فایل کامل بررسی علمی فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته پیام نور؛ تحلیل مفاهیم و رویکردهای نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل بررسی علمی فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته پیام نور؛ تحلیل مفاهیم و رویکردهای نوین دارای ۴۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل بررسی علمی فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته پیام نور؛ تحلیل مفاهیم و رویکردهای نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل بررسی علمی فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته پیام نور؛ تحلیل مفاهیم و رویکردهای نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل بررسی علمی فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته پیام نور؛ تحلیل مفاهیم و رویکردهای نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل بررسی علمی فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته پیام نور؛ تحلیل مفاهیم و رویکردهای نوین :

توضیحات:
پاورپوینت ارئه کلاسی فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته تالیف رضا رسولی و علی صالحی (مربوط به مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور) با عنوان بررسی خارجی: تجزیه و تحلیل محیطی و صنعت در حجم ۴۴ اسلاید.

بخشی از متن:
در سازمانهای امروز سازمانها در محیطی پویا پر ابهام و متحول فعالیت می کنند؛ بطوریکه یکی از بارزترین ویژگیهای عصر حاضر،تغییرات و تحولات شگرف و مداوم محیطی است کلیه ابعاد سازمانها را در بر گرفته است.دگرگونی و تحولات شگرف در محیط سازمانها،سبب پیدایش رویکردی پویا به مدیریت با عنوان مدیریت استراتژیک شده است.در چنین شرایطی،برنامه ریزی و تصمیم گیری در شرایط ناپایدار محیطی،بعنوان دو وظیفه اصلی مدیریت،از چالشهای بزرگ مدیران در دهه های اخیر بوده است.تلقی درست درباره سازمان بعنوان یک سیستم باز که دائما با محیط پیرامون خود در ارتباط بوده و از تغییر و تحولات آن تاثیر می پذیرد،لزوم آشنایی و بهره گیری از دانش مدیریت استراتژیک را دو چندان می نماید.لذا قبل از اینکه سازمان شروع به تدوین استراتژی کند باید محیط بیرونی خود را بررسی کند تا بتواند فرصتها و تهدیدهای بالقوه را شناسایی کند.

سر فصل های فصل دوم:
مقدمه
محیط سازمان
محیط کلان
عوامل اقتصادی
عوامل تکنولوژیکی
مهمترین عوامل سیاسی و قانونی
عوامل اجتماعی-فرهنگی
عوامل جهانی
تشخیص عوامل استراتژیک خارجی
و …

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.