فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره گزارش‌های پیش‌بینی مدیریت؛ تحلیل ابزارهای تصمیم‌گیری و اثرات سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره گزارش‌های پیش‌بینی مدیریت؛ تحلیل ابزارهای تصمیم‌گیری و اثرات سازمانی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره گزارش‌های پیش‌بینی مدیریت؛ تحلیل ابزارهای تصمیم‌گیری و اثرات سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره گزارش‌های پیش‌بینی مدیریت؛ تحلیل ابزارهای تصمیم‌گیری و اثرات سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره گزارش‌های پیش‌بینی مدیریت؛ تحلیل ابزارهای تصمیم‌گیری و اثرات سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره گزارش‌های پیش‌بینی مدیریت؛ تحلیل ابزارهای تصمیم‌گیری و اثرات سازمانی :

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره گزارش‌های پیش‌بینی مدیریت؛ تحلیل ابزارهای تصمیم‌گیری و اثرات سازمانی
فهرستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱ – 2 مقدمه.. ۱۷

۵ – 2 اهداف گزارشات پیش بینی مدیریت و افشاء اطلاعات.. ۲۳

۶ – 2 گزارشات پیش بینی مدیریت و استفاده کنندگان از این گزارشات ۲۴

۷- ۲ فواید پیش بینی های مدیریت برای مدیران ، سرمایه گذاران و سایر اشخاص.. ۲۵

۸ – 2 خوش بینی مدیریت در پیش بینی عایدی.. ۲۶

۹-۲ تعریف تصمیم گیری.. ۲۸

۱۰-۲ رفتار هزینه بر اساس نظریه جدید.. ۲۹

۱۱-۲ پیش بینی مدیریت و خطای پیش بینی مدیریت.. ۲۹

۱۲-۲ عوامل موثر بر دقت سود پیش بینی شده.. ۳۱

۱-۱۲-۲ ساختار سرمایه ۳۳

۲-۱۲-۲ رابطه طول عمر شرکت، و تاثیر آن بر دقت پیش بینی مدیران ۳۳

۳-۱۲-۲ نوع اظهار نظر حسابرس نسبت به گزارشات پیش بینی مدیریت ۳۴

۱۳-۲ فرضیه انتظارات تطبیقی و تاثیر گزارشات پیش بینی مدیریت بر آن ۳۴

۱۴-۲ خلاصه فصل.. ۳۷

۱ – 2 مقدمه

ما با مبنا قرار دادن مدل “چسبندگی هزینه” که توسط اندرسن و همکارانش در سال ۲۰۰۳ پایه گذاری شد؛ در صدد آن برآمدیم که رفتار مدیران ایرانی را در نحوه ی پیش بینی های عائدی های سالانه، مورد بررسی قرار دهیم.

در ادامه تحقیق بر آن شدیم که نحوه ی پیش بینی فروش و هزینه ها را به تفکیک مورد بررسی قرار دهیم؛ زیرا عایدی ها، خود حاصل جبری فروش و هزینه هاست؛ و پیدا شدن هرگونه خطا در پیش بینی عایدها را می توان به خطا در پیش بینی فروش، خطا در پیش بینی هزینه ها و یا خطا درپیش بینی هر دو، نسبت داد.

از نظر تئوری، “بها” عبارت است ازفدا کردن منابع، به منظور ایجاد خدمت یا محصول برای فروش، با هدف بدست آوردن منافع در آینده (عثمانی، ۱۳۸۵).

ازآنجایی که فرآیند بودجه بندی با پیش بینی فروش شروع می شود (آتکینسن، بنکر و یانگ، ۱۹۹۷). عقل سلیم حکم می کند؛ که تنها در صورت انتظار از وجود فروش (بنگاه های تولیدی)، مدیران مبادرت به صرف هزینه کنند؛ پس عموما” باید انتظار داشت که، هزینه ها با افزایش انتظار فروش، افزایش یابند؛

و با کاهش انتظار فروش، هزینه ها نیزکاهش یابند. در واقع مدیران زمانی هزینه می کنند که اطمینان معقولی از منفعت آتی آن داشته باشند.

موارد بالا نشان می دهد که توجه به ارتباط بین فروش پیش بینی شده و هزینه های پیش بینی شده، فراهم کننده ی اطلاعات عمیق تری در رابطه با چارچوب رفتار پیش بینی مدیران از عائدی ها در اختیار ما قرار می دهد.

با توجه به بندهای ۶ ، ۷ و ۸ ماده ۷ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان که در تاریخ ۳/۵/۸۶ هجری شمسی، به تصویب هیئت مدیر سازمان بورس و اوراق بهادار رسید.

بندها به شرح ذیل می باشند:

۶- برنامه‌های آتی مدیریت و پیش‌بینی عملکرد سالان شرکت اصلی و تلفیقی گروه حداقل ۳۰ روز قبل از شروع سال مالی جدید و اظهارنظر حسابرس نسبت به آن حداکثر ۲۰ روز پس از ارائه توسط ناشر.

۷- پیش‌بینی عملکرد سالان شرکت اصلی و تلفیقی گروه، بر اساس عملکرد واقعی۳، ۶ و ۹ ماهه وسالانه، حداکثر ۳۰ روز پس از پایان مقاطع سه ماهه و اظهارنظر حسابرس نسبت به پیش‌بینی براساس عملکرد واقعی ۶ ماهه حداکثر ۲۰ روز پس از ارائه آن توسط ناشر.

۸- پیش‌بینی عملکرد حسابرسی شده در سایر مواردی که منجر به تغییر با اهمیت در پیش‌بینی عملکرد‌ می‌گردد، حداکثر ۲۰ روز پس از ارائ اطلاعات حسابرسی نشده توسط ناشر.

دسترسی به پیش بینی های مدیریت در ایران، فراهم کننده ی فرصتی منحصر به فرد برای پی بردن به چگونگی رفتار مدیریت در رابطه با پیش بینی هزینه ها، فراهم می آورد.

طبق نظر اندرسن ۲۰۰۳، در زمانی که مدیران پیش بینی کاهش فروش را دارند، برای خود، شروع به برآورد میزان کاهش هزینه ها به همان میزان می کنند؛ حال آنکه هزینه به راحتی بالا رفتن، پایین نخواهد آمد؛ واین ناشی از چسبندگی هزینه است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.