فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره طراحی صنعتی؛ تحلیل فرآیندهای خلاقیت، نوآوری و نقش در توسعه فناوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره طراحی صنعتی؛ تحلیل فرآیندهای خلاقیت، نوآوری و نقش در توسعه فناوری دارای ۸۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره طراحی صنعتی؛ تحلیل فرآیندهای خلاقیت، نوآوری و نقش در توسعه فناوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره طراحی صنعتی؛ تحلیل فرآیندهای خلاقیت، نوآوری و نقش در توسعه فناوری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره طراحی صنعتی؛ تحلیل فرآیندهای خلاقیت، نوآوری و نقش در توسعه فناوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره طراحی صنعتی؛ تحلیل فرآیندهای خلاقیت، نوآوری و نقش در توسعه فناوری :
-۱- تعریف انتظارات کارفرما یا بازار و محدوده طراحی
تمام مکانیزمها Can/over فرض میشوند.
- امکان استفاده برای فرمان چپ و راست با کمترین تغییرات ممکن باشد.
- به دلیل ارتقای سیستمهای مکانیکی (فنی موجود) نیاز به تغییر و بهینه سازی سیستم داشبورد جهت نمود ظاهری این تغییرات.
- موقعیت: Panel gauge و controler ها ثابت میباشد.
- مشخصات ارگونومی ثابت تعیین شده است.
- ثابت بودن point راننده و سرنشین، پانلهای بدنه، پدالها و فرمان، Ip panel، ترمز دستی، دسته سیم.
- تعداد تولید داشبورد محدود بوده ۱۰۰۰ عدد در سال میباشد. که از این تعداد ۳۰۰-۲۰۰ عدد صادر میشود که عمدتاً بازار صادراتی کشورهای شمال افریقا میباشند.
- طراحی داشبورد که تولید آن به تعداد محدود ۱۰۰۰ عدد میباشد
(Low Volume) . - با مشخصههای زیبایی شناسی متناسب با لندرور کلاسیک باشد.
- امکان استفاده از فرمان چپ و راست با کمترین تغییر ممکن باشد.
- مباحث عملکردی در طراحی جدید مد نظر قرار گیرد.
- اولویتهای فرمی برای نشان دادن ارتقای کیفی و تکنولوژیکی محصول در نظر قرار گیرد.
۳-۱- تعیین استراتژی و اهداف کلان و خرد پروژه:۴-۱- تعیین روشهای پژوهش و تفسیر مشکل:
روشهایی که برای جمعآوری اطلاعات در مورد این پروژه مدنظر قرار داده شده عبارتند از:
- اطلاعات کتابخانهای
- عکس
- پرسشنامه
- استفاده از اینترنت
آنچنان که در قسمت ۲-۱ و ۳-۱ پروژه بعضی از انتظارات کارفرما و اولیتهای طراحی آمده است مشخص مینماید که در طراحی داشبورد باید چندین فاکتور را در نظر گرفت تا بتوان طرحی را ارائه داد که هم سبب افزایش تقاضا و هم تشویق تولید کننده برای ارتقاء محصولات خود شود.
طراحی متناسب با خطوط کلی LANDROVER کلاسیک و در عین حال ساده و امروزی میتواند سبب جذب مشتری بخصوص قشر جوان به سمت این ماشینها که عمدتاً کاربرد آنها در مسائلی جون شکار، تفریحات کوهستانی، و ادارهجات میباشد را فراهم کند.
طراحی که سبب افرایش کلاس ظاهری خودرو شود صاحب خود را راضی کرده و در عین حال سبب تبلیغ محصول میشود.
شاید بتوان با افزایش امکانات جانبی و ظاهری در محصول نیز گامی در جهت افزایش کلاس خودرو برداشت.
آنچه در این راستا برای کارفرما اهمیت پیدا میکند تا انگیزه برای Redesigh خودرو (Interior) به وجود آورد. قطعاً بالا بردن کلاس خودرو و جذب مشتریان بیشتر میباشد.
شامل ۸۰ صفحه word
قابل ویرایش
-۱- تعریف انتظارات کارفرما یا بازار و محدوده طراحی
تمام مکانیزمها Can/over فرض میشوند.
– امکان استفاده برای فرمان چپ و راست با کمترین تغییرات ممکن باشد.
– به دلیل ارتقای سیستمهای مکانیکی (فنی موجود) نیاز به تغییر و بهینه سازی سیستم داشبورد جهت نمود ظاهری این تغییرات.
– موقعیت: Panel gauge و controler ها ثابت میباشد.
– مشخصات ارگونومی ثابت تعیین شده است.
– ثابت بودن H.point راننده و سرنشین، پانلهای بدنه، پدالها و فرمان، Ip panel، ترمز دستی، دسته سیم.
– تعداد تولید داشبورد محدود بوده ۱۰۰۰ عدد در سال میباشد. که از این تعداد ۳۰۰-۲۰۰ عدد صادر میشود که عمدتاً بازار صادراتی کشورهای شمال افریقا میباشند.
۳-۱- تعیین استراتژی و اهداف کلان و خرد پروژه:
·طراحی داشبورد که تولید آن به تعداد محدود ۱۰۰۰ عدد میباشد
(Low Volume) .
·با مشخصههای زیبایی شناسی متناسب با لندرور کلاسیک باشد.
·امکان استفاده از فرمان چپ و راست با کمترین تغییر ممکن باشد.
·مباحث عملکردی در طراحی جدید مد نظر قرار گیرد.
·اولویتهای فرمی برای نشان دادن ارتقای کیفی و تکنولوژیکی محصول در نظر قرار گیرد.
۴-۱- تعیین روشهای پژوهش و تفسیر مشکل:
روشهایی که برای جمعآوری اطلاعات در مورد این پروژه مدنظر قرار داده شده عبارتند از:
– اطلاعات کتابخانهای
– عکس
– پرسشنامه
– استفاده از اینترنت
آنچنان که در قسمت ۲-۱ و ۳-۱ پروژه بعضی از انتظارات کارفرما و اولیتهای طراحی آمده است مشخص مینماید که در طراحی داشبورد باید چندین فاکتور را در نظر گرفت تا بتوان طرحی را ارائه داد که هم سبب افزایش تقاضا و هم تشویق تولید کننده برای ارتقاء محصولات خود شود.
طراحی متناسب با خطوط کلی LANDROVER کلاسیک و در عین حال ساده و امروزی میتواند سبب جذب مشتری بخصوص قشر جوان به سمت این ماشینها که عمدتاً کاربرد آنها در مسائلی جون شکار، تفریحات کوهستانی، و ادارهجات میباشد را فراهم کند.
طراحی که سبب افرایش کلاس ظاهری خودرو شود صاحب خود را راضی کرده و در عین حال سبب تبلیغ محصول میشود.
شاید بتوان با افزایش امکانات جانبی و ظاهری در محصول نیز گامی در جهت افزایش کلاس خودرو برداشت.
آنچه در این راستا برای کارفرما اهمیت پیدا میکند تا انگیزه برای Redesigh خودرو (Interior) به وجود آورد. قطعاً بالا بردن کلاس خودرو و جذب مشتریان بیشتر میباشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 