فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره بهره‌وری؛ بررسی عوامل سازمانی، فردی و مطالعات مدیریت نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره بهره‌وری؛ بررسی عوامل سازمانی، فردی و مطالعات مدیریت نوین دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره بهره‌وری؛ بررسی عوامل سازمانی، فردی و مطالعات مدیریت نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره بهره‌وری؛ بررسی عوامل سازمانی، فردی و مطالعات مدیریت نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره بهره‌وری؛ بررسی عوامل سازمانی، فردی و مطالعات مدیریت نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره بهره‌وری؛ بررسی عوامل سازمانی، فردی و مطالعات مدیریت نوین :

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: ۲۱صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

بهره­وری

یکی از اهداف هر سازمان، دست­یابی به بهره­وری است. برای رسیدن به این هدف، راهی جز توسل به نوعی دیدگاه سیستمی، بومی و کاربردی وجود ندارد. موفقیت­های چشمگیر دهه­ی اخیر سازمان­هایی با حداقل امکانات از یک سو و شکست سازمان­هایی با بهترین توانایی­های مادی از سوی دیگر بیانگر نقش قابل توجه عوامل غیر مادی و معنوی در موفقیت آنها بوده است (اسکولتز و اسکاتز، ۱۹۹۸).

بهبود بهره‌وری موضوعی بوده که از ابتدای تاریخ بشر و در کلیه نظامهای اقتصادی و سیاسی مطرح بوده است (کریمی و پیراسته، ۱۳۸۳). اما تحقیق درباره چگونگی افزایش بهره‌‌وری بطور سیستماتیک و در چارچوب مباحث علمی تحلیلی از حدود ۲۳۰سال پیش به این طرف به طور جدی مورد توجه اندیشمندان قرار گرفته است. واژه بهره‌وری برای نخستین بار به وسیله فرانسوا کنه ریاضیدان و اقتصاددان مکتب فیزیوکراسی(حکومت طبیعت) به کار برده شده است. در سال ۱۸۸۳ فرانسوی دیگری به نام «لیتره»، بهره‌وری را دانش و فن تولید تعریف کرد. در سال ۱۹۵۰ سازمان همکاری اقتصادی اروپا به طور رسمی بهره وری را چنین تعریف کرد: بهره‌وری حاصل کسری است که از تقسیم مقدار یا ارزش محصول بر مقدار یا ارزش یکی از عوامل تولید بدست می آید (رفیعی و زیبایی ،۱۳۸۳).

فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره بهره‌وری؛ بررسی عوامل سازمانی، فردی و مطالعات مدیریت نوین
فهرست منابع

منابع فارسی

البرزی، مهدی و اعتباریان، اکبر و دستاری قهفرخی ،مهدی. (۱۳۸۵). هوش سازمانی و جلوگیری از کند ذهنی جمعی، ماهنامه ی مدیریت دانش سازمانی ،سال سوم ،شماره ۲۲.

تعالی، حسین. (۱۳۸۴). بررسی اثرات کیفیت زندگی کاری بر بهره وری کارکنان بانک های ملی استان تهران، پایان نامه ی کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.

حسین­زاده، داوود و صائمیان، آذر. (۱۳۸۱). خشنودی شغلی، توجه به کارکنان و کیفیت زندگی کاری، مجله مدیریت، شماره ۶۴-۶۳، صص۶۷-۵۰.

دیوس، کت و نیواستورم، جان. (۱۳۸۴). رفتار انسانی در کار، ترجمه محمد علی طوسی، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.

رابینز ، استیفن پی. (۱۳۷۸) . مبانی رفتار سازمانی ، ترجمه علی پارساییان و محمد اعرابی ، ه دفتر پژوهش های فرهنگی . ص۴۹و۶۸.

رضایی هرندی، حسن. (۱۳۸۹). بررسی رابطه بین میزان رضایت شغلی با بهره وری متصدیان امور بانکی بانک ملی ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان.

ساعتچی، محمود. (۱۳۷۶). روان شناسی بهره وری .تهران ،موسسه نشر و ویرایش ،چاپ اول .

ساعتچی، محمود. (۱۳۸۶). روانشناسی بهره‌وری. تهران: نشر ویرایش.

سلطانی، ایرج. (۱۳۸۳). مدیریت بر فرایند رضایت شغلی کارکنان، مجله انجمن مدیریت ایران، سال چهاردهم، شماره ۲۶، صص۳۸-۳۱.

طاهری، شهنام. (۱۳۸۳). بهره‌وری و تجزیه وتحلیل آن در سازمان­ها. تهران: نشر هستان.

طوسی، محمد علی و ناظم، فتاح. (۱۳۸۰). رابطه سبک رهبری و جو سازمانی با بهره وری خدمات مدیران آموزشگاه ها در بیرستان های شهر تهران به منظور ارائه الگوی مدیریت مناسب آموزشی، فصلنامه تعلیم و تربیت، شماره ۶۲.

عبدلملکی، جواد؛ میرزا محمدی، مهدی و اشلوباغ، محمد. (۱۳۸۶). بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری با میزان بهره­وری در کارکنان اداری و آموزشی غیر هیأت علمی دانشگاه شاهد در سال ۸۵-۸۴ به منظور ارائه راهکارهای کاربردی، مجموعه مقالات سویمن کنفرانس مدیریت عملکرد، صص ۳۲-۱.

عزیزی ، علیرضا. (۱۳۸۶) . رابطه ی هوش سازمانی با توسعه مدیریت دانش سازمانی در جهاد کشاورزی استان فارس. پایان نامه ی کارشناسی ارشد ، دانشگاه پیام نور شیراز.

فرخی، حسن. (۱۳۸۶). استفاده از مدیریت عملکرد با هدف افزایش بهره وری نیروی انسانی، نشریه جهان اقتصاد، دوره ۱۰، شماره ۹، صص ۴۲-۲۸.

فروتن، محمدحسین. (۱۳۸۴). رابطه بین سبک­های نظارتی مدیران با بهروری کارکنان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن.

منابع انگلیسی

Albrecht . K . (2003). Organizational intelligence survey preliminary Assessment Journal Institute of management , 1-7.

Albrecht,k.(2003) . Organizational intelligence & Knowledge management : thinking outside the silos. The executive perspective. www.karel albrecht.com1- 170

Albrecht,karl,2003,organizational-intelligence-survay-Australian in statute of management.

Dygalo, N. (2004). Essays on measuring human capital and older workers” productivity.Dissertation Abstract PhD. Cornell university.

Engle, M. C. (2004). Changes in job satisfaction and productivity between team-directed and single- leader work groups. Dissertation Abstract PhD. Capella university.

Fernandez, J.P. (2002). Child care and corporate productivity: Resolving family work conflict. Lexington,MA: D.C Heath.

Fouri, A. S. (2004). Prediction Satisfiction with Quality of Work Life, Master s Thesise, University of South Africa.

Freeman, B. (2000). “Job satisfaction as an economic variable”; American Economic Review, ۶۸(۲).

Hall, R. (2006). Sociology of work: perspectives, analysis and issues; Fine Forge Press.

IvancevichJ.M.,& Donnelly J.H. (2005). “Job satisfaction research: manageable guide for practitioners”; Personnel Journal, ۷۴(۱), ۲۴-۴۱.

Spector P.E. (1997). Job Satisfation: application, assessment, causes and consequences; Sage Publication, London.

Ting, Y. (2007). “Determinants of job satisfaction of federal government employees”; Public Personnel Management, 26(12), 32-45.


  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.