فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی (E-WOM) بر قصد استفاده از خدمات بانکی؛ تحلیل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی (E-WOM) بر قصد استفاده از خدمات بانکی؛ تحلیل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان دارای ۱۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی (E-WOM) بر قصد استفاده از خدمات بانکی؛ تحلیل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی (E-WOM) بر قصد استفاده از خدمات بانکی؛ تحلیل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی (E-WOM) بر قصد استفاده از خدمات بانکی؛ تحلیل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی (E-WOM) بر قصد استفاده از خدمات بانکی؛ تحلیل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان :

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی (E-WOM) بر قصد استفاده از خدمات بانکی؛ تحلیل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان
فهرست عناوین

چکیده. ۷

فصل اول.. ۹

۱-۱- مقدمه. ۹

۱-۲- بیان مسئله. ۹

۱-۳- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. ۱۲

۱-۴- اهداف تحقیق.. ۱۲

۱-۵- فرضیات تحقیق.. ۱۳

۱-۶- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها ۱۴

۱-۶-۱- تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی.. ۱۴

۱-۶-۲- ارزش ویژه برند. ۱۴

۱-۶-۲-۱- آگاهی از برند. ۱۴

۱-۶-۲-۲- وفاداری به برند. ۱۵

۱-۶-۲-۳- کیفیت درک شده. ۱۵

۱-۶-۲-۴- تداعی برند. ۱۵

۱-۶-۳- قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی.. ۱۶

۱-۷- قلمرو تحقیق.. ۱۶

فصل دوم. ۱۸

۲- ۱- مقدمه. ۱۸

۲-۲- قصد استفاده از خدمات الکترونیکی.. ۲۰

۲-۲-۱- مروری بر نظریه های قصد استفاده. ۲۲

۲-۲-۱-۱- مدل پذیرش فنّاوری.. ۲۲

۲-۲-۱-۲- نظریه اقدام مستدل.. ۲۳

۲-۲-۱-۳- نظریه رفتار برنامه ریزی شده قصد استفاده. ۲۳

۲-۳- ارزش ویژه برند. ۲۵

۲-۳-۱- تعاریف ارزش ویژه برند. ۲۸

۲-۳-۲- ابعاد ارزش ویژه برند. ۳۱

۲-۳-۲-۱ وفاداری به برند. ۳۲

۲-۳-۲-۲- کیفیت درک شده : ۳۸

۲-۳-۲-۲-۱- تعریف کیفیت درک شده. ۴۰

۲-۳-۲-۲-۲- ابعاد کیفیت درک شده. ۴۱

۲-۳-۲-۳ آگاهی از برند. ۴۱

۲-۳-۲-۴ تصویر ذهنی از برند. ۴۳

۲-۳-۳ تداعی برند : ۴۴

۲-۳-۴- عوامل موثر بر ابعاد ارزش ویژه برند. ۴۴

۲-۳-۴-۱- تبلیغات.. ۴۴

۲-۳-۴-۲- خانواده. ۴۵

۲-۳-۴-۳- قیمت.. ۴۶

۲-۳-۴-۴- ترفیعات قیمتی.. ۴۶

۲-۳-۴-۵- تجربه برند. ۴۷

۲-۳-۴-۶- اعتماد برند. ۴۷

۲-۳-۴-۷- رضایت برند. ۴۸

۲-۳-۴-۸- تناسب درک شده برند. ۴۸

۲-۳-۴-۹- مدیریت ارتباط با مشترى.. ۴۸

۲-۳-۴-۱۰- مدیریت زمان.. ۴۹

۲-۳-۴-۱۱- مشارکت مدیران ارشد. ۴۹

۲-۳-۴-۱۲- منابع سرمایه گذارى شده. ۵۰

۲-۳-۵- دیدگاههای مطالعه ی ارزش ویژه ی برند: ۵۰

۲-۳-۵-۱- مدل ارزیاب دارای برند. ۵۱

۲-۳-۵-۲- مدل ارزش ویژه برند یو و دون تو. ۵۲

۲-۳-۵-۳- مدل ارزش برند آکر. ۵۳

۲-۳-۶- تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند. ۵۴

۲-۳-۷- ارتباط بین تبلیغات و ارزش ویژه برند. ۵۵

۲-۴ تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی.. ۵۶

۲-۴-۱- تبلیغات.. ۵۸

۲-۴-۲- تبلیغات دهان به دهان.. ۶۰

۲-۴-۳- تبلیغات شفاهی ( دهان به دهان ) الکترونیکی.. ۶۳

۲-۵- پیشینه پژوهش… ۶۸

۲-۵-۱- پژوهشهای داخلی.. ۶۸

۲-۵-۲- پژوهش های خارجی.. ۷۰

۲-۶- چهارچوب نظری تحقیق.. ۷۲

فصل سوم. ۷۷

۳-۱- مقدمه. ۷۷

۳-۲- روش پژوهش… ۷۷

۳-۳- جامعه آماری پژوهش… ۷۸

۳-۴- روش نمونه گیری و حجم نمونه. ۷۸

۳-۵- روشهای گردآوری اطلاعات.. ۷۹

۳-۶- پرسشنامه پژوهش… ۸۰

۳-۷- بررسی روایی و پایایی ابزار پژوهش… ۸۱

۳-۷-۱- روایی پرسشنامه. ۸۱

۳-۷-۲- پایایی پرسشنامه. ۸۳

۳-۸- متغیرهای پژوهش… ۸۴

۳-۹- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها ۸۵

۳-۱۰- جمع بندی.. ۸۵

فصل چهارم. ۸۷

۴-۱- مقدمه. ۸۷

۴-۲- توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان: ۸۸

۴-۲-۱- توصیف جنسیت پاسخ دهندگان.. ۸۸

۴-۲-۲- توصیف سن پاسخ دهندگان.. ۸۹

۴-۲-۳- توصیف تحصیلات.. ۹۰

۴-۲-۴- توصیف میزان آشنائی با اینترنت و کامپیوتر. ۹۱

۴-۳- توصیف متغیر های تحقیق.. ۹۲

۴-۳-۱- توصیف ارزش ویژه برند. ۹۲

۴-۳-۲- توصیف متغیر کیفیت درک شده. ۹۳

۴-۳-۳- توصیف متغیر آگاهی از برند. ۹۴

۴-۳-۴- توصیف متغیر تداعی ذهنی برند. ۹۵

۴-۳-۵- توصیف متغیر وفاداری به برند. ۹۶

۴-۳-۶- توصیف متغیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی.. ۹۷

۴-۳-۷- توصیف متغیر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی.. ۹۸

۴-۴- علائم اختصاری در نمودارها و جداول.. ۹۹

۴-۵- بررسی نرمال بودن متغیر های اصلی تحقیق.. ۹۹

۴-۶- تحلیل عاملی تاییدی.. ۱۰۰

تحلیل عاملی تاییدی یا تحلیل مدل اندازه گیری.. ۱۰۰

تحلیل عاملی تاییدی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی.. ۱۰۰

شاخصهای برازش برای مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی.. ۱۰۲

تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای درونزا ۱۰۲

شاخصهای برازش برای مدل اندازه گیری متغیرهای درونزا ۱۰۳

۴-۷- آزمون فرضیات.. ۱۰۴

۴-۷-۱- مدل یابی معادلات ساختاری.. ۱۰۴

۴-۷-۲- آزمون فرضیات اصلی.. ۱۰۴

شاخصهای برازش مدل فرضیات اصلی تحقیق.. ۱۰۶

۴-۷-۳- آزمون فرضیات فرعی.. ۱۰۶

شاخصهای برازش مدل فرضیات فرعی تحقیق.. ۱۰۸

۴-۷-۴- تحلیل مسیر فرضیات.. ۱۰۸

فصل پنجم. ۱۱۲

۵-۱- مقدمه. ۱۱۲

۵-۲- نتایج آمار توصیفی.. ۱۱۲

۵-۲-۱- متغیرهای جمعیت شناختی.. ۱۱۲

۵-۲-۲- متغیرهای اصلی.. ۱۱۳

۵-۳- نتایج بررسی نرمال بودن متغیرهای اصلی.. ۱۱۴

۵-۴- نتایج آزمون فرضیات.. ۱۱۴

۵-۶- پیشنهاداتی در راستای نتایج تحقیق.. ۱۱۹

۵-۶-۱- پیشنهادات کاربردی.. ۱۱۹

۵-۷- محدودیتهای تحقیق.. ۱۲۰

۵-۸- پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده. ۱۲۱

منابع و مآخذ. ۱۲۳

منابع فارسی.. ۱۲۳

منابع لاتین.. ۱۲۵

پیوست ۱ : پرسشنامه تحقیق.. ۱۳۱

پیوست ۲ : خروجی نرم افزار. ۱۳۴

چکیده

هدف این مطالعه بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند و قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل ۲۲ سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف ۵ تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه مشتریان بانک ملی شهر رشت می باشد. با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۳۵۵ نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند و قصد استفاده مشتریان تاثیر معناداری دارد. همچنین ارزش ویژه برند نیز بر قصد استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانکی تاثیر معناداری دارد.

واژگان کلیدی: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، ارزش ویژه برند، قصد استفاده، بانک ملی

فصل اول

کلیات پژوهش

فصل اول

۱-۱- مقدمه

فضای سایبری ابزارهای جدیدی بـرای بازاریابـان جهـت بهبـودکـارایی، اثربخشـی ارتباطـات بازاریابی و رویکردهای جدیدی برای کسب و حفظ مشتریان ارائهکرده است. یک جنبـه فضـای سایبری، تأثیرات بین شخصی آنین است(Stephen, Ronald, Bing, 2008). نفوذ و تأثیرات بین شخصی افراد در محیطهای آنین، بر ارزیابیها و تصـمیمات مشـتریان دربـاره خریـد یـک محصول یا برند مؤثر هستند. تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی شامل تنوعی از اشکال رسانهای و انواع وب سایتها استکه در آنها بیشترین دسترسی به عقاید و تجدید نظرهای مصرفکنندگان آنین و آمارها وجود دارد(Jason, Georgiana, Dongwoo,2010).

بـازنگریهـای آنیـن مصرف کنندگان از محصول توجه فزاینده پژوهشـگران را بـهخـود جلـبکـرده اسـت(۲۰۰۸East Hammond, Lomax, ). پژوهش در باره ی تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکینسبتاًجدید است و در طول ده سال اخیرتکاملپیداکرده است. برخی از پژوهشگران،نظریههای ایجادشـده را برایتشریحپدیده ارتباطات دهانبهدهان الکترونیکیترکیـبکـردهانـد ( ۲۰۱۱,Yolanda, Ngai).

مورد مطالعه اینپژوهش، خدمات بانکی است. دلیل انتخاب خدمات بانکی ، شـواهد تجربـی درباره ی قصد استفاده زیاد از خدمات الکترونیکی بانک ملی توسط مشتریان در مقایسه با سایر بانکها استکه این امر احتمال این که تعداد نسبتاً زیادی از افراد جامعه­ی آمـاری در معرض تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی این بانک قرار گرفته باشند، را افزایشمی دهد. بـا توجـه بـه هزینه بر بودن تبلیغات تلویزیونی طولانی بانکها در عرصه خدمات الکترونیکی، یکی از اصلیتـرین رسـانههـای تبلیغاتی اینمحصوت، تبلیغات دهان به دهان از جمله تبلیغات دهان به دهان الکترونیکـی اسـت.

۱-۲- بیان مسئله

در محیطی که اعتمـاد بـه سـازمان هـا و آگهـی هـای تبلیغـاتی کـاهش یافتـه اسـت ، ارتباطـات دهان به دهان راهی برای دست یابی به مزیت رقابتی است . تأثیرگذاری بر عقاید سایر افراد بـرای سازمانهای عرضهکننده کاها و خدمات ، منافع قابل توجهی را در پی دارد (جلیلوند و ابراهیمـی، ۱۳۹۰). تبلیغات دهان به دهان به ارتباطات میان فردی میان مصرفکنندگان در ارتباط با ارزیابیها و تجارب شخصیشان از یک شـرکت یـا یـک محصـول اشـاره دارد(Jason & Georgiana Dongwoo, 2010).

یکی از دیل کاهش سهم بازار بانک ملی در ایران می تواند تبلیغات دهان به دهان منفی دربـاره ی آن و تبلیغات دهان به دهان مثبت برای بانک های رقیب باشد. بـدین جهـت ، پـژوهش حاضر درصدد است تا با بررسی تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ابعـاد چهارگانـه اصـلی مدل ارزش ویژه برند آکر یعنی آگاهی از برند، کیفیت درک شده برند، وفاداری به برنـد و تـداعی برند و تأثیر این ابعاد بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکی، به بازاریابـان بانک پیشنهادهایی ارائه کند تا بتوانند با تأثیرگذاری بر جریـان ارتباطـات دهـان بـه دهـان الکترونیکـی محصول و خدمات خود در سایت ها و جوامع آنین و هدایت این نوع تبلیغات و ارتباطات در جهـت اهداف موردنظر خود، ارزش ویژه برند خود را تقویت کنندو برقصـد و تصـمیم استفاده کنندگان از خدمات بانکی بانک خود تأثیرگذار باشند. از زمان ظهور تکنولوژی های اطعاتی و اینترنت ، تبلیغات دهان به دهان چندین نـام جدیـد پیـدا کرده است: بازاریابی ویروسی، بازاریـابی از طریـق پسـت الکترونیکـی ، بازاریابی تبلیغات دهـان بـه دهـان و تبلیغـات دهـان بـه دهـان اینترنتی یا الکترونیکـی(Goyette, Ricard, Bergeron, Marticotte , 2010). تبلیغات دهان بهدهان الکترونیکی بهمنزلـه ی کلیـه ارتباطات غیررسمی مصرف کنندگان از طریق تکنولوژی مبتنی بر اینترنت، در ارتباط با کـاربرد یـا ویژگیهای کاها یا خدمات خاص و یا فروشندگان آنها تعریف میشـود(Stephen, Ronald Bing, 2008). این نوع تبلیغات، عرصه مهمی برای نظرات مصرفکننـد گـان شـده اسـت و بهنظر میرسد که به دلیل قابلیت دسترسی بیشتر به آن، حتی کارآمدتر از ارتباطات دهان بـه دهـان در جهان آفین (خارج از خط) باشد(Jalilvand & Samiei, 2012). تبلیغات دهـان بـه دهـان الکترونیکی می تواند به منزله ی ارتباطات بینشخصی سنتی در درون نسل جدید فضـای سـایبری درنظر گرفته شود(Christy, Matthew & Neil, 2008).

موضوع نفوذ شخصی، اکنون در فضای سایبری به شکل تأثیر بین شخصی آنین یا تبلیغـات دهان به دهـان الکترونیکـی گسـترش یافتـه اسـت(Khammash & Havard, 2011). بـر روی اینترنت، مصرف کنندگان میتوانند نظراتشان را ارسال کنند، توضیح و تفسیر (کامنت) بگذارند و محصوت را در وبگها، اتاقهای بحث، وب سایتهای بازنگری، گروه های خبـری و سـایت های شبکههای اجتماعی بازنگری و ارزیابی کنند(Christy & Dimple, 2012). بهطور خاص، بیش از سی درصد کاربران اینترنت، محصوت را بهصورت آنین ارزیابی کرده انـد و تـا هفتـاد درصد بزرگسان در همان حال از بازنگری های مصرفکننده استفاده مـی کننـد(Zhang, YeLaw & Li , 2010). بنابراین، بازنگریهای آنین مصـرف کننـده یـک منبـع مهـم ارتباطـات دهان به دهان الکترونیکی است. این بازنگری ها اطعـات، دیـدگاه هـا و ارزیـابی هـایی دربـاره ی شرکت، محصول و خدمت ارائه میدهند(Park & Lee, 2008).

ابعاد ارزش ویژه برند

تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی از چند بعد با تبلیغات دهان به دهـان سـنتی متفـاوت اسـت. نخست، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی مقیاسپذیری و سرعت انتشـار بـی نظیـری دارد. دوم، برخف تبلیغات دهان به دهان سنتی، ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بیشتر مانـدگار و قابـل دسترس هستند. بیشتر اطعات متنی ارائـه شـده روی اینترنـت، بایگـانی مـی شـوند و بنـابراین میتواند برای دوره زمانی نامحدودی دردسترس قرار گیرد. ارتباطات دهان بـه دهـان الکترونیکـی بیشتر از تبلیغات دهان به دهان سنتی قابل اندازهگیری هستند. پژوهشگران میتوانند بهراحتی تعداد زیادی از پیام های دهان به دهان الکترونیکی را بازیابی کنند و ویژگی های این پیامها ماننـد تعـداد کلمات احساسی مورداستفاده ، وضعیت پیام ها ، سبک پیام ها و مانند اینها را تجزیه وتحلیـل کننـد. تفاوت کلیدی نهایی این است که در تبلیغات دهان به دهان اعتبار فرستنده و پیـام بـرای گیرنـده شناخته شده است(Christy & Dimple, 2012). با توجه به مباحث ذکر شده مسئله اصلی پژوهش حاضر، بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر در مشتریان بانک ملی اسـت ؟

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.