فایل کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی نوین خدمات بانکی با تمرکز بر مشتریمداری و راهبردهای توسعه پایدار
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی نوین خدمات بانکی با تمرکز بر مشتریمداری و راهبردهای توسعه پایدار دارای ۹۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی نوین خدمات بانکی با تمرکز بر مشتریمداری و راهبردهای توسعه پایدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی نوین خدمات بانکی با تمرکز بر مشتریمداری و راهبردهای توسعه پایدار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی نوین خدمات بانکی با تمرکز بر مشتریمداری و راهبردهای توسعه پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی نوین خدمات بانکی با تمرکز بر مشتریمداری و راهبردهای توسعه پایدار :
توضیحات:
فایل کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی نوین خدمات بانکی با تمرکز بر مشتریمداری و راهبردهای توسعه پایدار، در حجم ۹۰ اسلاید.
بخشی از متن:
مفاهیم جدید بازاریابی و رویکردهایی که در طی چند سال اخیر از طرف صاحبنظران ارائه شده است،به عنوان یک ابزار قدرتمند در اختیار مدیران سازمانها قرار گرفته است تا بتوانند از آنها در ایجاد تمایز رقابتی پایدار بهره برداری نمایند. بنابراین رویکردهای جدید همگام با تغییر و تحولاتی که بواسطه رشد فن آوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی در جوامع پدید آمده اند، بوجود آمده و تجربه آنها توسط سازمان های معتبر، حاکی از موفقیت و ارزش فوق العاده آنها دارد .
بانکها بعنوان بخشی از نظام علقه های مالی، اجتماعی و بنیادین که نقش سازنده ای در پیاده سازی اثر بخشی استراتژی های بازاریابی بانکی دارند، تلاش شده است تا زوایای مختلف رویکرد نوین بازاریابی بررسی شود. در پایان نیز به تعدادی از استراتژیهایی که بانکها در رویارویی با گروههای خاص مشتریان می توانند اتخاذ نمایند، اشاره شده است.
فایل کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی نوین خدمات بانکی با تمرکز بر مشتریمداری و راهبردهای توسعه پایدار
فهرست مطالب:
۱۰ اشتباه نابخشودنی بازاریابی
مشتری
انواع مشتری
انواع مشتری از جنبه میزان رضایت
مشتریان شیفته
مشتریان شاد
مشتریان راضی
مشتریان ناراضی
مشتریان خشمگین
انواع مشتریان بر اساس ویژگی های رفتاری
انواع مشتریان از نظر قدمت
مشتری مداری
تعاریف مشتری مداری
مقایسه بانکهای مشتری مدار با بانکهای معمولی
مدیران مشتری مدار
سازمان مشتری مدار
استراتژیها و مدلهای مشتری مداری در بانکها
زنجیره ارزش عمومی پورتر
تفاوت ارزش زنجیره صنعت با بانکداری
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 