فایل ورد کامل پژوهش درباره تحلیل ماتریسی سازهها؛ بررسی مبانی ریاضی، روشهای محاسباتی و کاربردهای مهندسی عمران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش درباره تحلیل ماتریسی سازهها؛ بررسی مبانی ریاضی، روشهای محاسباتی و کاربردهای مهندسی عمران دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش درباره تحلیل ماتریسی سازهها؛ بررسی مبانی ریاضی، روشهای محاسباتی و کاربردهای مهندسی عمران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش درباره تحلیل ماتریسی سازهها؛ بررسی مبانی ریاضی، روشهای محاسباتی و کاربردهای مهندسی عمران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش درباره تحلیل ماتریسی سازهها؛ بررسی مبانی ریاضی، روشهای محاسباتی و کاربردهای مهندسی عمران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش درباره تحلیل ماتریسی سازهها؛ بررسی مبانی ریاضی، روشهای محاسباتی و کاربردهای مهندسی عمران :
تحلیل ماتریسی سازهها
معرفی روشهای تحلیل ماتریسی سازهها مقدمه
سازههای مهندسی باید به نحو ایمنی بتوانند در مقابل بارهای وارده مقاومت نمایند. در کنار معیار مقاومت، سازه باید سختی کافی داشته باشد تا تغییر شکلهای بیشتر از مقدار مجاز در آن ایجاد نگردد. مقاومت و سختی یک سازه، بستگی به آرایش هندسی اعضاء، مشخصات هندسی مقطع اعضاء و مصالح بکار رفته دارد. با افزایش پیچیدگی و درجه نامعینی سازهها، تحلیل دستی آنها امکانناپذیر شده و تحلیل چنین سازههایی فقط با کامپیوتر امکانپذیر خواهد بود. تحلیل سازههایی نظیر اسکلت یک هواپیمای غولپیکر، پلهای دهانه بزرگ و ساختمانهای مرتفع آسمانخراش مثالهای بارزی از کاربرد تحلیل ماتریسی سازهها در زمینه طراحی مهندسی میباشند.
تاریخچهای از تحلیل ماتریسی سازهها
نیاز به تحلیل دقیق سازه پیچیده هواپیما و اختراع کامپیوتر، انگیزههای قوی برای بوجود آمدن یک تحول بزرگ در زمینه علم تحلیل سازه بودند. در دهه ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۰ مهندسین سازه در مقابل تحلیل دو سیستم با درجه نامعینی بسیار بالا قرار داشتند. هواپیماهای بال به عقب و هواپیماهای بال دلتا.
معادلات حاکم برای تحلیل چنین سیستمها و سیستمهای مشابه، منجر به حل معادلات همزمان با درجه بسیار بزرگ میشد. روشهای ریاضی حل عددی اینگونه معادلات هرچند که شناخته شده بودند، لیکن حجم زیاد محاسبات و دقت مورد نیاز برای آنها، مشکل اصلی خواهد بود. با ساخته شدن اولین کامپیوتر لامپی در سال ۱۹۴۶ و تکمیل و عمومی شدن آن با ساخته شدن ترانزیستور در سال ۱۹۴۷ و تراشههای سیلیکون در سال ۱۹۵۹، ابزار بسیار سودمندی در اختیار مهندسین سازه قرار گرفت.حل معادلات همزمان بسیار هرچند که بسیار پرکار است، لیکن مجموعهای از تکرار عملیات سازمانیافته است.
با توجه به قدرت و سرعت کامپیوتر برای انجام عملیات تکراری، این ایده بوجود آمد که روشهای کلاسیک تحلیل سازهها، تبدیل به یکسری عملیات سازمانیافته گردد، به طوری که بتوان انجام آنها را بر عهده کامپیوتر گذاشت. با این ایده، علم تحلیل سازهها دچار…
نوع فایل : WORD
تعداد صفحه :۴۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 