فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیکی؛ تحلیل فناوریهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و مطالعات اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیکی؛ تحلیل فناوریهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و مطالعات اقتصادی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیکی؛ تحلیل فناوریهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و مطالعات اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیکی؛ تحلیل فناوریهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و مطالعات اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیکی؛ تحلیل فناوریهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و مطالعات اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیکی؛ تحلیل فناوریهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار و مطالعات اقتصادی :
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
تعداد صفحه: ۲۶صفحه
نوع فایل:word
توضیحات از متن فایل
تجارت الکترونیکی
تجارت الکترونیکی به معنای انجام دادن مبادلات تجاری از طریق شبکه به ویژه اینترنت است (راتناسینگام، ۲۰۰۵). تجارت الکترونیکی از داشتن یک سایت اینترنت فراتر می رود و شامل سفارش دادن، انجام دادن مناقصات کاریابی و کارمندیابی و مبادله اطلاعات است که با استفاده از فناوری های اطلاعات صورت میگیرد. در تجارت الکترونیکی، پول می تواند هم به روش سنتی و هم به روش الکترونیکی پرداخت شود. بسیاری از بازرگانان الکترونیکی، سیستم های پرداخت مختلفی را به مشتریان خود پیشنهاد می کنند (لویر، ۲۰۰۳). مهم ترین مسأله در سیستم های پرداخت الکترونیکی تأکید بر امنیت است (توربان، ۱۹۹۹).
تجارت الکترونیکی فرصت های مهمی برای شرکت ها ایجاد کرده که از طریق آن شرکت ها میتوانند سهم بازار خود را گسترش دهند و در بازار بین المللی وارد شوند. این با کم ترین هزینه و حداقل سرمایه گذاری قابل اجرا است. در دنیای تجارت الکترونیکی، شرکت ها از این امکان برخوردار هستند که هم با تهیه کنندگان و هم با مشتریان بیش تر ارتباط برقرار کنند که از طرفی منجر به افزایش فروش و از سوی دیگر منجر به دسترسی به منابع بیش تر با قیمت های مناسب و هزینه کم تر می شود (راتناسینگام ، ۲۰۰۵).
منابع فارسی:
- باقری نژاد، جعفر؛ ستاری، هاله. (۱۳۸۵). ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان بورس اوراق بهادار برای پیاده سازی دولت الکترونیک. اولین همایش سراسری بورس الکترونیک.
- باقریان، عباس. (۱۳۸۵). بورس الکترونیک؛ استانداردها و سیستم های هوشمند نظارتی. اولین همایش سراسری بورس الکترونیک.
- بتوخته، اکرم؛ محمدزاده، امیر.(۱۳۸۵). بررسی موانع عدم راه اندازی بورس الکترونیک در بازار سرمایه ایران. اولین همایش سراسری بورس الکترونیک.
- بقائی راوری، جواد؛ مقدسی، علیرضا .(۱۳۸۶). ارائه یک مدل سه بعدی از چالشهای پیاده سازی تجارت الکترونیک در ایران. مجله دانش و توسعه، شماره ۱۹، ۸۳-۱۱۳.
- جعفرپور، دلبر؛ فتحی، فاطمه. (۱۳۸۵). بورس الکترونیک در ایران: اهمیت، زیرساخت ها و مزایا. اولین همایش سراسری بورس الکترونیک.
- شهرآبادی، ابوالفضل؛ سلیمی، محمود. (۱۳۸۵). درآمدی بر بورس الکترونیک نزدک. اولین همایش سراسری بورس الکترونیک.
- گرامی، مهدی؛ محمدزاده، امیر. (۱۳۸۵). بررسی نظام بانکی کشوردرارتباط با بورس الکترونیک. اولین همایش سراسری بورس الکترونیک.
- موسی خانی، محمد؛ انصاری، منوچهر؛ مهرابی لواسانی، راحیل. (۱۳۸۹). بررسی نقش کیفیت وب سایت و عادت به ان در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجا. چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی.
- میرشجاعی، سیدحسین. (۱۳۸۵. فن آوری اطلاعات و کاربردهای آن در سازمان بورس الکترونیک. اولین همایش سراسری بورس الکترونیک.
- هاشمی، سید مجید .(۱۳۸۹). بررسی تأثیر کاربرد تجارت الکترونیکی بر میزان صادرات فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره ۵۴ ، ۱۷۱-۲۰۰.
- الهی، شعبان؛ حمدان، محمود؛ حسن زاده، علیرضا. (۱۳۸۸). بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری. دوماهنامه علمی- پژوهشی دانشور رفتار دانشگاه شاهد، ۱۶ (۳۵)، ۲۷-۴۴.
منابع انگلیسی:
- Bakos,Y. (2005). The impact of E-commerce on competition in the Retail Brokerage Industry. Information System Research, May,. 35
- Berners-Lee, T. (1998). What the semantic web can represent. http:// www.w3.org/designingIsses/RDFont .html (last modified sept. 17, 1998).
- Choudhury, V., Hartzel, K.S. and Konsynski, B.R. (1998). Uses and consequences of electronic markets: an empirical investigation in the aircraft parts industry. MIS Quarterly, Vol. 22 No. 4, pp. 471-507.
- Fairchild, P.M.A. Ribbers., A.O. Nooteboom. (2004). A success factor model for electronic markets Defining outcomes based on stakeholder context and business process. Business Process Management Journal, Vol. 10 No. 1, 63-79.
- Fan,M., Stallaert,J. and Whinston,A.B. (2000). The Internet and the Future of Financial Markets. Communications of the ACM, Vol. 43, No.11, 82-88.
- Gerber, M., von Solms, R. (2001). Management of risk in the information age. Computers & Security 24, 16-30.
- Hee, S., Jae, K., Soung, H. (2001). Mining the change of customer behavior in an internet shopping mall. Expert system with applications, 21, 157-168.
- Konana,P. (2000). The Implications of Online Investing. Communication of the ACM, Vol. 43, No. 1, 34 – 41.
- Levier, J.(2003). www.idf.net/articles/vendr a traver son site.html.
- Malone, T.W., Yates, J. and Benjamin, R.I. (1987). Electronic markets and electronic hierarchies. Communications of the ACM, Vol. 30 No. 6, 484-97.
- Neidorf, J,. Neidorf, R. (2001). Retail strategies for e-commerce.1st Printing Canada.
- Newman, W H., McGill, R A.(1997).The Process of Electronic Data Interchange. 3thedition, Prentice-Hall.
- Porter, M. E. (2001). Strategy and Internet. Harvard Business Review, Vol. 79, No.3, 62-78.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 