فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مفاهیم و تعاریف کارآفرینی؛ تحلیل رویکردهای نظری، مدلهای اقتصادی و مطالعات توسعه کسبوکار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مفاهیم و تعاریف کارآفرینی؛ تحلیل رویکردهای نظری، مدلهای اقتصادی و مطالعات توسعه کسبوکار دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مفاهیم و تعاریف کارآفرینی؛ تحلیل رویکردهای نظری، مدلهای اقتصادی و مطالعات توسعه کسبوکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مفاهیم و تعاریف کارآفرینی؛ تحلیل رویکردهای نظری، مدلهای اقتصادی و مطالعات توسعه کسبوکار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مفاهیم و تعاریف کارآفرینی؛ تحلیل رویکردهای نظری، مدلهای اقتصادی و مطالعات توسعه کسبوکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری درباره مفاهیم و تعاریف کارآفرینی؛ تحلیل رویکردهای نظری، مدلهای اقتصادی و مطالعات توسعه کسبوکار :
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
تعداد صفحه: ۳۳صفحه
نوع فایل:word
توضیحات از متن فایل
واژه کارآفرینی در سال ۱۸۴۸ توسط استوارت میل از فرانسه به زبان انگلیسی ترجمه شد. او کارکرد و عمل کارآفرین را شامل هدایت ، نظارت ، مهار و خطرپذیری می دانست و عامل اخیر را به منزله عامل متمایز کننده مدیر و کارآفرین در نظر گرفت . ( سهرابی فرد ، ۱۳۸۵) کارآفرینی به فرآیند ایجاد ارزش از طریق فراهم آوردن ترکیب منحصر به فردی از منابع برای بهره گیری از یک فرصت اشاره دارد. این فرآیند نیازمند یک عمل کارآفرینانه و یک عامل کارآفرینانه است . عمل کارآفرینانه به مفهوم پیاده سازی یک ایده ، فرآیند ، محصول ، خدمت یا یک کسب و کار جدید دلالت دارد .عامل کارآفرینانه ، فرد یا گروهی است که مسئولیت شکوفاسازی و به بار نشستن عامل کارآفرینانه را بر عهده می گیرد. ( حق شناس ، ۱۳۸۶ ) به علاوه کارآفرینی فعالیتی است که شامل اکتشاف ، ارزیابی و استفاده از فرصت ها برای معرفی محصولات و خدمات جدید است . (هوآنگ ، ۲۰۱۳) در واقع شناسایی یک فرصت کارآفرینی ، درک معرفی کالا و خدمات جدید و ابداعی در بازار از طریق ، راه انداختن و تشکیل یک فعالیت اقتصادی جدید یا ارتقاء چشمگیر فعالیت اقتصادی موجود می باشد . (سیگل ، ۲۰۱۲) دریک عبارت کوتاه بایدگفت کارآفرینی یک شغل نیست ، یک حرفه نیست ، اشتغالزایی نیست ، بلکه کارآفرینی یک شیوه ی زندگی است . کارآفرینی یک منش است . گونه ای از بودن و شدن است . کارآفرینی یک سبک زیستن است ، یک راه ، یک روش و یک منش ویژه است . کارآفرینی مجموعه ای از خصایل و فضایلی است که متأثر از ویژگیهای فردی ، خانواده ، محیط تربیتی و شیوه “اجتماعی شدن” در فرد تکوین می یابد و تحول می پذیرد . (ملک پور ، ۱۳۹۰ ، ۲۱)
پیتر دراکر ، کارآفرینی را منظری برای تغییر می داند که همیشه در جستجوی تغییر است ، نسبت به آن از خود واکنش نشان می دهد ، و آن را یک فرصت و شانس می داند . (کردنائیج ، ۱۳۸۴ ) همچنین وی معتقد است خلاقیت و کارآفرینی آن چنان لازم و ملزوم یکدیگرند که می توان گفت کارآفرینی بدون خلاقیت و نوآوری حاصلی ندارد . ( شکرکن ، ۱۳۸۱) کارآفرینی نقش ضروری در بهبود بهره وری و ترویج رشد اقتصادی را بازی می کند (مونترو سانچز ، ۲۰۱۱)تامپسون کارآفرینی را فرآیندی می داند که در آن بتوان با استفاده از خلاقیت ، عضو جدید را همراه با ارزش جدید با استفاده از زمان ، منابع ، ریسک و به کارگیری دیگر عوامل به وجود آورد . همچنین چرچیل درباره کارآفرینی با نگاه متفاوتی معتقد است : کارآفرینان باید بر حرکت ها و بهبودهای مستمری متمرکز شوند که بصورت مداوم در پی بهره برداری از ریسک ها و فرصت های قابل کنترل باشد . اما می توان کارآفرینی را به صورت فرآیند نیز در نظر گرفت که از درون آن تعریفی از کارآفرینی نیز استخراج شود که سمت و سوی واقع گرایانه تر داشته باشد . حال اگر این فرآیند را به شکل زیر تصور کنیم ، این گونه است :
منابع :
الف ) منابع فارسی :
- ایران نژاد پاریزی ، مهدی ، ۱۳۹۲ ، اصول پایان نامه نویسی ، تهران
- بیابان گرد ، اسماعیل ، ۱۳۸۴ ، رابطه ی عزت نفس ، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال سوم دبیرستان تهران ، مطالعات روان شناختی ، ۱ ، ۴و۵ ، ۵-۱۸
- تجاری و همکار ، فرشاد ، ۱۳۸۵ ، مطالعه آمادگی کارآفرینی در ورزش : تحلیل مقدماتی مقیاس اندازه گیری کارآفرینی در ورزش ، پژوهش در علوم ورزشی ، ۱۰ ، ۷۳-۸
- جواهری و همکار ، فاطمه ، ۱۳۸۳ ، موانع کارآفرینی زنان : بررسی تأثیر جنسیتی بر کارآفرینی زنان در ایران ، جامعه شناسی ایران ، ۵ ، ۲ ، ۱۶۱-۱۷۸
- حق شناس و همکاران ، اصغر ، ۱۳۸۶ ، الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران ، فصلنامه علوم مدیریت ایران ، ۲ ، ۸ ، ۳۱-۷۲
- حیدری ساربان ، وکیل ، ۱۳۹۱ ، اولویت بندی موانع موثر بر کارآفرینی زنان روستایی ( با روش AHP ) ، مطالعات اجتماعی روانشناسی زنان ، ۱۰ ، ۲ ، ۱۵۹-۱۷۷
- خاکی ، غلامرضا ، ۱۳۹۰ ، روش تحقیق در مدیریت ، بازتاب چاپ ششم
- دانایی فرد و همکاران ، حسن ، ۱۳۸۶ ، ارتقاء کارآفرینی در ایران : تحلیلی بر نقش دولت ، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی ، ۴۲ ، ۲۲۱-۲۶۲
- دلاور ، علی ، ۱۳۹۱ ، روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی ، تهران
- رابینز ، استیفن پی ، ۱۳۹۰ ، رفتار سازمانی (مترجم : پارسائیان ، علی و همکار ) ، تهران
- زارع ، قاسم ، ۱۳۸۶ ، رابطه بین روان شناختی توانمندسازی کارشناسان و کارآفرینی سازمانی در سازمان تربیت بدنی کشور ، نشریه علوم حرکتی و ورزش ، ۵ ، ۱ ، ۹ ، ۷۱-۸۱
- سکاران ، اوما ، ۱۳۸۱ ، روش های تحقیق در مدیریت ، ترجمه صائبی ؛ محمد ، شیرازی ؛ محمود ، تهران
- سهرابی فرد و همکاران ، نسرین ، ۱۳۸۵ ، رواسازی مقیاس سنجش کارآفرینی در مدیران دستگاههای دولتی ، فصلنامه روانشناسان ایرانی ، ۲ ، ۸ ، ۲۶۷-۲۷۶
- شبگو منصف ، محمود ، ۱۳۹۰ ، اصول و سرپرستی و مدیریت ، رشت
- شریف زاده و همکار ، ابوالقاسم ، ۱۳۹۱ ، بررسی رابطه بین سبک یادگیری و خصایص کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی ، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی ، ۶۴ ، ۱۳۱-۱۵۲
- شکرکن و همکاران ، حسین ، ۱۳۸۱ ، بررسی رابطه ساده و چندگانه خلاقیت ، انگیزه پیشرفت و عزت نفس با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ، علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران ، ۳ ، ۹ ، ۳و۴ ، ۱-۲۴
- طالبی کلیدبری ، ، ۱۳۸۹ ، تأثیر آموزش بر ویژگی های کارآفرینی دانشجویان ( مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد رشت ) ، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
- علائی ، سوسن ، ۱۳۹۰ ، نقش فرهنگ کارآفرینی در توسعه کارآفرینی (مطالعه صنایع فرهنگی ) ، پژوهش های مدیریت راهبردی ، ۱۸ ، ۴۸ ، ۱۰۹-۱۳۲
- فرهنگی و همکار ، علی ، ۱۳۸۴ ، طراحی و تببین الگوی ارتباطات سازمانی در فرآیند کارآفرینی سازمانی (با تأکید بر شرکت های پخش سراسر ایران ) ، دو ماهنامه علمی – پژوهشی دانشور رفتار ، ۱۲ ، ۱۴ ، ۱-۲۰
) منابع لاتین :
- Ahmad, Noor Hazlina , 2010 , Is entrepreneurial competency and business relationship contingent upon business environment , International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research , 16 , 3 , 182-203
- Analoui , Farhad et al , 2009 , Public sector managers and entrepreneurship in Islamic Republic of Iran , Journal of Management Development , 28 , 6 , 522-532
- Carmen , Salvador et al , 2011 , Entrepreneurial self-efficacy and life satisfaction the ICT , Journal of Basic and Applied Scientific Research , 1 , 3 , 242-251
- Decker , Wayne H , 2012 , Affiliation motivation and interest in entrepreneurial careers , Journal of managerial psychology , 27 , 3 , 302-320
- Devonish , Dwayne et al , 2010 , Explaining entrepreneurial intentions in the Caribbean , International Journal Entrepreneurial Behavior & Research , 16 , 2 , 149-171
- Di Zhang , David et al , 2011 , Personal characteristics and strategic orientation : entrepreneurs in Canadian manufacturing companies , International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research , 17 , 1 , 82-103
- Franco, Mario et al , 2013 , Firm resources and entrepreneurial orientation as determinants for collaborative entrepreneurship , Management Decision , 51 , 3 , 680-696
- Huarng , Kun-Huang , 2013 , A two-tier business model and its realization for entrepreneurship , Journal of business Research , 66, 2102-2105
- Hussain , Javed , 2010 , The impact of entrepreneurship education on succession in ethnic minority family firms , Education + Training , 52 , 8/9 , 643-659
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 