فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره اصول مدیریت کیفیت؛ بررسی رویکردها، استانداردها و کاربردهای سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره اصول مدیریت کیفیت؛ بررسی رویکردها، استانداردها و کاربردهای سازمانی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره اصول مدیریت کیفیت؛ بررسی رویکردها، استانداردها و کاربردهای سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره اصول مدیریت کیفیت؛ بررسی رویکردها، استانداردها و کاربردهای سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره اصول مدیریت کیفیت؛ بررسی رویکردها، استانداردها و کاربردهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره اصول مدیریت کیفیت؛ بررسی رویکردها، استانداردها و کاربردهای سازمانی :
بخش اول : اصول مدیریت کیفیت …………………………۲
اصل اول تمرکز بر مشتری ……………………………………۲
اصل دوم رهبری در مدیریت ……………………………………۳
اصل سوم مشارکت کارکنان ………………………………..۴
اصل چهارم رویکرد فرآیندی ………………………………۵
اصل پنجم رویکرد سیستمی به مدیریت ……………..۶
اصل ششم بهبود مستمر ……………………………..۷
اصل هفتم تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها….۷
اصل هشتم ارتباط سودمند و دو طرفه با تامین کنندگان …..۸
بخش دوم : چگونه تغییر سازمانی را رهبری و مدیریت کنیم؟….۱۰
رهبری تغییر چیست؟ …………………………………..۱۰
فرآیند تغییر چیست و چه کسی باید در این فرآیند دخالت داده شود؟ ۱۵
چگونه با مقاومت در برابر تغییر برخورد کنیم؟ ………………….۱۹
منابع و مآخذ ……………………………………۲۱
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
چکیده
این سند هشت اصل مدیریت کیفیت که در استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ایزو ۹۰۰۰-۲۰۰۰ کاربرد دارد را معرفی مینماید. مدیریت ارشد هر سازمان میتواند از این اصول بعنوان چارچوبی برای راهنمایی سازمان خویش به منظور بهبود عملکرد ها استفاده نماید.
منبع : Intrnational Organization for Standardization. 2006. Quality management principles. http://www.iso.ch/iso/en/iso9000-14000/understand/qmp.html
کلیدواژه : کیفیت؛ مدیریت کیفیت؛ استاندارد کیفیت؛ سیستم مدیریت کیفیت؛ ایزو؛ بهبود عملکرد
اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer Focus)
هر سازمانی به مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درک نماید و نیازمندی های مشتریان خود را برآورده نماید. علاوه بر این سازمان ها باید برای عبور از انتظارات مشتریان خود برنامه ریزی و تلاش نمایند.
تمرکز بر مشتری و درک نیازهای حال و آینده او باعث پاسخگویی منعطف و سریع سازمان به فرصت های بازار و در نتیجه افزایش سود سهام و سهم بازار برای سازمان خواهد شد. ….
…
۱-۱- یک چارچوب فکری نو ایجاد کنید
با تمرکز بر آینده از طریق موضوعاتی مانند بازارهای در حال تغییر، نیازهای مشتری، یا بازطراحی ساختار سازمانی، راه ساختن یک سازمان موفق را به دیگران نشان خواهید داد. در اینجا چند نکته برای توسعه یک روش جدید تفکر ارائه میشود:
- درباره تغییر، رقابت و نیازهای مشتریان فرهیخته فکر کنید.
- چارچوب فکری خود را به چالش بکشید. تفکر خود را توسعه دهید.
- شرایط فعلی را بررسی کنید و راههای جایگزین برای آن توسعه دهید. چه چیزی میخواهید؟ چه موانعی را باید از سر راه بردارید؟
- با دقت به موضوعات، مسائل و ایدههایی که دیگران ارائه میدهند گوش کنید.
- به آینده به عنوان یک آغاز نگاه کنید نه به عنوان تکرار وقایع گذشته.
- جایی را که قرار دارید بپذیرید و برای آینده برنامهریزی کنید. انرژی خود را صرف فکر بر روی موارد «من باید این کار را میکردم …» نکنید.
- هنگام برنامهریزی از نقاط قوت خود کمک بگیرید و برنامه خود را بر اساس آنها تنظیم کنید.
- تغییری را که شامل ریسکپذیری یا انعطافپذیری است تشخیص دهید.
- برای کارهایی که نمیتوانید انجام دهید توجیه فراهم نکنید.
- مقاومت را درک کنید: گوش دهید، شرح دهید و بحث کنید.
- برای هر فردی که باید تغییر را دنبال کند یک دورنما و مسیر روشن ترسیم کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 