فایل پی دی اف کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی؛ بررسی کیفیت خدمات، امنیت و تجربه کاربری PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی؛ بررسی کیفیت خدمات، امنیت و تجربه کاربری PDF دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی؛ بررسی کیفیت خدمات، امنیت و تجربه کاربری PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی؛ بررسی کیفیت خدمات، امنیت و تجربه کاربری PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی؛ بررسی کیفیت خدمات، امنیت و تجربه کاربری PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی؛ بررسی کیفیت خدمات، امنیت و تجربه کاربری PDF :
توضیحات:
مقاله ترجمه شده عوامل اولویتدار تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی مبتنی بر روابط علت و معلول، در قالب فایل Word و در حجم ۱۳ صفحه، همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال ۲۰۱۶.
عنوان اصلی مقاله:
Prioritizing Factors Affecting Customer Satisfaction in the Internet Banking System Based on Cause and Effect Relationships
سال چاپ: ۲۰۱۶
منبع:
Procedia Economics and Finance 36 ( 2016 ) 210 – ۲۱۹
بخشی از متن ترجمه:
اهمیت پذیرش خدمات آنلاین و استفاده از صنعت بانکداری توجه محققان را در دهه گذشته به خود جلب کرده است. در چنین وضعیتی بانکها از خدمات آنلاین برای ارائه آسانی و ایمنی در تراکنشهای بانکداری اینترنتی برای مشتریان خود فراهم میکند. همچنین مطالعه فایل پی دی اف کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی؛ بررسی کیفیت خدمات، امنیت و تجربه کاربری PDF از اهمیت زیادی در صنعت بانکداری امروزی برخوردار است. ازاینرو، این پژوهش تلاش میکند تا عوامل کلیدی تأثیرگذار بر رضایت مشتریان در سیستم بانکداری اینترنتی را بهمنظور اولویتبندی مبتنی بر روابط علت و معلول موردمطالعه قرار دهد. به این دلیل، مطابق با ادبیات، هفت عامل اصلی بهعنوان مهمترین عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی شناساییشده است که بهطورکلی شامل ۲۷ مورداندازهگیری است. سپس بهمنظور ارزیابی روابط علت و معلول عوامل، یک پرسشنامه آنلاین در میان اساتید و دانشجویان بهعنوان گروهی از کاربران خبره بالقوه بانکداری اینترنتی توزیع گردید و درنهایت ۲۰ پرسشنامه تکمیلشده جمعآوری گردید. بهمنظور تحلیل تعاملهای میان عوامل با استفاده از روش DEMATEL مبتنی بر Grey، تمامی انتخابها به یک دیدگاه واحد یکپارچه میشوند. سپس اعداد crisp در DEMATEL نرمالیزه میشوند و ماتریس کلی هر فاکتور محاسبه میشود. در پایان، مقادیر R، D، R+D و R-D محاسبه میشوند که مبتنی بر این معیارها، روابط علت و معلولی عوامل تحلیل میشوند و فایل پی دی اف کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی؛ بررسی کیفیت خدمات، امنیت و تجربه کاربری PDF اولویتبندی میشوند.
فایل پی دی اف کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی؛ بررسی کیفیت خدمات، امنیت و تجربه کاربری PDF
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
مروری بر ادبیات
بانکداری اینترنتی
رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی
پیشینه تحقیق
روش کار تحقیق
نظریه سیستم Grey
روش DEMATEL
یافتههای پژوهش
بحث
نتیجهگیریها
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 