فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره سیستمهای کامپیوتری آموزش و پرورش؛ بررسی مدیریت دادهها، نرمافزارهای آموزشی و نقش در توسعه فناوری اطلاعات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره سیستمهای کامپیوتری آموزش و پرورش؛ بررسی مدیریت دادهها، نرمافزارهای آموزشی و نقش در توسعه فناوری اطلاعات دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره سیستمهای کامپیوتری آموزش و پرورش؛ بررسی مدیریت دادهها، نرمافزارهای آموزشی و نقش در توسعه فناوری اطلاعات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره سیستمهای کامپیوتری آموزش و پرورش؛ بررسی مدیریت دادهها، نرمافزارهای آموزشی و نقش در توسعه فناوری اطلاعات۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره سیستمهای کامپیوتری آموزش و پرورش؛ بررسی مدیریت دادهها، نرمافزارهای آموزشی و نقش در توسعه فناوری اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی درباره سیستمهای کامپیوتری آموزش و پرورش؛ بررسی مدیریت دادهها، نرمافزارهای آموزشی و نقش در توسعه فناوری اطلاعات :
مقدمه :
بی تردید اعتبار و ارزش هر جامعه ای بستگی به میزان معرفت و دانش و رشد علمی وفرهنگی آحاد آن جامعه داشته و در این میان آموزش و پرورش به عنوان دستگاه عظیم فرابخش که حیاتی ترین عامل توسعه یعنی « انسان » در آن رشد یافته و به بار و بر می نشیند بیش از دیگر سازمانها و نهادها باید مورد توجه قرار گیرد . امانباید فراموش کرد که رسالت عظیم انسان سازی که وظیفه اصلی انبیاء نیز بوده نیاز به همت مضاعف تمامی رسولان فرزانه تعلیم و تربیت داشته و تا خود نخواهیم و تا متولیان اصلی دانش و معرفت خود به حرکت در نیامده و اثر بخشی آموزش و پرورش را به اثبات نرسانند یقینا انتظار توجه و حمایت مادی و معنوی ازدیگران ، آب در هاون کوفتن است .
خوشبختانه استان گلستان از روزگاران دور با نام جرجان و استراباد به لحاظ علمی و فرهنگی همواره بر سر زبانها بوده و از آن روز تا به امروز سیر صعودی خود را با شتاب طی نموده است و انشاء ا… حرکت رو به رشد در سایه عزم و اراده بلند و با استحکام پیوند خانه و مدرسه ونیز به همت تمامی کارکنان و فرهنگیان و دانش آموزان و پشتیبانی مسوولین استانی همچنان به سیر خود به سوی کمال ادامه خواهد داد .
تاریخچه آموزش و پرورش استان گلستان
پایه های نخستین نظام آموزشی در دوره اسلامی از مساجد آغاز گردید . در قرون اولیه در جوار مساجد حجره هایی بنا گردید تا آموزش قرآن کریم ، صرف ونحو و سایر علوم ممکن گردد . بنابراین در طول هزار و سیصد سال شهرهای قدیمی استان گلستان از مکتب خانه ها و مدارس پیشرفته دینی برخوردار بود.
نظام آموزشی جدید با نفی بنیادهای نظام آموزشی کهن اصول جدیدی در برنامه ریزی آموزشی و ارزشیابی پدید آورد که پایه های نظام آموزشی جدید ما را تشکیل می دهد . در دوره قاجاریه امیرکبیر به دایر نمودن مدرسه دارالفنون مطابق رویه آموزشی اروپایی ها نمود . از آن پس در سایر مناطق ایران مانند استرآباد (گرگان ) ، علی آباد کتول و بندر گز نیز چنین مدارسی پایه گذاری گردید . این مدارس از ابتدا با تشویق و حمایت نماینده حکومت درمراکز استانها پدید آمد .
در حال حاضر این استان با داشتن ۱۵ اداره آموزش و پرورش و با جمعیت دانش اموزی بالغ بر ۴۰۰.۰۷۵ نفر در ۳۴۰۲ آموزشگاه و ۱۵.۹۱۳ کلاس درس و با تلاش بی وقفه ۲۶.۰۹۹ نفر همکاران محترم فرهنگی به فعالیتهای آموزشی و پرورشی و تعلیم وتربیت اهتمام دارد .
آموزش وپرورش شهرستان کردکوی در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد و در سال ۱۳۵۴ رسما مستقل شد. این سازمان ۱۴۲۵ نفر پرسنل دارد که از این تعداد ۹۸% رسمی و بقیه پیمانی و حق التدریسی هستند .
«شرح وظایف پست سازمانی »
۱-عنوان پست : مدیر / رییس اداره
شاغل این پست با رعایت دقیق موازین شرعی تحت نظارت رییس سازمان آموزش وپرورش استان عهده دار درانجام وظایف زیر خواهد بود .
– سعی درتزکیه و الگوسازی خویش واسوه شدن برای کارکنان اموراداری و آموزشی ودانش آموزان بر اساس موازین شرع مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی .
– اهتمام در بوجود آوردن محیطی کاملا اسلامی و تقویت روح وحدت اسلامی از طریق حرکت در مطابق اهداف آموزش وپرورش ونظام جمهوری اسلامی در بین کارکنان آموزشی و اداری و جلوگیری از هر گونه تفرقه و گروه گرایی .
– اهتمام دربوجود آوردن محیطی کاملا پرورش دهنده و آموزنده منطبق با موازین اسلامی در زمینه شکوفا شدن استعدادهای فکری کارکنان آموزشی و اداری .
– نظارت دقیق بر نحوه رفتار و کردار کارکنان آموزشی و پرورشی واداری و خصوصا درمورد پوشش اسلامی خواهران متعلم و کارمند بر طبق موازین شرع مقدس اسلامی .
– سعی در ایجاد ارتباط اسلامی بین کارکنان برای پیشبرد اخلاق و رفتار اسلامی آن ها
– کوشش در اجرای صحیح و دقیق قوانین و آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعملهای اداری و آموزشی طبق مصوبات کمیته مستند سازی استان و شهرستان .
– تماس و هم کاری با مقامات دولتی در سطح شهرستان جهت ایجاد تسهیلات لازم در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش .
– تشویق وترغیب مردم به منظور همکاری و تعاون با آموزش و پرورش ( تعاونوا علی البر و التقوی )
– اقدام به تشکیل شورای آموزش وپرورش منطقه ای با توجه به مصوبات شورای استان معاونت مشارکت های مردمی و مدارس غیر انتفاعی و اقدام به انجام و بررسی آیین نامه ها و دستورالعملهای مربوط ووظایف دیگری که به عهده دبیر شورا واگذار گردیده است .
– نظارت بر اجرای برنامه های آموزشی آموزشگاهها در قالب برنامه های مصوب .
– نظارت بر اجرای صحیح کار دوایر اداره و کوشش در ایجاد هماهنگی آنان .
– امضاء نامه ها ، بخشنامه ها ، دستورالعمل ها ، و احکام صادره از اداره .
– امضاء کارنامه ها و گواهی نامه ها ، تاییدیه ها و کارت شناسایی کارکنان اداری و آموزشی و غیره .
– بازدید از آموزشگاهها و صدور دستورالعمل های لازم درمورد حسن اجرای برنامه ها و کارهای اداری و آموزشی آن ها .
– کوشش در ایجاد توسعه و تجهیزات آموزشگاههای ابتدایی ، دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه ، مدارس شاهد ، مدارس غیر انتفاعی و مدارس عشایری ، بزرگسالان و همچنین موسسات تربیتی دیگر نظیر مهد کودک درسطح شهر باتوجه به نیازهای حال و آتی منطقه .
– مراقبت درتنظیم بودجه سالانه اداره و حسن انجام امور مالی .
– مراقبت در حسن اجرای برنامه های امتحانات داخلی ، نهایی و متفرقه آموزشگاه ها در سطح شهر ونمایندگی ها و تهیه گزارش مربوط برای مقامات ذیربط .
– کوشش در فراهم کردن وسایل رفاهی کارکنان اداری و آموزشی .
– اجرای دقیق اصل تشویق و توبیخ در مورد کارکنان اداری و آموزشی در صورت لزوم و طبق مقررات مربوط.
– نظارت مسنقیم بر کار معاونین ، مسوولان ، متصدیان ، نمایندگی های اموزش و پرورش وسایر کارکنان.
۱-۱ عنوان پست : مسوول دفتر
شاغل این پست با رعایت موازین شرعی و بر طبق مقررات وظایف مشروحه زیر را تحت نظارت مستقیم مدیر / رییس اداره انجام میدهد .
– یادداشت تاریخ و ساعت تشکیل کمیسیون ها و ملاقات ها و جلسات و اعلام آن به مدیر مربوط یا جانشین وی .
– ماشین کردن نامه هایی که از طرف مدیر یا جانشین وی ارجاع می شود .
– تعیین وقت برای مراجعه کنندگان جهت ملاقات با مدیر .
– پاسخ گویی به مراجعان تلفنی و یادداشت اسامی و خلاصه درخواست ها.
– نگهداری و بایگانی نامه و مکاتبات طبق دستور مدیر یا جانشین وی در بایگانی مخصوص.
– بایگانی پرونده های مورد نیاز .
– انجام سایر امور ارجاعی عند اللزوم .
۲-۱ عنوان پست : کارشناس روابط عمومی و اسناد .
شاغل این پست با رعایت اصول و موازین شرعی و طبق مقررات تحت نظارت مقام مسوول مربوطه وظایف زیر را انجام می دهد.
– بررسی دیدگاهها و سنجش افکار عمومی در چهار چوب وظایف و ارایه نتایج حاصل به مسوولان ذیربط به منظور طرح ها و برنامه ها و اتخاذ روش هایی برای اجرای مطلوب .
– تحلیل محتوای مطبوعات و وسایل ارتباط جمعی در خصوص برنامه های آموزش و پرورش و انعکاس آن به مسوولان ذیربط .
– همکاری با مراکز و دستگاههای فرهنگی و تبلیغی کشور در جهارچوب فعالیت های آموزش و پرورش در سطح شهرستان / منطقه .
– اطلاع رسانی به منظور دستیابی سریع مسوولان شهرستان و منطقه به سیاست ها و خطی مشی های دولت درخصوص برنامه های اموزش و پرورش .
– برقراری ارتباط مستقیم ودو سویه با مردم و رسانه های خبری .
– برگزاری ملاقات عمومی برای مسوولان اداره .
– تهیه و تدوین اخبار ، بیانیه ها ، اطلاعیه ها ، آگهی ها وپیام های مرتبط با آموزش و پرورش شهرستان و منطقه و انعکاس آن در رسانه های جمعی .
– اجرای بخشنامه ها و دستورالعملهای صادره در زمینه های شغلی مربوط به روابط عمومی و انتشارات و اسناد .
– تهیه گزارش های کلی از فعالیت های مدیریت / اداره و جمع بندی آن ها .
– پاسخ گویی به سوالات مراجعان و نامه های مردمی و مکاتبات سازمان و اداره در موعد مقرر.
– انجام سایر امور ارجاعی عنداللزوم.
۳-۱ عنوان پست : کارشناس مسوول ارزیابی عمل کرده و پاسخ گویی به شکایت
شاغل این پست بارعایت دقیق موازین شرعی وبر طبق مقررات تحت نظارت مدیر/ رییس وظایف زیر را انجام میدهد :
– فراهم نمودن زمینه اجرایی مناسب جهت اجرای دستورالعمل و بخشنامه های صادره در مورد فعالیت های ارزیابی ، عملکرد و پاسخگویی به شکایات .
– همکاری با کارکنان مدیریت / اداره در جهت فراهم نمودن زمینه های مطلوب انجام وظایف مربوط و اجرای صحیح قوانین و مقررات .
– نظارت بر انجام برنامه های مربوط به ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات از نحوه فعالیتهای کارکنان از طریق ارسال به موقع فرمهای ارزیابی کارکنان به کارشناسی های آموزش و پرورش اعمال کنترل های لازم در جهت تنظیم انها وانجام راهنمایی های لازم در این زمینه .
– همکاری و نظارت بر فعالیتهایی که درمورد برقررای امتیازات شغلی کارکنان واحدهای اداری و آموزشی از طریق نتایج ارزش یابی های به عمل آمده صورت می گیرد.
– نظارت بر نحوه انتصاب و عزل مدیران ومعاونین واحدهای اموزشی و ارسال فرم های آماری مربوط در پایان هر یک از فصول ۴ گانه به سازمان .
– ارسال فرمهای اماری بازرسی های انجام شده وشکواییه های مورد رسیدگی به سازمان در موعد مقرر.
– همکاری با مامورین اعزامی از سوی بازرسی کل کشور وانجام اقدامات لازم درمورد گزارش های واصله در صورت صدور دستور از طریق مدیر / رییس .
– بررسی گزارشها و شکایت واصله از سوی ارگان ها وافراد از نحوه کار کارکنان اداری و آموزشی وتهیه گزارش های لازم در این زمینه جهت استحضار مدیر / رییس .
– بررسی نحوه عملکرد مدیران مدارس و کارکنان اداری و آموزشی با مراجعان وتهیه گزارش های لازم در این زمینه جهت استحضار مدیر / رییس .
– بررسی ریشه ها و علل نارضایتی های احتمالی مردم از کارشناسی ها و واحدهای آموزش تابعه و تهیه گزارشهای مستند دراین زمینه جهت استحضار مدیر /رییس .
– پیگیری بخشنامه و دستورالعملهای صادره از طرف واحد ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات .
– شرکت در جلسات شورای معاونین مدیریت / اداره و انجان وظایف مربوط به دبیری شورای مذکور.
– راهنمایی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات شهرستانها و منطقه تابعه درانجام وظایف شغلی مربوط .
– تجزیه وتحلیل عمکرد و احد ها و کارکنان بر اساس بازرسی های انجام شده .
– تهیه پیشنویس گزارشات و مکاتبات مربوط .
۴-۱ عنوان پست : کارشناس امور زنان و مشاور مدیریت
شاغل این پست با رعایت ضوابط شرعی وبر اساس آیین نامه اجرایی امور زنان سازمان و وزارت متبوع وظایف مشروح زیر را تحت نظارت مدیر / رییس اداره انجام می دهد .
– بررسی و ارایه راهکارهای مناسب جهت رشد همه جانبه دختران و رفع محرومیت از آنان درعرصه های مختلف آموزش وپرورش با توجه به بافت فرهنگی واجتماعی شهرستان / منطقه .
– ارایه دیدگاههای مشاوره ای به مدیر / رییس اداره در زمینه مسائل مربوط به زنان .
– بازدید از آموزشگاههای دخترانه به منظور شناخت مسائل زنان .
– ارایه گزارش مستمر از فعالیت های انجام شده به امور زنان سازمان .
– پیگیری و نظارت دقیق بر اجرای طرح های استثنایی و ملی بر اساس شیوه نامه ارسالی .
– شرکت فعالانه درگردهمایی ها و نشست های امور زنان سازمان .
– شرکت فعال در جلسات فرمانداری و تشکل های مرتبط با مسائل زنان .
– ارسال طرح ها و برنامه های پیشنهادی با توجه به نیازهای منطقه به منظور جذب اعتبار ۳۰۲۲۸ استانی .
– انجام سایر امور وارجاعی در صورت لزوم .
۵-۱ عنوان پست : کارشناس امور حقوقی ، املاک و حمایت قضایی کارکنان .
شاغل این پست با رعایت موازین شرعی و طبق مقررات تحت نظارت
مدیر / رییس اداره عهده دار وظایف مشروحه ذیل می باشد .
– تعقیب دعاوی شهرستان و آموزشگاههای تابعه در مراجع قضایی با نظر مدیریت شهرستان و کارشناسی حقوقی استان .
– اظهار نظر درباره انعقاد قراردادهای شهرستان و آموزشگاههای تابعه با موسسات و افراد به لحاظ رعایت موارد حقوقی و قضایی .
– اظهارنظر مشورتی نسبت به استعلامیه های واحدهای شهرستان درموارد حقوقی و قضایی .
– تعقیب دعاوی واحدهای تابعه شهرستان علیه اشخاص حقیقی و حقوقی با نظر مدیریت شهرستان و کارشناسی حقوقی استان .
– شرکت در جلسات رسیدگی و دادرسی دردادگاههای مربوطه و دفاع از حقوق آموزش وپرورش درمورد ادعای اشخاص حقیقی و حقوقی با هماهنگی کارشناس حقوقی استان .
– اقدام نسبت به وصول هرینه تحصیلی اشخاص متعهد به خدمت که به تعهد خود عمل نکرده اند .
– انجام مشاوره و ارشاد قضایی متقاضیان حمایت کارکنان .
– تهیه پیشنویس مکاتبات مربوط .
– تهیه و تنظیم گزارشات و مکاتبات لازم .
– پاسخ گویی به سوالات مراجعان مربوط.
– انجام سایر امور و ارجاعی در صورت لزوم.
۶-۱ عنوان پست : کارشناس حراست
شاغل این پست با رعایت موازین شرعی و بر طبق مقررات اداری و مالی تحت نظارت مدیر / رییس اداره وظایف زیر را عهده دار می باشد .
– همکاری با مدیر / رییس اداره درانجام وظایف محوله
– بررسی گزارش های واصله از سوی منابع ذیصلاح
– بررسی وضع حراستی دستگاه متبوع و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات مسوول
– دریافت اسناد و مدارک محرمانه واصله و حراست از آن ها بر اساس مقررات مربوط.
– بازدید از واحدهای تابعه مدیریت / اداره بر اساس گزارش های واصله
– شرکت در جلسات ، سمینارها ، و گردهمایی مربوطه .
– ارایه نظرات وپیشنهادات اصلاحی در جهت رفع نقایص و بهبود روشهای حراستی به مقامات مافوق مربوطه .
– بررسی های مستمر در جهت حصول اطمینان از رعایت اصول حراستی درامور مکاتباتی و مخابراتی و همچنین تهیه گزارشات لازم دراین زمینه .
– نظارت و مراقبت بر کلیه امور مربوط به حراست و انجام اقدامات لازم به منظور پیشگیری از حوادث غیر مترقبه .
– تهیه پیش نویس مکاتبات و گزارش های مربوط .
– پاسخ گویی به سوالات مراجعین مربوطه .
– انجام سایر امور ارجاعی مربوط عنداللزوم .
۷-۱ عنوان پست : کارشناس مسوول/ کارشناس گزینش
شاغل این پست با رعایت موازین شرعی و بر طبق مقررات تحت نظارت مدیر / رییس اداره وظایف مشروحه زیر را عهده دار است .
– رعایت قسط و عدل اسلامی در انجام وظایف محوله با توجه به دستورالعمل ها وضوابط مصوب .
– مطالعه و رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوطه .
– مطالعه مستمر بخشنامه ها و دستورالعمل های تحقیق .
– مسوولیت حسن اجرای بخشنامه های گزینش در منطقه مربوطه .
– همکاری و هماهنگی با رییس و معاونین / مدیریت / اداره آموزش و پرورش مربوطه .
– ارایه برنامه انجام کار برای عوامل تحت نظر و پیگیری و نظارت بر عملکرد ایشان .
– شناسایی منابع موثق جهت انجام تحقیقات ویژه و ارزیابی مستمر منابع .
– انجام تحقیقات ویژه که از سوی مسوول مافوق ارجاع می گردد .
– رعایت ضوابط و دستورالعمل ها و روشهای ابلاغی درانجام تحقیقات ویژه .
– تنظیم سوایق منابع ویژه جهت انجام تحقیقات ویژه و ارایه به مسوول تحقیقات جهت نگهداری در بانک منابع .
– تنظیم برنامه زمانی ملاقاتها وایجاد ارتباط مناسب با منابع و مراکز اطلاعاتی.
– برقراری ارتباط با مراکز و تدارک لازم جهت انجام ماموریت های محوله و پیگیری جهت فراهم آوردن آن ها از طریق مسوولین مربوطه .
– انجام سایر امور ارجاعی عنداللزوم .
۸-۱ عنوان پست : کارشناس مسوول انجمن اولیاء و مربیان
شاغل دراین پست با رعایت موازین شرعی و طبق مقررات اداری و مالی تحت نظارت مدیر /رییس اداره وظایف ذیل را عهده دار است .
– برنامه ریزی و تمهید مقدمات در زمینه بزرگ داشت هفته پیوند و نظارت بر انتخابات انجمن اولیاء و مربیان مدارس .
– ارتباط با شخصیت های مذهبی ، فرهنگی ، اجتماعی ، سازمان ها ، ارگان ها ، ادارات ، موسسات خیریه ، خیرین ورسانه های گروهی به منظور تحقق اهداف انجمن اولیاء و مربیان.
– شرکت در جلسات مجمع عمومی اولیاء و مربیان و تشکیل جلسات با اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس به منظور تشریح و تبیین اهداف انجمن اولیاء و مربیان
– برنامه ریزی به منظور سازمان دهی و نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان
– تلاش در جهت اشتراک مجلات و انتشارات انجمن اولیاء و مربیان توسط اولیاء ومربیان .
– برنامه ریزی به منظور توزیع مناسب هدایای مردمی جشن عاطفه ها بین دانش آموزان نیازمند .
– همکاری و ارتباط مستمر با کارشناسی انجمن اولیا ء و مربیان استان و شرکت در برنامه ها و جلسات توجیهی .
– همکاری با معاونین اداره وسایر کارشناسان درانجام وظایف مربوطه.
– تهیه گزارش ها و پیش نویس ها ی لازم جهت مقامات مافوق .
– پاسخ گویی به سوالات مراجعان
– سایر امور عنداللزوم و
۹-۱ عنوان پست : کارشناس توسعه مشارکت های مردمی و امور شوراهای آموزش و پرورش .
شاغل این پست با رعایت موازین شرعی بر طبق مقررات به وظایف مشروحه زیر نظر مدیر / رییس اداره انجام وظیفه می نماید .
– همکاری با مدیر / رییس در انجام وظایف مربوط به امور شورای آموزش و پرورش
– پیگیری مصوبات و پیشنهادات شورای شهرستان و انجام وظایفی که دراین رابطه از طرف شورا به وی محول می گردد .
– تهیه دستور کار جلسات شورا با هماهنگی مدیر / رییس آموزش و پرورش و دبیر خانه شورای شهرستان و منطقه و ارسال آن برای اعضای شورا .
– ارسال مصوبات و پیشنهادات شورا برای اعضاء ادارات وافراد ذیربط و پیگیری لازم به منظور اجرای آن ها طبق مقررات .
– ارسال دستور جلسات و خلاصه نتیجه مذاکرات شورا برای نمایندگان استان مربوطه در مجلس شورای اسلامی تا در صورت تمایل در جلسات شرکت نمایند .
– برقراری ارتباط اصولی بین شوراهای آموزش و پرورش شهرستان / منطقه با شورای استان .
– تهیه گزارش جامع از فعالیت های کمی و کیفی در امور شوراهای شهرستان / منطقه به منظور ارایه به شورای استان
– انجام اقدامات لازم در رابطه با انتخاب مجدد اعضاء پس از انقضای مدت ماموریت آنان و یا انحلال شورا و جانشین نمودن .
– افرادی که به عللی از عضویت شورا کناره گیری و یا فوت نموده اند به ترتیب مقرر در قانون و دستورالعمل های مربوط.
– دریافت و مطالعه بخشنامه ها و دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوط که از سوی سازمان و یا وزارت متبوع ابلاغ گردیده است به منظور ایجاد اقدامات لازم.
– تهیه پیش نویس مکاتبات لازم .
– انجام سایر امور ارجاعی مربوط عنداللزوم .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 