شماره۷۵، صص۱۲۵-۱۴۷..

مجتهد زاده ، ویدا،علوی طبری،سید حسین، مهدی زاده مهرناز(۱۳۸۹)، رابطه سرمایه فکری و عملکرد صنعت بیمه از دیدگاه مدیران، بررسی های حسابداری و حسابرسی،مجله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، شماره ۶۰ ، تابستان ،ص ۱۰۹-۱۱۹.

میرکمالی،محمد، ظهور، وجیهه(۱۳۸۷)، مدیریت سرمایه فکری ضرورتی برای سازمان های عصر دانش محور، پیام مدیریت،شماره ۲۸، پاییز .

هومن، حیدرعلی،استنباط آماری در پژوهش رفتاری،انتشارات سمت، چاپ سوم،۱۳۸۵.

منابع لاتین

Bontis, N.(2002) Intellectual capital: an exploratory study that develops measures and models. Managing Decision ,Vol. 36, No. 2, pp.63-76.

Brown, Ch.J. (2002) “Factors That Affect the Successful Commercialization of Intellectual Capital”, Thesis for the Award of the Degree of Doctor of Business Administration of the Curtin University of Technology, Volume 1.

Bose S, Thomas K. Applying the Balanced Scorecard for better Performance of Intellectual Capital , Journal of Intellectual Capital 2007;4 : 653-665.

Brooking,A., (2002) Intellectual Capital, International Thompson Business Press,London.

Cohen, S. and Kaimenakis ,N. (2007), ” Intellectual Capital and Corporate Performance in Knowledge Intensive SMEs” The learning Organization, Vol. 14, No. 3, PP: 241-262.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.