فایل کامل جزوه جامع لجستیک در ۲۹ اسلاید؛ بررسی مدیریت زنجیره تأمین، حملونقل و بهینهسازی فرآیندهای پشتیبانی
توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۲۹
قسمتی از محتوی پاورپوینت
تعداد اسلاید : ۲۹ صفحه
LOGISTICS فایل کامل جزوه جامع لجستیک در ۲۹ اسلاید؛ بررسی مدیریت زنجیره تأمین، حملونقل و بهینهسازی فرآیندهای پشتیبانی
فهرست مطالب موضوع صفحه مقدمه ۳-۱ الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویس ۱۰-۴ ب: بررسی جایگاه سرویس پست لجستیک در کشورهای مختلف ۱۷-۱۱ ج: امکان سنجی اجرای سرویس در ایران از طریق شبکه پستی ۲۵ -۱۸ مقدمهدر راستای اجرای برنامه چهارم توسعه و سیاستهای دولت خدمتگذار و وزارت متبوع، مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس پست لجستیک به عنوان یکی از پروژه های ۱۱ گانه طرح ایجاد، توسعه و ساماندهی خدمات پستی به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده و ابلاغ گردیده است.
براساس برنامه ابلاغی سال ۸۴ به منظور مطالعه و راه اندازی سرویس درنظر گرفته شده است.
لیکن عملاً از آذر ماه سال جاری براساس ابلاغ صادره از سوی جناب آقای کشاورز معاون محترم فنی مدیر عامل کمیته ای مرکب از ۷ نفر با مسئولیت مدیر کل پست مستقیم به شرح ذیل به منظور مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس پست لجستیک تشکیل گردید.
۱ تاریخ اولین جلسه:۲۸/۹/۸۵ تعداد جلسات تا پایان بهمن ماه۱۳۸۵ : ۸ جلسه اعضاء کمیته راه اندازی سرویس پست لجستیک ۲ فاز یک الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویسب: بررسی جایگاه سرویس پست لجستیک در کشورهای مختلفج: امکان سنجی اجرای سرویس در ایران از طریق شبکه پستی فاز دوم: الف: مطالعه بازار و شناسایی مشتریان عمده سرویس در داخل و خارج کشورب: انجام بررسیهای اقتصادی و فنیج: طراحی سرویس مطابق با تعاریف استانداردهای جهانی و با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی ایرانفاز سوم:الف: ساماندهی خدماتی که در قالب سرویس لجستیک قرار می گیرند.
ب: ارتباط با مشتریان جدیدو.
.
.
.
راه اندازی سرویس براساس برنامه ریزی بعمل آمده گزارش مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس خدمات پستی لجستیک در ۳ فاز به شرح ذیل تهیه و ارائه خواهد گردید.
۳ فاز یک الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویسسرویس پستی لجستیک (آماد پست) در احکام اتحادیه پستی جهانی بدین شرح آورده شده است.
(ماده ۲۶۱) RL آئین نامه اجرائی پست نامه ۱- در روابط بین ادارات پستی که در زمینه ارائه این سرویس توافق نموده اند، سرویس خدمات پشتیبانی یکپارچه می تواند شامل جمع آوری، دریافت، پردازش، انبارداری، نگهداری، رهسپاری، انتقال، حمل و توزیع فیزیکی یکجا یا جداگانه اسناد و مدارک یا کالاها شود.
۲- جزئیات یک سرویس خدمات پشتیبانی یکپارچه، مربوط به دو یا چند اداره پست، براساس توافقات دو یا چند جانبه تعیین خواهد شد.
سایر موارد که به صراحت قید نشده ، مشمول قوانین و مقررات مربوطه در احکام اتحادیه خواهند شد.
۳- هزینه های این سرویس توسط اداره پست مبدأ و با در نظر گرفتن هزینه ها و نیازمندیهای بازار تعیین خواهد شد.
۴ سرویس پست لجستیک در برنامه چهارم توسعه (موافقتنامه شماره ۴۰۸۱۱۰۰۸)براساس برنامه چهارم توس
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 