فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی؛ تحلیل شاخصهای رفاه، سلامت و رضایتمندی در جوامع انسانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی؛ تحلیل شاخصهای رفاه، سلامت و رضایتمندی در جوامع انسانی دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی؛ تحلیل شاخصهای رفاه، سلامت و رضایتمندی در جوامع انسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی؛ تحلیل شاخصهای رفاه، سلامت و رضایتمندی در جوامع انسانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی؛ تحلیل شاخصهای رفاه، سلامت و رضایتمندی در جوامع انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی؛ تحلیل شاخصهای رفاه، سلامت و رضایتمندی در جوامع انسانی :
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی؛ تحلیل شاخصهای رفاه، سلامت و رضایتمندی در جوامع انسانی
فهرستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
|
۹ |
۱-۲ مقدمه |
|
۹ |
۲-۲ تاریخچه موضوع در جهان |
|
۱۰ |
۳-۲ تاریخچه موضوع کیفیت در ایران |
|
۱۱ |
۴-۲ پیماننامه حقوق کودک |
|
۱۳ |
۵-۲ اهمیت خانواده |
|
۱۴ |
۶-۲ کارکردهای خانواده |
|
۱۶ |
۷-۲ اهمیت تماسهای فیزیکی |
|
۱۷ |
۸-۲ مفهوم پدیده بیسرپرستی |
|
۱۸ |
۹-۲ علل و انگیزههای سپردن فرزندان به مراکز شبانهروزی |
|
۱۹ |
۱۰-۲ اثرات فقدان والدین |
|
۱۹ |
۱۰-۲ شیوههای مراقبت و پرورش در سازمان بهزیستی |
|
۲۲ |
۱۲-۲ وظایف دفتر امور شبه خانواده |
|
۲۲ |
۱۳-۲ عوامل افتراق نظام حاکم در خانواده و نظام موجود در مراکز شبانهروزی |
|
۲۵ |
۱۴-۲ تأثیر شبانه روزی و فقدانهای ناشی از آن |
|
۳۰ |
۱۵-۲ تاریخچه مرکز قرنطینه |
|
۳۰ |
۱۶-۲ بهداشت روانی |
|
۳۳ |
۱-۱۶-۲ بهداشت روانی در دوره نوجوانی |
|
۳۸ |
۱۷-۲ آموزش کیفیت زندگی در سطح فردی |
|
۳۹ |
۱-۱۷-۲ ثروت عنصر اصلی کیفیت زندگی نیست |
|
۴۱ |
۲-۱۷-۲ واحد کیفیت زندگی در دانشگاه تورنتو |
|
۴۲ |
۱۸-۲ مبانی نظری تحقیق |
|
۴۲ |
۱-۱۸-۲ کیفیت زندگی |
|
۴۵ |
۲-۱۸-۲ رضایت |
|
۴۷ |
۳-۱۸-۲ رضایت از زندگی |
|
۴۸ |
۴-۱۸-۲نظریه کنش متقابل |
|
۵۰ |
۵-۱۸-۲انتظار |
|
۵۱ |
۶-۱۸-۲ نظریه تنهایی اجتماعی |
|
۵۲ |
۷-۱۸-۲ نظریههای مربوط به سلامت روان |
|
۵۴ |
۸-۱۸-۲ چند دیدگاه نظری در مورد نوجوانی |
|
۵۶ |
۹-۱۸-۲ نظریات مربوط به نقش |
|
۵۸ |
۱۹-۲ پیشینه تحقیق در ایران |
|
۶۰ |
۲۰-۲ پیشینه تحقیق در جهان |
|
۶۱ |
۲۱-۲ نقش مددکاری اجتماعی در مرکز قرنطینه |
|
۶۳ |
۲۲-۲ بیان چارچوب نظری پژوهش حاضر |
|
۶۴ |
۲۳-۲ خلاصه نکات مهم |
|
۶۴ |
۲۴-۲ سوالات پژوهش |
|
۶۵ |
۲۵-۲ الگوی نظری پژوهش |
۱-۱ مقدمه
محیطی که فرد در آن متولد شده و زندگی می کند مهمترین نقش را در رفتارهای او در دوران کودکی و عصر جوانی دارد. از آن جایی که کودک مانند دفترچه نقاشی سپیدی می باشد که دست کم در شش سال اول زندگی، همه ی نقاشی ها و رنگ آمیزی ها را ما در آن می کشیم (منظور از ما به طور اخص خانواده است) بنابراین نوع آموزش و پرورش خانواده مهمترین تأثیر را در تشکیل شخصیت اولیه کودک خواهد داشت، البته نباید از یاد برد که کودک پس از این سنین خارج از دایره خانواده، روابطی را در مدرسه با همبازی ها، دوستان و معلمین نیز برقرار می کند و از آنها تأثیر می پذیرد و گاهی بر روی آنها تأثیر می گذارد. بنابراین به طور قاطع نمی توان محیطی را که کودک در آن رشد می کند کاملاً قابل کنترل دانست، البته کنترل بیش از حد کودک هم می تواند آینده ی او را به مخاطره بیندازد. بنابراین بهترین کار این است که کودک با توجه به مقتضیات اجتماعی و تربیتی جامعهای که می خواهد درآن زندگی کند پرورش یابد. (فرجاد، ۱۳۷۱)
خانواده آموزشگاه نخست انسان است، انتقال دهنده ی تمدن ها و فرهنگ هاست. بی شک کودک ارزشها و فضائل اخلاقی و انسانی را از خانواده کسب می کند، در خانواده تکامل و تحول مییابد، الگوسازی می کند و در یک جمله می توان این گونه بیان کرد که سلامت و سعادت جامعه در گرو تأمین سلامت یا عدم سلامت خانواده است.
۲-۲ تاریخچه موضوع در جهان
واژه کیفیت زندگی با وجود دارا بودن تعاریف گوناگون از تاریخچه نسبتاً کوتاهی برخوردار میباشد. این واژه برای اولین بار در کتاب «اقتصاد رفاه» که توسط اقتصاددان انگلیسی به نام «آرتور سیسیل پیگو» (1959- 1877) در دهه ۱۹۲۰ نوشته شد به کار رفته است، ولی کاربرد گسترده آن مربوط به بعد از دهه ۱۹۵۰ میلادی میباشد.
در ابتدا کیفیت زندگی بیشتر به شاخصهای مادی نسبت داده میشد و معرف اصلی سنجش آن «تولید ناخالص ملی» بود، ولی به مرور و با توجه به انتقاداتی که به این شاخصها وارد شد در اواخر ۱۹۵۰ این مفهوم توسط فردی به نام «جی. کی. گالبریث» دوباره تعریف شد و علاوه بر توجه به ارزشهای مادی، ارزشهای غیرمادی موجود در حوزههای محیطی، سیاسی و اجتماعی نیز در آن لحاظ گردید. (State of theart, no. 1, 2003,9)
در حوزههای پزشکی،جنبههای اجتماعی کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در سال ۱۹۴۸ میلادی و بعد از آن که «سازمان بهداشت جهانی» سلامت را به عنوان «نه تنها نبود ناتوانی و مریضی، بلکه همچنین رفاه اجتماعی، روانی و جسمانی» تعریف کرد معرفی شده بود.در سال ۱۹۵۷ میلادی در ایالت متحده آمریکا، پیمایش سلامت ملی با هدفی فرای مسائل صرفاً مربوط به ناخوشی و ناتوانی انجام شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 