فایل کامل پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف؛ گزارش جامع ۲۲۴ صفحه‌ای درباره راهبردهای بازاریابی، رسانه‌ای و مدیریت برند


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۲۴۷

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۲۴۷ صفحه

نقش و توانایی دوره استاد راهنما: جناب آقای ابراهیمی فخر صاحب اثر: وصال وحدت تابستان ۱۳۸۶ با تشکر از: استاد عالیقدر جناب آقای ابراهیمی فخر که بنده را در تهیه این مجموعه یاری رساندند.
و استاد ارجمندم، مدیر گروه محترم جناب آقای دکترعابدی که همراه و مشاور من بودند.
تقدیم به مادرم که لطیف است بسان گلهای بهاری *** و پدرم که عظیم است بسان آسمان *** و دوست عزیزم ارغوان که همراهی هست مهربان درمسیر ژرف زندگی فایل کامل پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف؛ گزارش جامع ۲۲۴ صفحه‌ای درباره راهبردهای بازاریابی، رسانه‌ای و مدیریت برند
فهرست مطالب صفحه عنوان مقدمه ۷ گرافیک و تبلیغات نوین ۱۲ فصل اول: آرم و نشانه ها ۲۲ فصل دوم: اوراق اداری ۳۸ فصل سوم: پوستر ۵۵ فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور ۸۸ فصل پنجم : فولدر ۱۲۴ فصل ششم: بیلبورد ۱۲۸ فصل هفتم: استند ۱۴۸ فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی ۱۶۲ فصل نهم: بسته بندی ۱۸۷ فصل دهم: لیبل ۲۰۹ فصل یازدهم: طراحی جلد ۲۱۲ منابع و مآخذ ۲۲۱ مقدمه : علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است .
تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند.
امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد.
هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید .
اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد .
بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد.
یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست گرافیک در عرصه تبلیغات: زمانیکه از خواب بیدار می شویم و برای وزرش صبحگاهی تلویزیون را روشن می کنیم ، تبلیغ پفک نمکی ، سس سالاد ، شامپو ، جوراب ، بخاری ، یخچال و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را به ناچار می بینیم .
وقتی از منزل خارج می شویم باز هم یک سری از تبلیغات بوسیله رادیو به گوش ما می رسد .
در خیابان ها ، پشت اتوبوس ها ، سردرمغازه ها و یا به تابلوهای خیابانی که نگاه می کنیم همه و همه تبلیغات متفاوتی که روزانه با آن ها سروکار داریم .
با وجود حجم فراوان تبلیغات و انواع محصولاتی که تبلیغ می شوند آیا تاکنون اندیشیده ایم که چه میزان در امر تبلیغات موفق بوده ایم ؟
چقدر با این موضوع ، عملی و تخصصی برخورد می کنیم ؟
آیا می دانیم وضعیت عناصر درگیر با تبلیغ ، در کشور ما چگونه است؟
آیا برای حل مشکلات تبلیغات در کشور گامی برداشته شده است ؟
تبلیغات در زمان قدیم در مقایسه با تبلیغات امروزی خیلی ساده بود ، با وجود این هدف اساسی از آگهی همان بود که امروز هم هست ، بدین معنی که منظور از آن ایجاد ارتباط برای دادن اطلاعات و ایده ها به گروهی از مردم بود که م

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.