فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور دارای ۱۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور :

دانلود ارشد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور

این با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

چکیده

یکی از اساسی ترین نهادهای هر جامعه که در واقع نقش تعیین کننده در توسعه جامعه دارد، آموزش و پرورش است. امروزه در مدیریت معاصر، مفهوم کیفیت زندگی کاری معلمان به موضوع اجتماعی عمده‌ای در سراسر دنیا مبدل شده است. یکی از معضلات اصلی آموزش و پرورش شهر شاوور این است که شدت تنگناهای اجتماعی و سازمانی، کیفیت ادراکات معلمان این منطقه را نسبت به شرایط شغلی و حرفه ای خویش را تضعیف نموده و به کاهش کیفیت عملکرد آنها منجر شده است. لذا ارتقای برنامه کیفیت زندگی کاری معلمان شامل هرگونه بهبود در فرهنگ مطالعاتی آنها، باعث رشد و تعالی عملکرد معلمان در این منطقه می‌شود. بر این اساس هدف این فایل شناسایی رابطه بین کیفیت زندگی‌کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهر شاوور است. در این فایل با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی‌ساده، پرسشنامه در بین ۱۶۴ نفر از دبیران مقطع راهنمایی تکمیل گردید. طبق نتایج، متغیر کیفیت زندگی کاری معلمان بر روی متغیر عملکرد آموزشی معلمان با ۹۵ درصد اطمینان اثر مثبت و معنی‌دار دارا می‌باشد. دیگر نتایج نشان می‌دهد در بین معلمان با سابقه کار زیر ۵ سال، ۵ تا۱۰ سال، ۱۰تا ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال از نظر کیفیت زندگی‌کاری، فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی آنان تفاوت معنی‌داری وجود ندارد. بین کیفیت زندگی‌کاری و عملکرد آموزشی معلمان در سطح پنج درصد رابطه مثبت و معنی‌دار وجود دارد. همچنین، بین فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی معلمان رابطه معنی‌دار وجود ندارد. در نهایت، بر اساس نتایج بدست آمده، پیشنهاد می‌گردد که نیازهای کلیدی دبیران این منطقه شناسایی گردد و در جهت ارتقای کیفیت زندگی کاری آنان برنامه‌ریزی استراتژیک به عمل آید.

واژه های کلیدی: کیفیت‌زندگی کاری، فرهنگ مطالعاتی، عملکردآموزشی، دبیران راهنمایی، شاوور

فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: مقدمه ۱

۱-۱- مقدمه ۲

۱-۲-بیان مسأله ۳

۱-۳- ضرورت و اهمیت موضوع ۶

۱-۴- اهداف ۷

۱-۴-۱- هدف کلی ۷

۱-۴-۱-۲- اهداف خرد ۷

۱-۵-۱- سؤال اصلی فایل ۷

۱-۵-۲- سؤالات جانبی فایل ۷

۱-۶- تعاریف مفهومی فایل ۸

فصل دوم: مروری برپیشینه نگاشته ها ۱۳

۲-۱-مقدمه ۱۴

۲-۲- نظریه‌هایی پیرامون کیفیت زندگی کاری ۱۴

۲-۲-۱- مفهوم و تعاریف کیفیت زندگی کاری ۱۴

۲-۳- تاریخچه کیفیت زندگی کاری ۱۷

۲-۴- رویکردهای کیفیت زندگی کاری ۱۸

۲-۵- اهداف کیفیت زندگی¬کاری ۲۶

۲-۶- نسل¬های سه¬گانه برنامه¬های کیفیت زندگی¬کاری ۲۶

۲-۷- تعابیر نوین کیفیت زندگی کاری ۲۸

۲-۷-۱- مدیریت کیفیت فراگیر ۲۸

۲-۷-۱-۱- توانمند¬سازی کارکنان ۲۸

۲-۷-۱-۲- مهندسی مجدد ( باز مهندسی) سازمان ۳۰

۲-۸- شاخص¬های کیفیت زندگی کاری ۳۰

۲-۹- مؤلفه¬های کیفیت زندگی کاری والتون ۳۲

۲-۹-۱- پرداخت منصفانه و کافی ۳۲

۲-۹-۲- مقاصد و اهمیت نظام پرداخت ۳۲

۲-۹-۳- محیط کار ایمن و بهداشتی ۳۳

۲-۹-۴- تأمین فرصت رشد و امنیت مداوم ۳۴

۲-۹-۵- وابستگی اجتماعی زندگی کاری ۳۴

۲-۹-۶- فضای کلی زندگی ۳۵

۲-۹-۷- یکپارچگی و انسجام اجتماعی در سازمان ۳۵

۲-۹-۸- قانون گرایی در سازمان ۳۶

۲-۹-۹- توسعه قابلیت¬های انسانی ۳۶

۲-۱۰- راهبردهای بهبود کیفیت زندگی کاری ۳۶

۲-۱۱- ارزیابی عملکرد ۴۰

۲-۱۱-۱- تعاریف عملکرد ۴۱

۲-۱۱-۲- مفهوم بررسی عملکرد ۴۵

۲-۱۱-۳- متغیر¬های حایز اهمیت برای عملکرد از دیدگاه اوماسکاران ۴۵

۲-۱۱-۴- معیارهای عملکرد ۴۶

۲-۱۱-۵- انواع عملکرد ۴۶

۲-۱۱-۶- شاخص¬های عملکرد ۴۶

۲-۱۱-۷- فواید بررسی عملکرد کارکنان ۴۷

۲-۱۱-۸- سه کار مدیریت عملکرد ۴۷

۲-۱۱-۹- مهم¬ترین نکات در رابطه با عملکرد ۴۸

۲-۱۲- ارزشیابی عملکرد کارکنان ۴۸

۲-۱۲-۱- تعریف ارزشیابی عملکرد ۵۱

۲-۱۲-۲- اهداف استفاده از ارزشیابی عملکرد ۵۱

۲-۱۲-۳- مدل ارزشیابی عملکرد ۵۲

۲-۱۲-۴- معیار¬های ارزشیابی عملکرد ۵۶

۲-۱۲-۵- نکات اثر¬بخش در ارزیابی عملکرد ۵۶

۲-۱۲-۶- دلایل مخالفت برخی سازمان¬ها با ارزیابی عملکرد ۵۷

۲-۱۲-۷- معیار¬های ارزیابی عملکرد ۵۸

۲-۱۲-۸- نظریه¬های ارزیابی عملکرد ۵۹

۲-۱۲-۹- چرا نیازمند ارزشیابی عملکرد هستیم؟

۶۲

۲-۱۲-۱۰- شرایط اجرای طرح ارزیابی و مدیریت عملکرد ۶۳

۲-۱۲-۱۱- روش¬های متداول ارزیابی عملکرد ۶۳

۲-۱۳- مبانی نظری در مورد فرهنگ مطالعاتی ۶۹

۲-۱۳-۱- عوامل مؤثربرمطالعه وکتابخوانی ۷۲

۲-۱۳-۲- موانع موجود بر سر راه مطالعه و کتابخوانی ۷۷

۲-۱۳-۳- راه¬های گسترش فرهنگ مطالعه و فایل معلمان ۸۰

۲-۱۴- پیشینه موضوع ۸۲

۲-۱۴-۱- پیشینه فایلات خارجی ۸۲

۲-۱۴-۲- پیشینه فایلات داخلی ۸۹

۲-۱۵- جمع بندی ۱۰۴

فصل سوم: مواد و روش ۱۰۶

۳-۱- مقدمه ۱۰۷

۳-۲- روش فایل ۱۰۷

۳-۳- متغیرهای فایل ۱۰۹

۳-۳-۱- متغیر مستقل ۱۰۹

۳-۳-۲- متغیرهای وابسته ۱۰۹

۳-۴-جامعه‌آماری ۱۱۰

۳-۵-نمونه‌گیری ۱۱۰

۳-۵-۱- روش نمونه¬گیری ۱۱۱

۳- ۵- ۲- حجم نمونه

۱۱۱

۳-۶- ابزاراندازه¬گیری ۱۱۲

۳-۶-۱- پرسشنامه کیفیت زندگی کاری ۱۱۳

۳-۶-۲- پرسشنامه فرهنگ مطالعاتی ۱۱۳

۳-۶-۳-پرسشنامه ارزیابی عملکرد ۱۱۴

۳-۶-۴- روائی ابزار اندازه‌گیری فایل ۱۱۵

۳-۷- قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری فایل ۱۱۵

۳-۸- روش تجزیه وتحلیل داده¬ها ۱۱۶

فصل چهارم: یافته‌های فایل ۱۱۷

۴-۱- مقدمه ۱۱۸

۴-۲- یافته توصیفی ۱۱۸

۴-۲- ۱- توصیف متغیرهای فردی پاسخگویان ۱۱۸

۴-۳- یافته‌های مربوط به سؤالات فایل ۱۲۳

۴-۳-۱- یافته‌های مربوط به سؤالهای آیا بین فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟و آیا بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟ ۱۲۳

۴-۳-۲- یافته‌های مربوط به سؤال‌ فایل آیا بین میزان کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی دبیران زن و مرد تفاوت معناداری وجود دارد؟ ۱۲۴

۴-۳-۴- یافته‌های مربوط به سؤال فایل، آیا بر حسب سابقه¬کاری دبیران، از نظر میزان کیفیت زندگی کاری، فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی تفاوت معناداری وجود دارد ۱۲۵

۴-۳-۶- بررسی یافته‌های مربوط به سؤال اصلی فایل: آیا کیفیت¬زندگی¬کاری و فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور با عملکرد آموزشی آنان رابطه دارند ۱۲۶

۴-۳- یافته‌های جانبی ۱۲۸

۴-۳-۱- بررسی مقایسه عملکرد آموزشی معلمان بر اساس محل خدمت و رشته تحصیلی ۱۲۸

۴-۳-۲- مقایسه عملکرد آموزشی، کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی در بین معلمان با مدارک تحصیلی مختلف ۱۲۸

۴-۳-۳- مقایسه کیفیت زندگی کاری در بین معلمان بر اساس رشته تحصیلی و محل خدمت ۱۲۹

۴-۳-۴- مقایسه فرهنگ مطالعاتی معلمان بر اساس جنسیت، محل خدمت و رشته تحصیلی ۱۳۰

۴-۳-۵- بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی معلمان ۱۳۱

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات ۱۳۲

۵-۱- مقدمه ۱۳۳

۵-۲-تبیین یافته‌های فایل ۱۳۴

۵-۲-۱-تبیین یافته‌های توصیفی فایل ۱۳۴

۵-۲-۲- تبیین یافته‌های مربوط به سؤالات فایل ۱۳۴

۵-۲-۲-۱- تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بین فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟ ۱۳۴

۵-۲-۲-۲- تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟ ۱۳۴

۵-۲-۲-۳- تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بین میزان کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی دبیران زن و مرد تفاوت معناداری وجود دارد؟ ۱۳۵

۵-۲-۲-۴-تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بر حسب سابقه¬کاری دبیران، از نظر میزان کیفیت زندگی کاری، فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی تفاوت معناداری وجود دارد؟ ۱۳۵

۵-۲-۲-۵- تبین یافته‌های مربوط به سؤال اصلی فایل: آیا کیفیت¬زندگی¬کاری و فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور با عملکرد آموزشی آنان رابطه دارند؟ ۱۳۶

۵-۲-۳- یافته‌های جانبی فایل ۱۳۶

۵-۲-۳-۱- یافته‌های مربوط به مقایسه عملکرد آموزشی معلمان بر اساس محل خدمت و رشته تحصیلی ۱۳۶

۵-۲-۳-۲- یافته‌های مربوط به مقایسه عملکرد آموزشی، کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی در بین معلمان با مدارک تحصیلی مختلف ۱۳۷

۵-۲-۳-۳- یافته‌های مربوط به مقایسه فرهنگ مطالعاتی معلمان بر اساس جنسیت، محل خدمت و رشته‌های تحصیلی ۱۳۷

۵-۳- محدودیتهای فایل ۱۳۷

۵-۳-۱- محدودیتهای فایلات کیفیت زندگی کاری ۱۳۷

۵-۳-۲- محدودیتهای فایلات عملکردآموزشی ۱۳۸

۵-۳-۳- محدودیتهای فایلات حاضر ۱۴۰

۵-۴- پیشنهادات کاربردی ۱۴۱

۵-۴-۱- پیشنهاداتی در راستای نتایج سؤال اصلی فایل : آیا کیفیت¬زندگی¬کاری و فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور با عملکرد آموزشی آنان رابطه دارند؟ ۱۴۱

۵-۴-۲- پیشنهادهایی برای فایل¬های آتی ۱۴۴

فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور
فهرست جداول

عنوان و شماره صفحه

جدول ۲-۱- رویکردهای بهبود کیفیت زندگی کاری ۲۴

جدول ۲-۲- رویکردهای بهبود کیفیت زندگی کاری ۲۶

جدول ۲-۳- نسل¬های سه گانه برنامه¬های کیفیت زندگی کاری ۲۸

جدول ۲-۴- شاخص¬های کیفیت زندگی کاری ۳۲

جدول۳-۱- فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور
فهرست متغیرهای مستقل مورد مطالعه ۱۰۸

جدول۳-۲- جامعه آماری فایل ۱۰۹

جدول۳-۳- مؤلفه‌های کیفیت‌زندگی کاری ۱۱۲

جدول۳-۴- بیانگرمؤلفه¬های فرهنگ مطالعاتی وتوزیع گویه ۱۱۳

جدول۳-۵- میزان پایایی متغیرهای فایل ۱۱۵

جدول ۴-۱-بررسی خصوصیات فردی جامعه مورد مطالعه ۱۱۸

جدول۴-۲- بررسی رابطه بین فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس، کیفیت زندگی کاری دبیران مدارس راهنمایی و عملکرد آموزشی ۱۲۳

جدول۴-۳- مقایسه کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی معلمان بر اساس جنسیت ۱۲۴

جدول۴-۴- مقایسه فرهنگ مطالعاتی و کیفیت زندگی کاری معلمان بر اساس سابقه خدمت معلمان ۱۲۵

جدول۴-۵- بررسی میزان تأثیر کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی بر عملکرد آموزشی معلمان ۱۲۶

جدول۴-۶- ضرایب تعیین مؤثر کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی بر عملکرد آموزشی معلمان ۱۲۶

جدول۴-۷- مقایسه عملکرد آموزشی معلمان بر اساس محل خدمت و رشته تحصیلی ۱۲۷

جدول۴-۸- مقایسه عملکرد آموزشی معلمان بر اساس مدرک تحصیلی معلمان ۱۲۸

جدول۴-۹- مقایسه کیفیت زندگی کاری معلمان بر اساس رشته تحصیلی و محل خدمت معلمان ۱۲۹

جدول۴-۱۰- مقایسه فرهنگ مطالعاتی معلمان بر اساس جنسیت،رشته تحصیلی و محل خدمت معلمان ۱۳۰

جدول ۴-۱۱- بررسی رابطه بین فرهنگ مطالعاتی با کیفیت زندگی کاری دبیران ۱۳۰

فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور
فهرست شکل¬ها

عنوان و شماره صفحه

شکل شماره ۲-۱: نقش کیفیت زندگی در انگیزش ۲۰

شکل شماره ۲-۲ : استفاده از ارزشیابی کارکنان ۵۳

شکل شماره ۲-۳ : مدل ارزشیابی عملکرد ۵۴

نمودار شماره ۲-۴- ارزیابی مستقیم عملکرد اقتباس از میرسپاسی ۶۰

نمودار شماره ۲-۵- ارزیابی غیر مستقیم عملکرد اقتباس از میرسپاسی ۶۱

نمودار ۴-۱- جنسیت پاسخگویان ۱۲۰

نمودار ۴-۲- مدرک تحصیلی معلمان پاسخگو ۱۲۱

نمودار ۴-۳- محل خدمت معلمان پاسخگو ۱۲۱

نمودار ۴-۴- رشته‌تحصیلی ۱۲۲

نمودار ۴-۵- سابقه کار معلمان پاسخگو

با سلام جناب آقای سمیع

نظر به اینکه ما در مجموعه مان فعالیت حرفه ای را آغاز کرده ایم ونسبت به سیستم های دیگر اندیشه بلند مدتی را داریم و برای اثبات این مدعا میتوانید مدت زمان دامین ما در ایرنیک مشاهده بفرمایید.

لذا از شما که در زمینه کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش حرفه ای هستید دعوت میکنیم به جمع ما بپیوندیدو سود بلند مدتی را برای خود از ابتدا پایه ریزی بفرمایید.

منتظر حضور سبزتان در مجموعه سِرو هستیم

موفق باشید وپیروز

www.مرکز پروژه های دانشجویی

با سلام ودرود فراوان

دوست عزیز وبلاگ بسیار خوب ومفیدی داری من لذت بردم

از شما دعوت میکنیم در مجموعه ما با فایل های دانشجویی خودتون به آسانی و فقط با آپلود اونا به کسب درآمد

بپردازی و کسب درآمد خوبی رو برای خودت داشته باشی وهمچنین میتونی از سایر فایل های دوستان خودت هم

درآمد زائی کنی.اگر مایل بودی به جمع ما بپیوندی به آدرس زیر مراجعه کنید:

WWW.CERO.IR

ضمناً نگران نباش تمام آموزش ها رو برای شما دوست عزیز داخل سایت گذاشتیم.

منتظر حضور سبزتان هستیم

موفق باشی وپیروز

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکار گرامی

مجموعه سِرو با تیمی مجرب و حرفه ای از شما دعوت به عمل می آورد

تا با مزایای فوق العاده در سیستم ما به کسب درآمد مشغول باشید.

آدرس سایت ما : www.مرکز پروژه های دانشجویی

irantarh.sellfile.ir

اخبار روز| تبریک روحانی به مناسبت لغو تحریم‌ها

عضویت در کانال تلگرام ما:

https://telegram.me/aliments

این با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

بررسی رابطه بین کیفیت زندگی¬کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور

چکیده

یکی از اساسی¬ترین نهادهای هر جامعه که در واقع نقش تعیین کننده در توسعه جامعه دارد، آموزش و پرورش است. امروزه در مدیریت معاصر، مفهوم کیفیت زندگی کاری معلمان به موضوع اجتماعی عمده‌ای در سراسر دنیا مبدل شده است. یکی از معضلات اصلی آموزش و پرورش شهر شاوور این است که شدت تنگناهای اجتماعی و سازمانی، کیفیت ادراکات معلمان این منطقه را نسبت به شرایط شغلی و حرفه¬ای خویش را تضعیف نموده و به کاهش کیفیت عملکرد آنها منجر شده است. لذا ارتقای برنامه کیفیت زندگی¬کاری معلمان شامل هرگونه بهبود در فرهنگ مطالعاتی آنها، باعث رشد و تعالی عملکرد معلمان در این منطقه می‌شود. بر این اساس هدف این فایل شناسایی رابطه بین کیفیت زندگی‌کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهر شاوور است. در این فایل با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی‌ساده، پرسشنامه در بین ۱۶۴ نفر از دبیران مقطع راهنمایی تکمیل گردید. طبق نتایج، متغیر کیفیت زندگی کاری معلمان بر روی متغیر عملکرد آموزشی معلمان با ۹۵ درصد اطمینان اثر مثبت و معنی‌دار دارا می‌باشد. دیگر نتایج نشان می‌دهد در بین معلمان با سابقه کار زیر ۵ سال، ۵ تا۱۰ سال، ۱۰تا ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال از نظر کیفیت زندگی‌کاری، فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی آنان تفاوت معنی‌داری وجود ندارد. بین کیفیت زندگی‌کاری و عملکرد آموزشی معلمان در سطح پنج درصد رابطه مثبت و معنی‌دار وجود دارد. همچنین، بین فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی معلمان رابطه معنی‌دار وجود ندارد. در نهایت، بر اساس نتایج بدست آمده، پیشنهاد می‌گردد که نیازهای کلیدی دبیران این منطقه شناسایی گردد و در جهت ارتقای کیفیت زندگی کاری آنان برنامه‌ریزی استراتژیک به عمل آید.

واژه های کلیدی: کیفیت‌زندگی کاری، فرهنگ مطالعاتی، عملکردآموزشی، دبیران راهنمایی، شاوور

فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: مقدمه ۱

۱-۱- مقدمه ۲

۱-۲-بیان مسأله ۳

۱-۳- ضرورت و اهمیت موضوع ۶

۱-۴- اهداف ۷

۱-۴-۱- هدف کلی ۷

۱-۴-۱-۲- اهداف خرد ۷

۱-۵-۱- سؤال اصلی فایل ۷

۱-۵-۲- سؤالات جانبی فایل ۷

۱-۶- تعاریف مفهومی فایل ۸

فصل دوم: مروری برپیشینه نگاشته ها ۱۳

۲-۱-مقدمه ۱۴

۲-۲- نظریه‌هایی پیرامون کیفیت زندگی کاری ۱۴

۲-۲-۱- مفهوم و تعاریف کیفیت زندگی کاری ۱۴

۲-۳- تاریخچه کیفیت زندگی کاری ۱۷

۲-۴- رویکردهای کیفیت زندگی کاری ۱۸

۲-۵- اهداف کیفیت زندگی¬کاری ۲۶

۲-۶- نسل¬های سه¬گانه برنامه¬های کیفیت زندگی¬کاری ۲۶

۲-۷- تعابیر نوین کیفیت زندگی کاری ۲۸

۲-۷-۱- مدیریت کیفیت فراگیر ۲۸

۲-۷-۱-۱- توانمند¬سازی کارکنان ۲۸

۲-۷-۱-۲- مهندسی مجدد ( باز مهندسی) سازمان ۳۰

۲-۸- شاخص¬های کیفیت زندگی کاری ۳۰

۲-۹- مؤلفه¬های کیفیت زندگی کاری والتون ۳۲

۲-۹-۱- پرداخت منصفانه و کافی ۳۲

۲-۹-۲- مقاصد و اهمیت نظام پرداخت ۳۲

۲-۹-۳- محیط کار ایمن و بهداشتی ۳۳

۲-۹-۴- تأمین فرصت رشد و امنیت مداوم ۳۴

۲-۹-۵- وابستگی اجتماعی زندگی کاری ۳۴

۲-۹-۶- فضای کلی زندگی ۳۵

۲-۹-۷- یکپارچگی و انسجام اجتماعی در سازمان ۳۵

۲-۹-۸- قانون گرایی در سازمان ۳۶

۲-۹-۹- توسعه قابلیت¬های انسانی ۳۶

۲-۱۰- راهبردهای بهبود کیفیت زندگی کاری ۳۶

۲-۱۱- ارزیابی عملکرد ۴۰

۲-۱۱-۱- تعاریف عملکرد ۴۱

۲-۱۱-۲- مفهوم بررسی عملکرد ۴۵

۲-۱۱-۳- متغیر¬های حایز اهمیت برای عملکرد از دیدگاه اوماسکاران ۴۵

۲-۱۱-۴- معیارهای عملکرد ۴۶

۲-۱۱-۵- انواع عملکرد ۴۶

۲-۱۱-۶- شاخص¬های عملکرد ۴۶

۲-۱۱-۷- فواید بررسی عملکرد کارکنان ۴۷

۲-۱۱-۸- سه کار مدیریت عملکرد ۴۷

۲-۱۱-۹- مهم¬ترین نکات در رابطه با عملکرد ۴۸

۲-۱۲- ارزشیابی عملکرد کارکنان ۴۸

۲-۱۲-۱- تعریف ارزشیابی عملکرد ۵۱

۲-۱۲-۲- اهداف استفاده از ارزشیابی عملکرد ۵۱

۲-۱۲-۳- مدل ارزشیابی عملکرد ۵۲

۲-۱۲-۴- معیار¬های ارزشیابی عملکرد ۵۶

۲-۱۲-۵- نکات اثر¬بخش در ارزیابی عملکرد ۵۶

۲-۱۲-۶- دلایل مخالفت برخی سازمان¬ها با ارزیابی عملکرد ۵۷

۲-۱۲-۷- معیار¬های ارزیابی عملکرد ۵۸

۲-۱۲-۸- نظریه¬های ارزیابی عملکرد ۵۹

۲-۱۲-۹- چرا نیازمند ارزشیابی عملکرد هستیم؟

۶۲

۲-۱۲-۱۰- شرایط اجرای طرح ارزیابی و مدیریت عملکرد ۶۳

۲-۱۲-۱۱- روش¬های متداول ارزیابی عملکرد ۶۳

۲-۱۳- مبانی نظری در مورد فرهنگ مطالعاتی ۶۹

۲-۱۳-۱- عوامل مؤثربرمطالعه وکتابخوانی ۷۲

۲-۱۳-۲- موانع موجود بر سر راه مطالعه و کتابخوانی ۷۷

۲-۱۳-۳- راه¬های گسترش فرهنگ مطالعه و فایل معلمان ۸۰

۲-۱۴- پیشینه موضوع ۸۲

۲-۱۴-۱- پیشینه فایلات خارجی ۸۲

۲-۱۴-۲- پیشینه فایلات داخلی ۸۹

۲-۱۵- جمع بندی ۱۰۴

فصل سوم: مواد و روش ۱۰۶

۳-۱- مقدمه ۱۰۷

۳-۲- روش فایل ۱۰۷

۳-۳- متغیرهای فایل ۱۰۹

۳-۳-۱- متغیر مستقل ۱۰۹

۳-۳-۲- متغیرهای وابسته ۱۰۹

۳-۴-جامعه‌آماری ۱۱۰

۳-۵-نمونه‌گیری ۱۱۰

۳-۵-۱- روش نمونه¬گیری ۱۱۱

۳- ۵- ۲- حجم نمونه

۱۱۱

۳-۶- ابزاراندازه¬گیری ۱۱۲

۳-۶-۱- پرسشنامه کیفیت زندگی کاری ۱۱۳

۳-۶-۲- پرسشنامه فرهنگ مطالعاتی ۱۱۳

۳-۶-۳-پرسشنامه ارزیابی عملکرد ۱۱۴

۳-۶-۴- روائی ابزار اندازه‌گیری فایل ۱۱۵

۳-۷- قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری فایل ۱۱۵

۳-۸- روش تجزیه وتحلیل داده¬ها ۱۱۶

فصل چهارم: یافته‌های فایل ۱۱۷

۴-۱- مقدمه ۱۱۸

۴-۲- یافته توصیفی ۱۱۸

۴-۲- ۱- توصیف متغیرهای فردی پاسخگویان ۱۱۸

۴-۳- یافته‌های مربوط به سؤالات فایل ۱۲۳

۴-۳-۱- یافته‌های مربوط به سؤالهای آیا بین فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟و آیا بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟ ۱۲۳

۴-۳-۲- یافته‌های مربوط به سؤال‌ فایل آیا بین میزان کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی دبیران زن و مرد تفاوت معناداری وجود دارد؟ ۱۲۴

۴-۳-۴- یافته‌های مربوط به سؤال فایل، آیا بر حسب سابقه¬کاری دبیران، از نظر میزان کیفیت زندگی کاری، فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی تفاوت معناداری وجود دارد ۱۲۵

۴-۳-۶- بررسی یافته‌های مربوط به سؤال اصلی فایل: آیا کیفیت¬زندگی¬کاری و فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور با عملکرد آموزشی آنان رابطه دارند ۱۲۶

۴-۳- یافته‌های جانبی ۱۲۸

۴-۳-۱- بررسی مقایسه عملکرد آموزشی معلمان بر اساس محل خدمت و رشته تحصیلی ۱۲۸

۴-۳-۲- مقایسه عملکرد آموزشی، کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی در بین معلمان با مدارک تحصیلی مختلف ۱۲۸

۴-۳-۳- مقایسه کیفیت زندگی کاری در بین معلمان بر اساس رشته تحصیلی و محل خدمت ۱۲۹

۴-۳-۴- مقایسه فرهنگ مطالعاتی معلمان بر اساس جنسیت، محل خدمت و رشته تحصیلی ۱۳۰

۴-۳-۵- بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی معلمان ۱۳۱

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات ۱۳۲

۵-۱- مقدمه ۱۳۳

۵-۲-تبیین یافته‌های فایل ۱۳۴

۵-۲-۱-تبیین یافته‌های توصیفی فایل ۱۳۴

۵-۲-۲- تبیین یافته‌های مربوط به سؤالات فایل ۱۳۴

۵-۲-۲-۱- تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بین فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟ ۱۳۴

۵-۲-۲-۲- تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟ ۱۳۴

۵-۲-۲-۳- تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بین میزان کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی دبیران زن و مرد تفاوت معناداری وجود دارد؟ ۱۳۵

۵-۲-۲-۴-تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بر حسب سابقه¬کاری دبیران، از نظر میزان کیفیت زندگی کاری، فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی تفاوت معناداری وجود دارد؟ ۱۳۵

۵-۲-۲-۵- تبین یافته‌های مربوط به سؤال اصلی فایل: آیا کیفیت¬زندگی¬کاری و فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور با عملکرد آموزشی آنان رابطه دارند؟ ۱۳۶

۵-۲-۳- یافته‌های جانبی فایل ۱۳۶

۵-۲-۳-۱- یافته‌های مربوط به مقایسه عملکرد آموزشی معلمان بر اساس محل خدمت و رشته تحصیلی ۱۳۶

۵-۲-۳-۲- یافته‌های مربوط به مقایسه عملکرد آموزشی، کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی در بین معلمان با مدارک تحصیلی مختلف ۱۳۷

۵-۲-۳-۳- یافته‌های مربوط به مقایسه فرهنگ مطالعاتی معلمان بر اساس جنسیت، محل خدمت و رشته‌های تحصیلی ۱۳۷

۵-۳- محدودیتهای فایل ۱۳۷

۵-۳-۱- محدودیتهای فایلات کیفیت زندگی کاری ۱۳۷

۵-۳-۲- محدودیتهای فایلات عملکردآموزشی ۱۳۸

۵-۳-۳- محدودیتهای فایلات حاضر ۱۴۰

۵-۴- پیشنهادات کاربردی ۱۴۱

۵-۴-۱- پیشنهاداتی در راستای نتایج سؤال اصلی فایل : آیا کیفیت¬زندگی¬کاری و فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور با عملکرد آموزشی آنان رابطه دارند؟ ۱۴۱

۵-۴-۲- پیشنهادهایی برای فایل¬های آتی ۱۴۴

فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور
فهرست جداول

عنوان و شماره صفحه

جدول ۲-۱- رویکردهای بهبود کیفیت زندگی کاری ۲۴

جدول ۲-۲- رویکردهای بهبود کیفیت زندگی کاری ۲۶

جدول ۲-۳- نسل¬های سه گانه برنامه¬های کیفیت زندگی کاری ۲۸

جدول ۲-۴- شاخص¬های کیفیت زندگی کاری ۳۲

جدول۳-۱- فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور
فهرست متغیرهای مستقل مورد مطالعه ۱۰۸

جدول۳-۲- جامعه آماری فایل ۱۰۹

جدول۳-۳- مؤلفه‌های کیفیت‌زندگی کاری ۱۱۲

جدول۳-۴- بیانگرمؤلفه¬های فرهنگ مطالعاتی وتوزیع گویه ۱۱۳

جدول۳-۵- میزان پایایی متغیرهای فایل ۱۱۵

جدول ۴-۱-بررسی خصوصیات فردی جامعه مورد مطالعه ۱۱۸

جدول۴-۲- بررسی رابطه بین فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس، کیفیت زندگی کاری دبیران مدارس راهنمایی و عملکرد آموزشی ۱۲۳

جدول۴-۳- مقایسه کیفیت زندگی کاری و عملکرد آموزشی معلمان بر اساس جنسیت ۱۲۴

جدول۴-۴- مقایسه فرهنگ مطالعاتی و کیفیت زندگی کاری معلمان بر اساس سابقه خدمت معلمان ۱۲۵

جدول۴-۵- بررسی میزان تأثیر کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی بر عملکرد آموزشی معلمان ۱۲۶

جدول۴-۶- ضرایب تعیین مؤثر کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی بر عملکرد آموزشی معلمان ۱۲۶

جدول۴-۷- مقایسه عملکرد آموزشی معلمان بر اساس محل خدمت و رشته تحصیلی ۱۲۷

جدول۴-۸- مقایسه عملکرد آموزشی معلمان بر اساس مدرک تحصیلی معلمان ۱۲۸

جدول۴-۹- مقایسه کیفیت زندگی کاری معلمان بر اساس رشته تحصیلی و محل خدمت معلمان ۱۲۹

جدول۴-۱۰- مقایسه فرهنگ مطالعاتی معلمان بر اساس جنسیت،رشته تحصیلی و محل خدمت معلمان ۱۳۰

جدول ۴-۱۱- بررسی رابطه بین فرهنگ مطالعاتی با کیفیت زندگی کاری دبیران ۱۳۰

فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شاوور
فهرست شکل¬ها

عنوان و شماره صفحه

شکل شماره ۲-۱: نقش کیفیت زندگی در انگیزش ۲۰

شکل شماره ۲-۲ : استفاده از ارزشیابی کارکنان ۵۳

شکل شماره ۲-۳ : مدل ارزشیابی عملکرد ۵۴

نمودار شماره ۲-۴- ارزیابی مستقیم عملکرد اقتباس از میرسپاسی ۶۰

نمودار شماره ۲-۵- ارزیابی غیر مستقیم عملکرد اقتباس از میرسپاسی ۶۱

نمودار ۴-۱- جنسیت پاسخگویان ۱۲۰

نمودار ۴-۲- مدرک تحصیلی معلمان پاسخگو ۱۲۱

نمودار ۴-۳- محل خدمت معلمان پاسخگو ۱۲۱

نمودار ۴-۴- رشته‌تحصیلی ۱۲۲

نمودار ۴-۵- سابقه کار معلمان پاسخگو

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.