فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره طراحی چارچوب CRM مبتنی بر داده‌کاوی برای پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده؛ بررسی مدل‌های کارآمد PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره طراحی چارچوب CRM مبتنی بر داده‌کاوی برای پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده؛ بررسی مدل‌های کارآمد PDF دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره طراحی چارچوب CRM مبتنی بر داده‌کاوی برای پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده؛ بررسی مدل‌های کارآمد PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره طراحی چارچوب CRM مبتنی بر داده‌کاوی برای پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده؛ بررسی مدل‌های کارآمد PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره طراحی چارچوب CRM مبتنی بر داده‌کاوی برای پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده؛ بررسی مدل‌های کارآمد PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره طراحی چارچوب CRM مبتنی بر داده‌کاوی برای پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده؛ بررسی مدل‌های کارآمد PDF :

توضیحات:
مقاله ترجمه شده فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره طراحی چارچوب CRM مبتنی بر داده‌کاوی برای پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده؛ بررسی مدل‌های کارآمد PDF، در قالب فایل pdf و در حجم ۱۰ صفحه، همراه با فایل مقاله انگلیسی مربوط به سال ۲۰۱۵.

عنوان اصلی مقاله:

An Efficient CRM-Data Mining Framework for the Prediction of Customer Behaviour

سال چاپ: ۲۰۱۵
منبع:

Procedia Computer Science 46 ( 2015 ) 725 – ۷۳۱

برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی، ایـــــنجا کلیک کنید

بخشی از متن ترجمه:
مقاله حاضر مسئله جدیدی در بازاریابی معرفی کرده است که KDD به تولید مدلهای قابل فهم برای استقراء پیشگویانه کمک می کند. تا آنجایی که می دانیم، این اولین باری است که از KDD برای تخمین مدلهای ساختاری رفتارمصرف کننده استفاده شده است که معمولاً با ابزارهای آماری سنتی انجام می شود.
روش پیشنهادی سه مرحله متفاوت KDD را توسعه می دهد: جمع آوری داده ها، داده کاوی و تفسیر دانش. داده ها از طریق پرسشنامه ها براساس مدل ساختاری تعریف شده از لحاظ نظری جمع آوری می شوند که توسط مصرف کنندگان پر شده اند. رویکرد داده کاوی پیشنهادی براساس کاربرد الگوریتم های ژنتیکی جهت فراگیری قواعد فازی عمل می کند.مسئله مورد نظر نوع خاصی از مجموعه داده های نامعلوم فراهم می کند که کاربرد منطق فازی را توجیه می نماید. در اینجا برای دستیابی به مدلهای فازی گوناگون با تعادل های مختلف بین صحت و خوانایی ، بهینه سازی چند هدفه ( بر طبق معیارهای مختلف کیفیت) را اجرا می کنیم. متخصص یا کارشناس بر طبق پلات هایی که معیارهای کیفی در نظر گرفته شده را جمع آوری می کنند، این راه حل های آلترناتیو را می تواند مورد تجزیه وتحلیل قرار دهد. بالاخره، راه حل های منتخب به وسیله مدلسازی بصری(دیداری) تفسیر می شوند که رفتار سیستم را به شیوه گرافیکی و فشرده نشان داده و بدین طریق به متخصص در تصمیم گیری راجع به بازار آنالیزشده بر طبق ایده های مصرف کننده، کمک می کند.

فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره طراحی چارچوب CRM مبتنی بر داده‌کاوی برای پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده؛ بررسی مدل‌های کارآمد PDF
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
معرفی
مجموعه داده های مورد استفاده
طرح مساله
مفاهیم استفاده
منطق پیاده سازی
نتیجه تست
نتیجه گیری و حوژه های آینده

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.