فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره پیشینه روشها و الگوهای تدریس فعال در مقایسه با تدریس سنتی؛ بررسی تأثیر بر پیشرفت تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره پیشینه روشها و الگوهای تدریس فعال در مقایسه با تدریس سنتی؛ بررسی تأثیر بر پیشرفت تحصیلی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره پیشینه روشها و الگوهای تدریس فعال در مقایسه با تدریس سنتی؛ بررسی تأثیر بر پیشرفت تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره پیشینه روشها و الگوهای تدریس فعال در مقایسه با تدریس سنتی؛ بررسی تأثیر بر پیشرفت تحصیلی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره پیشینه روشها و الگوهای تدریس فعال در مقایسه با تدریس سنتی؛ بررسی تأثیر بر پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره پیشینه روشها و الگوهای تدریس فعال در مقایسه با تدریس سنتی؛ بررسی تأثیر بر پیشرفت تحصیلی :
متغیرهای پیشینه تحقیق: روش ها و الگوهای تدریس فعال (بدیعه پردازی و ایفای نقش و …) در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی
توضیحات: ۹ پیشینه تحقیق داخلی و ۴ پیشینه تحقیق خارجی (word) به همراه منابع آنها
دارای ۷ صفحه
پیشینه تحقیقاتی و مطالعات انجام شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی
پیشینه تحقیق
بنی عقیل و حسین زاده (۱۳۸۰) اثربخشی الگوهای پیشرفته تدریس (بدیعه پردازی) در مقایسه با روش های سنتی را مورد مطالعه قرار دادند. این پژوهش از نوع آزمایش بوده که در آن کلاس به عنوان دو گروه آزمودنی بشکل تصادفی انتخاب شده است. یک گروه تحت تأثیر روش بدیعه پردازی قرار گرفته و گروه دیگر به روش سنتی قرار گرفته و پس از سه ماه میزان پیشرفت تحصیلی هر دو گروه با یکدیگر مقایسه گردید. نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق فوق نشان می دهد که روش تدریس بدیعه پردازی در مقایسه با آموزش سنتی موجب افزایش نمرات پیشرفت تحصیلی و نیز میزان یادداری و یادآوری دانسته های دانش آموزان می گردد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 