فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در دفترخانه اسناد رسمی؛ بررسی فرآیندهای حقوقی، ثبت اسناد و تجربیات عملی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در دفترخانه اسناد رسمی؛ بررسی فرآیندهای حقوقی، ثبت اسناد و تجربیات عملی دارای ۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در دفترخانه اسناد رسمی؛ بررسی فرآیندهای حقوقی، ثبت اسناد و تجربیات عملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در دفترخانه اسناد رسمی؛ بررسی فرآیندهای حقوقی، ثبت اسناد و تجربیات عملی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در دفترخانه اسناد رسمی؛ بررسی فرآیندهای حقوقی، ثبت اسناد و تجربیات عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در دفترخانه اسناد رسمی؛ بررسی فرآیندهای حقوقی، ثبت اسناد و تجربیات عملی :

فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در دفترخانه اسناد رسمی؛ بررسی فرآیندهای حقوقی، ثبت اسناد و تجربیات عملی
فهرست مطالب
فصل اول: ۴
مقدمه: ۴
معرفی محل کارآموزی، امکانات و تجهیزات آن: ۴
امکانات و تجهیزات دفترخانه اسناد رسمی: ۵
خلاصه ا ی از این گزارش کارتکمیلی: ۵
فصل دوم: ۶
هدف از تاسیس دفترخانه و معرفی تشکیلات آن: ۶
ثبت سند، راه رهایی از کلاهبرداری: ۶
بنگاه های معاملاتی و معاملات آنها: ۹
چگونگی انجام معاملات در بنگاه های مشاورین املاک: ۹
نحوه فعالیت بنگاه های مشاور املاک: ۹
الف) نحوه فعالیت بنگاه های مشاور املاک متناسب با نوع عملکرد فروشنده: ۹
ب) نحوه فعالیت بنگاه های مشاور املاک متناسب با شرایط خریداران دسته اول از خریداران ۱۰
دفترخانه‌ها باید دارای دفاتر ذیل‌ باشند: ۱۱
وظایف‌ مسئولین‌ دفاتر : ۱۲
مقررات‌مربوط‌به‌دفترخانه‌و وظایف‌سردفتران‌و دفتریاران‌: 12
مسوولان‌دفتر نسبت‌به‌سردفتران‌و دفتریاران‌و سردفتران‌ازدواج‌و طلاق موارد زیر را باید رعایت کنند: ۱۴
شهادت‌ اشخاص‌ ذیل‌ پذیرفته‌ نمی شود: ۱۴
شرایط و اصول مترجمین رسمی: ۱۵
ترجمه‌اسنادذیل‌بایدازطرف‌مترجمین‌رسمی‌یامامورین‌سیاسی‌وکنسولی‌ تصدیق‌شده‌باشد: ۱۵
به‌متقاضیان‌با احراز شرایط‌ذیل‌پروانه‌مترجمی‌رسمی‌اعطا می‌گردد: ۱۵
در صورت‌ارتکاب‌هریک‌از تخلفات‌ذیل‌مرتکب‌برای‌بار اول‌به‌مدت‌یک‌سال‌و بار دوم‌به‌مدت‌دو سال‌و در صورت‌تکرار برای‌همیشه‌ازمترجمی‌رسمی‌محروم‌می‌شود ۱۶
در صورت‌ارتکاب‌هریک‌از تخلفات‌ذیل‌مرتکب‌به‌توبیخ‌کتبی‌با درج‌در پرونده‌و در صورت‌تکرار تا یک‌سال‌از مترجمی‌محروم‌می‌شود ۱۶
اشخاص‌زیر را ‌به‌سردفتری‌دفترخانه‌اسناد رسمی‌ می توان انتخاب نمود: ۱۷
امور مالی‌ دفترخانه استاد رسمی: ۱۸
وجوهی‌که‌برای‌تنظیم‌و ثبت‌سند در دفاتر اسناد رسمی‌وصول‌می‌شود به‌شرح‌زیر است‌: 18
درآمد حاصل‌از حق‌ثبت‌، صاحبان‌دفتر و دفتریارها به‌ترتیب‌زیر سهم‌خواهند برد: ۱۹
تشکیل صندق تعاون جهت بیمه وبازنشستگی و ارز کار افتادگی: ۱۹
از تاریخ‌تصویب (قانون‌توزیع‌حق ‌التحریر دفاتر اسناد رسمی- موضوع‌ماده‌54 مصوب‌25 4 54-مصوب‌28 2 1373) درآمد حاصل‌از حق ‌التحریر دفاتر اسناد رسمی‌موضوع‌ماده‌54 قانون‌دفاتر اسناد رسمی‌مصوب ‌ 4 1354 به‌شرح‌زیر پرداخت‌خواهد شد: ۲۰
تعرفه‌حق‌التحریر دفاتر اسناد رسمی در سال ۱۳۸۵: ۲۰
تعرفه جدید حق التحریر دفاتر اسناد رسمی در سال ۱۳۹۰ : ۲۰
تعقیب‌و مجازات‌انتظامی‌سردفتران‌و دفتریاران‌: 24
الف‌ـ دادگاه‌بدوی‌: 24
ب‌ـ دادگاه‌تجدیدنظر: ۲۴
مجازاتهای‌انتظامی‌به‌قرار ذیل‌است‌: 25
فصل سوم: ۲۶
تشریح روند کار و ارایه خدمات: ۲۶
گواهی امضاء ۲۶
گواهی امضاء اتباع و ذیل متون خارجی: ۳۲
حق التحریر و حق الثبت در گواهی امضاء : ۳۴
همه چیز درباره گواهی امضاء الکترونیک: ۳۵
امضای دیجیتال چیست: ۳۵
صدور اجرایه: ۳۶
تنظیم اسناد انتقال اجرائی ۳۹
روش صدور سند مالکیت المثنی: ۴۰
روش صدور سند مالکیت بنام وراث ۴۱
روش قبول درخواست ثبت املاک: ۴۲
روش بازداشت سرقفلی و منافع ملک ۴۳
روش تهیه پاسخ استعلام املاک ثبت شده به دفاتر اسناد رسمی: ۴۴
فک رهن جزء مشاع از وثیقه ۴۵
ثبت معاملات خودرو؛ چرا در دفترخانه؟ ۴۶
صلح نامه حسب مواد ۴۷ و ۴۸ قانون ثبت ، می بایستی دردفتراسنادرسمی ثبت شودتاآثارقانونی برآن بارگردد ۴۷
نحوه تنظیم و نوشتن استشهادیه محلی ۴۹
تسهیل نمودن تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی: ۵۰
روش تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ۵۲
فصل چهارم: ۵۳
جمع بندی و نتیجه گیری و ارایه پیشنهادات: ۵۳
یک پیشنهاد: ۵۷
استفاده از نرم افزار سیستم سند نویسی د ر تمامی دفترخانه ها و انضمام این طرح به عنوان استفاده اجباری این سیستم ، به عنوان یک بخش نامه ثبتی: ۵۷
بخشی از فرم های که مستقیم و یا غیره مسقیم به دفترخانه ها مربوط می شوند + برخی فرم های متفرقه: ۵۹
منابع: ۷۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.