فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهشی درباره آموزش حسابداری و نقش هوش هیجانی در ارتقای یادگیری و عملکرد حرفهای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهشی درباره آموزش حسابداری و نقش هوش هیجانی در ارتقای یادگیری و عملکرد حرفهای دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهشی درباره آموزش حسابداری و نقش هوش هیجانی در ارتقای یادگیری و عملکرد حرفهای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهشی درباره آموزش حسابداری و نقش هوش هیجانی در ارتقای یادگیری و عملکرد حرفهای۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهشی درباره آموزش حسابداری و نقش هوش هیجانی در ارتقای یادگیری و عملکرد حرفهای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهشی درباره آموزش حسابداری و نقش هوش هیجانی در ارتقای یادگیری و عملکرد حرفهای :
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهشی درباره آموزش حسابداری و نقش هوش هیجانی در ارتقای یادگیری و عملکرد حرفهای
فهرست مطالب
۲-۱- مقدمه ۱۱
۲-۲- هوش ۱۱
۲-۲-۱- تعریف هوش ۱۲
۲-۲-۲- انواع هوش ۱۲
۲-۳- هوش هیجانی ۱۴
۲-۳-۱- تعاریف هوش هیجانی ۱۵
۲-۳-۲- ابعاد هوش هیجانی ۱۷
۲-۳-۳- دیدگاههای هوش هیجانی ۱۹
۲-۳-۳-۱- دیدگاه توانمندی ۲۰
۲-۳-۳-۲- دیدگاه مختلط ۲۰
۲-۳-۴- مدلهای هوش هیجانی ۲۱
۲-۳-۵- اهمیت هوش هیجانی ۲۴
۲-۳-۶- اهمیت هوش هیجانی در حسابداری ۲۵
۲-۳-۷- پیشرفت در هوش هیجانی ۲۸
۲-۳-۸- آموزش حسابداری و هوش هیجانی ۲۹
۲-۳-۹- رشتهی حسابداری و هوش هیجانی ۳۰
۲-۳-۱۰- تجربهی کاری و هوش هیجانی ۳۱
۲-۳-۱۱- جنسیت و هوش هیجانی و بررسی آن در حرفه حسابداری ۳۱
۲-۳-۱۲- سلامت روان و هوش هیجانی ۳۲
۲-۴- تحقیقهای پیشین ۳۴
۲-۴-۱- هوش هیجانی ۳۴
۲-۴-۲- آموزش حسابداری هوش هیجانی ۳۶
۲-۴-۳- تجربه کاری و هوش هیجانی ۳۷
۲-۴-۴- جنسیت و هوش هیجانی ۳۸
۲-۵- خلاصه فصل……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۰
۲-۱- مقدمه
هوش هیجانی نشاندهنده توانایی افراد در شناسایی، مدیریت و استفاده از هیجانات در انجام امور است و ضرورت کاربرد آن موید این اصل است که محیط کار صرفا یک محیط منطقی نیست. همچنین در حرفه حسابداری نیز صرفاً عقلانیت عامل اصلی نبوده و هیجانات به عنوان یک عامل موثر در حرفه حسابداری باید مدنظر قرار گیرد. دراین فصل یک چارچوب منسجم در خصوص ادبیات موضوع ارائه میشود، تا درک جامعی از موضوع مورد مطالعه به دست آید. بدینمنظور ابتدا در بخش اول مهمترین موضوعهای قابل توجه در حیطه هوش هیجانی، ابعاد و مولفههای هوش هیجانی، مدلها و اهمیت هوش هیجانی تشریح شده و در نهایت با بیان مهمترین بخش از این فصل، گزارشی از پژوهشهای خارجی و داخلی انجام شده در حیطه موضوع پژوهش ارائه خواهد شد.
۲-۲- هوش
پس از گذشت سالها از سلطه هوش عقلانی بر جوانب مختلف زندگی، اکنون از اهمیت آن به عنوان تنها عامل موفقیت کاسته شده است. مفهوم هوش ممکن است در نزد افراد مختلف معانی متفاوتی داشته باشد، با این حال وقتی صحبت از هوش به میان می آید، بلافاصله نوعی توانایی ذهنی درباره انسان تداعی میشود. در گذشته موفقیت تماماً به هوش عقلانی نسبت داده میشد اما اکنون میدانیم بهره هوشی بالا به تنهایی ارزش قلمداد نمی شود؛ چرا که تنها ۲۰ % از موفقیت را در بر میگیرد حال آن که ۸۰ % از موفقیت به هوش هیجانی و سایر اجزای هوش نسبت داده شده است (گلمن، ۲۰۰۲). در واقع توانایی احساسی فرد، نه تنها مهمتر از توانایی ذهنی او است، بلکه نقش بسزایی نیز در موفقیت، کار، روابط با دیگران و حتی سلامت جسمی فرد دارد (ناچیاپان و همکاران، ۲۰۱۴).
۲-۲-۱- تعریف هوش
روانشناسان معتقدند که هوش، مجموعه توانایی های یک فرد محسوب می شود که توسط آن، فرد چیزی را میفهمد و به طور منطقی میاندیشد و رفتار میکند. گیج و برلاینر (۱۹۹۲) عناصر هوش را به سه دسته توانایی پرداختن به امور انتزاعی (اندیشه ها، نمادها و مفاهیم)، توانایی حل کردن مسایل و پاسخ مناسب در موقعیتهای جدید و توانایی یادگیری تقسیم کردهاند (گیج و برلاینر، ۱۹۹۲).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 