فایل کامل کارآفرینی مبتنی بر دانش به عنوان شرط اساسی برای اشتغال مؤثر دانشآموختگان آموزش عالی؛ تحلیل راهبردها و مطالعات اقتصادی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل کارآفرینی مبتنی بر دانش به عنوان شرط اساسی برای اشتغال مؤثر دانشآموختگان آموزش عالی؛ تحلیل راهبردها و مطالعات اقتصادی دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل کارآفرینی مبتنی بر دانش به عنوان شرط اساسی برای اشتغال مؤثر دانشآموختگان آموزش عالی؛ تحلیل راهبردها و مطالعات اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل کارآفرینی مبتنی بر دانش به عنوان شرط اساسی برای اشتغال مؤثر دانشآموختگان آموزش عالی؛ تحلیل راهبردها و مطالعات اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل کارآفرینی مبتنی بر دانش به عنوان شرط اساسی برای اشتغال مؤثر دانشآموختگان آموزش عالی؛ تحلیل راهبردها و مطالعات اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل کارآفرینی مبتنی بر دانش به عنوان شرط اساسی برای اشتغال مؤثر دانشآموختگان آموزش عالی؛ تحلیل راهبردها و مطالعات اقتصادی :
پاورپوینت کارآفرینی مبتنی بر دانش شرط لازم برای اشتغال مؤثر دانش آموختگان آموزش عالی
قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : ۱۶ صفحه
۱ کارآفرینی مبتنی بر دانش شرط لازم برای اشتغال مؤثر دانش آموختگان آموزش عالی یعقوب انتظاری عضوهیأت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی بنام خدا ۲ طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالی در کشورهای پیشرفته یادگیرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرین و ایجاد کننده شغل برای افراد عادی هستند انتظار داریم در ایران نیز دانش آموختگان آموزش عالی یادگیرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرین و ایجادکننده شغل برای افراد عادی باشند در حالی که در ایران بیش از ۸۸ درصد از دانش آموختگان مزد بگیرند و بیش از ۱۳ درصد آنها نمی توانند شغل دلخواه خود را پیدا کنند و حدود ۲۰ درصد از آنها در شغل های نامناسب اشتغال دارند.
۳ طرح مسأله :ادامهوضعیت فعالیت دانش آموختگان آموزش عالی در ایران ۱۳۸۳ نرخ فعالیت ۲/۸۰ بیشترین نرخ فعالیت در رشته های فنی و مهندسی با ۵/۸۷درصد کمترین نرخ فعالیت در رشته های علوم انسانی با ۱/۶۹درصد نرخ بیکاری ۱۳ بیشترین نرخ بیکاری در رشته های علوم ریاضی و کامپیوتر با ۵/۲۰درصد کمترین نرخ فعالیت در رشته های معماری و شهرسازی با ۳/۴درصد نرخ اشتغال ۸۷ ۴ طرح مسأله: ادامه وضعیت اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی در شغل های مختلف ۱۳۸۳ ۵ سئوال؟
؟
چرا درصد قابل توجهی از دانش آموختگان آموزش عالی بیکارمی مانند و در شغل مناسب و شایسته خود شاغل نمی شوند؟
۶ پاسخهای ممکن به سئوال فوق نظام آموزش عالی ایران ،دانش آموختگانی با کیفیت مطلوب تربیت نمی کند بطوریکه آنها توانایی کارآفرینی و تخصص لازم برای شغل های موجود را ندارند.
نظام اقتصادی ایران مشکل جذب دانش آموختگان آموزش عالی را دارد.
بطوریکه شغل مناسب کافی وجود ندارد و سطح دانش بری شغلهای موجود بسیار پایین است.
هر دو مسأله همزمان وجود دارد.
به نظر ما مسأله دو طرفه است یعنی هم دانش آموختگان توانایی لازم را ندارد و هم نظام اقتصادی توانایی جذب آنها را ندارد.
هدف بحث ارائه راه حل مناسب برای این مسأله و تحلیل آن است.
۷ ساختار درونی یک مؤسسه اقتصادی(enterprise) فعالیت ها شغل های مدیریت شغل های دانش شغل های داده و اطلاعات شغل های خدمات شغل های کالا انجام دهنده های فعالیت ها مدیران دانشکاران تکنسین ها و کارکنان دفتری کارکنان خدماتی متصدیان ماشین آلات دانش مورد نیاز برای انجام هریک از شغل ها(فناوری) دانش نهادینه شده در وجود شاغلان(سرمایه انسانی) تعادل و تناسب دانش تعادل و تناسب دانش کارآفرینی (تزریق دانش در شغل ها) آموزش و یادگیری (نهادینه سازی دانش مورد نیاز) ۸ مفهوم کارآفرینی در یک مفهوم گسترده، کارآفرینی بعنوان فعالیت های بهبود ثبات اقتصادی ، بهره برداری مؤثر از منابع ،ایجاد ارزش اقتصادی جدید و فراهم سازی فرصت های اشتغال جدید، تعریف شده است
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 