فایل ورد کامل روش تحقیق درباره اندازهگیری و مقایسه کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان با رویکرد فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل روش تحقیق درباره اندازهگیری و مقایسه کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان با رویکرد فازی دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل روش تحقیق درباره اندازهگیری و مقایسه کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان با رویکرد فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل روش تحقیق درباره اندازهگیری و مقایسه کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان با رویکرد فازی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روش تحقیق درباره اندازهگیری و مقایسه کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان با رویکرد فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل روش تحقیق درباره اندازهگیری و مقایسه کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان با رویکرد فازی :
فایل ورد کامل روش تحقیق درباره اندازهگیری و مقایسه کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان با رویکرد فازی
مقدمه
مطالعات و پژوهشهایی که طی دو دهه اخیر در رابطه با علل موفقیت شرکتها و مؤسسههای موفق جهان بعمل آمده است، حکایت از آن دارد که انتظارات مشتری از کیفیت خدمترسانی در این سازمانها به مثابه یک موضوع استراتژیک مطرح بوده و تمامی فعالیتهای سازمان در جهت تامین آن هماهنگ میشود. بنابراین کیفیت بعنوان مهمترین معیار برتری در بازار رقابت مطرح شده و نقش تعیینکننده آن در حفظ موقعیت رقابتی و توان ادامه حیات اقتصادی سازمانها کاملاً محرز شده است.
در این میان، خدمات نسبت به کالاها و محصولات تولیدی از پیچیدگیهای خاصی برخوردارند. بنابراین بحث کیفیت خدمات نیز به همان اندازه پیچیده است. وقتی صحبت از کیفیت کالا به میان میآید بلافاصله در ذهن افراد، مشخصات فنی کالا، قابلیت دوام و … شکل میگیرد، اما میان کیفیت خدمات و کیفیت کالا همان قدر فاصله است که بین کالا و خدمت فاصله وجود دارد.
معمولاً محیط کسبوکار خدماتی در شرایط نامطمئن و مبهم میباشد؛ از طرف دیگر، انتظارات مشتری از خدمت و ادارک او، مفاهیمی مبهم، گنگ و پیچیده هستند؛ لذا در چنین شرایطی توانایی کمیسازی متغیرها و پدیدهها به شدت کاهش مییابد و ارزیابی آنها به شدت کیفی و فازی میشود. این متغیرها را میتوان با استفاده از تئوری مجموعههای فازی صورتبندی نمود. بطور کلی تئوری مجموعههای فازی[۱] تحلیل شرایطی از تجزیهوتحلیل و تصمیمگیری است که دادههای جمعآوری شده از نوع مبهم[۲] و سربسته[۳] میباشند. مهمترین خصوصیت این تئوری نزدیککردن منطق ریاضی به منطق انسانی است. بدین ترتیب سیستمها و مدلهای طراحیشده بر اساس منطق فازی، هوشمندتر عمل میکنند.
در کسبوکار خدماتی، بویژه صنعت بانکداری، کیفیت خدمات و ادراک مشتریان از آن نقش بسیار مهمی در رضایت مشتری و وفاداری آن ایفاء مینماید. با توجه به اهمیت کیفیت خدمترسانی در صنعت بانکداری، در این تحقیق در نظر است تا ضمن شناسایی و تعریف معیارهای کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و تعیین اهمیت هر یک از این معیارها، مدلی کمی جهت ارزیابی کیفیت خدمات ارائه نمود؛ به عبارت دیگر چگونه میتوان از قابلیتهای تئوری فازی و روشهای تصمیمگیری چند معیاره (MCDM)[4] در ارزیابی و مقایسه شعب بانک از نظر کیفیت ارائه خدمات، استفاده نمود.
بطور کلی، این تحقیق به ارزیابی و مقایسه شعب بانک کشاورزی (شعب مرکزی و اصلی شهر تهران) از نظر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد فازی پرداخته است و یافتههای آن در قالب موارد زیر بدست آمده است:
- شناسایی معیارها و مؤلفههای کیفیت خدمات بانکی
- بدستآوردن میزان اهمیت هر یک از معیارها
- رتبهبندی شعب مورد بررسی از نظر معیارهای کیفیت خدمات با توجه به نظرات مشتریان
- بدستآوردن یک بنچ مارک (شعبه برتر) از طریق ریاضی به منظور محک زدن آلترناتیوها (شعب)
- شناسایی و بررسی نقاط قوت و ضعف هر یک از آلترناتیوها (شعب) در هر یک از شاخصها (معیارهای کیفیت)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 