فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس تاریخ؛ بررسی عوامل آموزشی، روان‌شناختی و فرهنگی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس تاریخ؛ بررسی عوامل آموزشی، روان‌شناختی و فرهنگی دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس تاریخ؛ بررسی عوامل آموزشی، روان‌شناختی و فرهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس تاریخ؛ بررسی عوامل آموزشی، روان‌شناختی و فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس تاریخ؛ بررسی عوامل آموزشی، روان‌شناختی و فرهنگی :

خوشبختانه خیلی زود موفق شدم که رضایت آنها را هم به دست آورم . سرانجام دانش آموزان اعلام کردند که نحوه ی یادگیری جدید آسان تر و عمیق تر است .

سعی داشتم ، ارتباط صحیح و دوستانه ای با دانش آموزان برقرار کنم و در ضمن در مورد علم تاریخ ، فایده ها و اهمیت آن نیز در کلاس صحبت می کردیم و در عین حال می کوشیدم ، آنها را با نقاط ضعف ‹‹  روش سنتی ›› و فایده های ‹‹  روش های نو و فعال ›› کم کم آشنا کنم . لازم دیدم که مقایسه ای بین این دو روش انجام گیرد . در اولین ارزشیابی که از دانش آموزان سال اول داشتم ، نمرات آنها چندان چشمگیر نبود ‌؛ زیرا :

اولا )  سئوالات استاندارد طرح شده بود ( تشریحی ، ص و غ ، بله یا خیر ، جا خالی ، و تست جواب کوتاه ) .

ثانیا )  سئوالات از متن کتاب طرح شده و بیشتر براساس درک مفاهیم بودند . متوجه شدم که چون روش تدریس و طرح سئوال ، با روش سنتی دوره ی ابتدایی که دانش آموزان به آن عادت کرده بودند ، فرق کرده است در نمرات تاریخ افت احساس می شود .

من نیز اطلاعات زیادی در مورد روش های ‹‹  تدریس فعال و نو ›› در درس تاریخ ، از طریق مطالعه ی کتاب های گوناگون در این زمینه ، مقالات تخصصی در مجله ی رشد چاپ شد و دیدن چند فیلم به دست آوردم . در این رابطه ، اطلاعاتم را غنی کردم و با ۱۰ روش تدریس تاریخ آشنا شدم . سعی کردم از بین روش های تدریس ، سه روش را در

طول سال تحصیلی در کلاس پیاده کنم و از بین آنها بهترین را برگزینم .

برای اینکه به بهترین جواب برسم ، کوشیدم که نظرات دیگر همکاران ، از جمله : مدیر ، معاون ، مشاور مدرسه ، اولیاء ، خود دانش آموزان و همکاران صاحب نظر و منتقدم را نیز بدانم .

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.