فایل کامل پژوهش جامع درباره بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان؛ بررسی الگوهای خرید، عوامل روانشناختی و اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش جامع درباره بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان؛ بررسی الگوهای خرید، عوامل روانشناختی و اجتماعی دارای ۳۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان؛ بررسی الگوهای خرید، عوامل روانشناختی و اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان؛ بررسی الگوهای خرید، عوامل روانشناختی و اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان؛ بررسی الگوهای خرید، عوامل روانشناختی و اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان؛ بررسی الگوهای خرید، عوامل روانشناختی و اجتماعی :

بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: ۳۷ اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس

مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل پنجم این کتاب با عنوان " بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان "

در ۳۷ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

الگوی رفتار مصرف کننده

عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده

عوامل فرهنگی

طبقه اجتماعی

عوامل اجتماعی

عوامل شخصی

عوامل روانشناختی

انواع رفتار خرید

رفتار خرید پیچیده

رفتار خرید کاهش ناهماهنگی

رفتار خریدهای همیشگی

رفتار خرید تنوع گرایی

شناخت نیاز

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید

طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوریها

تفاوتهای فردی در قوه ابتکار

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.