فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره تقسیم سود سهام در بازارهای رو به رکود؛ تحلیل پیامدهای مالی و راهبردهای مدیریتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره تقسیم سود سهام در بازارهای رو به رکود؛ تحلیل پیامدهای مالی و راهبردهای مدیریتی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره تقسیم سود سهام در بازارهای رو به رکود؛ تحلیل پیامدهای مالی و راهبردهای مدیریتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره تقسیم سود سهام در بازارهای رو به رکود؛ تحلیل پیامدهای مالی و راهبردهای مدیریتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره تقسیم سود سهام در بازارهای رو به رکود؛ تحلیل پیامدهای مالی و راهبردهای مدیریتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره تقسیم سود سهام در بازارهای رو به رکود؛ تحلیل پیامدهای مالی و راهبردهای مدیریتی :
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره تقسیم سود سهام در بازارهای رو به رکود؛ تحلیل پیامدهای مالی و راهبردهای مدیریتی
فهرست مطالب
|
مقدمه |
۱۴ |
|
|
تقسیم سود |
۱۷ |
|
|
اهمیت تقسیم سود |
۱۷ |
|
|
اهداف سیاست تقسیم سود |
۱۸ |
|
|
اشکال مختلف پرداخت سود سهام |
۱۹ |
|
|
سود سهام نقدی |
۱۹ |
|
|
سود غیر نقدی سهام |
۱۹ |
|
|
سود سهمی یا سهام جایزه |
۲۰ |
|
|
سود تصفیه |
۲۰ |
|
|
سیاست تقسیم سود |
۲۰ |
|
|
تقسیم سود ثابت و معین بین سهامداران |
۲۱ |
|
|
سیاست پرداخت منظم همراه با مبلغ اضافی |
۲۱ |
|
|
تقسیم درصد ثابتی از سود (سیاست تقسیم سود متغیر) |
۲۲ |
|
|
توجیه ثبات سود سهام |
۲۲ |
|
|
عوامل مؤثر بر سیاست تقسیم سود |
۲۳ |
|
|
وضعیت نقدینگی شرکت |
۲۳ |
|
|
ثبات در سودآوری شرکت |
۲۳ |
|
|
محدودیت قانونی |
۲۴ |
|
|
تأثیر آثار مالیاتی تقسیم سود |
۲۴ |
|
|
محدودیتهای قراردادی |
۲۵ |
|
|
تئوریهای مرتبط با سیاست تقسیم سود |
۲۵ |
|
|
تفاوت سود تقسیمی در بین کشورها |
۲۹ |
|
|
تفاوت در مراحل رشد |
۳۰ |
|
|
تفاوت در نرخ مالیاتی |
۳۰ |
|
|
تفاوت در کنترل شرکت |
۳۰ |
|
|
سود تقسیمی جهت کاهش تضاد منافع |
۳۰ |
|
|
بازارهای مالی |
۳۱ |
|
|
تعاریف رکود و رونق بازار |
۳۱ |
|
|
پریشانی مالی |
۳۱ |
|
|
قابلیت نقدشوندگی ضعیف(پریشانی) |
۳۳ |
|
|
نکول |
۳۳ |
|
|
مراحل پریشانی مالی |
۳۳ |
|
|
ارتباط سیاست تقسیم سود و بازده در دوره رکود و رونق بازار |
۳۵ |
|
|
پیشینه پژوهش |
۳۶ |
|
|
تحقیقات انجام شده در سایر کشورها |
۳۶ |
|
|
تحقیقات انجام شده در ایران |
۴۱ |
|
۱-۲) مقدمه
هدف این پژوهش بررسی اهمیت تقسیم سود سهام در بازارهای رو به رکود است. از زمان پیدایش و خلق انسان روابط اقتصادی و مالی و در کل مبادلات نیز شکل گرفت. این روابط در ابتدا و در جوامع ابتدایی به صورت بسیار ساده وجود داشت. با گذشت زمان کم کم جوامع کوچک به وجود آمدند. هر چه این جوامع بزرگتر و پیشرفتهتر میشد، روابط اقتصادی بین آنها نیز پیچیدهتر میشد. این روابط در ابتدا به صورت داد و ستدهای پایاپای بود، شرکتها به سرعت رشد کردند و به واحدهای اقتصادی بزرگی تبدیل شدند، این امر موجب ایجاد بازارهای مالی و پولی شد و هزاران نفر از سرتاسر دنیا اقدام به سرمایهگذاری در این شرکتها کردند. در اواخر قرن هجدهم دامنه فعالیت شرکتها از مرزهای جغرافیائی نیز فراتر رفت و در قرن بیستم شرکتهای چندملیتی متولد شدند. با ظهور شرکتهای بزرگ، بدلیل عدم وجود تخصص لازم، زمان لازم و نه حتی نیاز مالکان به اداره شرکت خود، اشخاصی به نام مدیران پا به عرصه اقتصاد گذاشتند که این منجر به جدایی مالکیت از مدیریت، و ایجاد تضاد منافع عظیم، بین مالکان و مدیران گردید (کاتائو و تایمرمن، ۲۰۰۳، به نقل از دنیس ۲۰۰۸). با توجه به قرار گرفتن منابع عظیم شرکتهای سهامی و حتی غیرسهامی دراختیار مدیران، نیاز به وجود معیارهایی برای سنجش مدیران شرکتها و ارزیابی عملکرد آنها از موضوعات مورد توجه اقشار مختلف مانند اعتباردهندگان، مالکان، دولت و حتی مدیران است. از نظر سهامداران(مالکان) میزان افزایش ثروت چه از طریق افزایش قیمت و ارزش شرکت و چه از طریق دریافت سودنقدی، حائز اهمیت است. این ارزیابیها ازنظر مدیران به لحاظ ارزیابی عملکرد خودشان و سایر بخشها و نیز میزان پاداش صحیحی که به آنها پرداخت میشود اهمیت دارد(هوی و همکاران،۱۹۹۲).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 