فایل کامل مطالعه تخصصی درباره معرفی مدل AIDA؛ تحلیل مراحل توجه، علاقه، تمایل و اقدام در بازاریابی نوین
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه تخصصی درباره معرفی مدل AIDA؛ تحلیل مراحل توجه، علاقه، تمایل و اقدام در بازاریابی نوین دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه تخصصی درباره معرفی مدل AIDA؛ تحلیل مراحل توجه، علاقه، تمایل و اقدام در بازاریابی نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه تخصصی درباره معرفی مدل AIDA؛ تحلیل مراحل توجه، علاقه، تمایل و اقدام در بازاریابی نوین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه تخصصی درباره معرفی مدل AIDA؛ تحلیل مراحل توجه، علاقه، تمایل و اقدام در بازاریابی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه تخصصی درباره معرفی مدل AIDA؛ تحلیل مراحل توجه، علاقه، تمایل و اقدام در بازاریابی نوین :
فایل کامل مطالعه تخصصی درباره معرفی مدل AIDA؛ تحلیل مراحل توجه، علاقه، تمایل و اقدام در بازاریابی نوین ،در حجم ۳۱ اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
معرفی تکنیک تحلیل عرصه های تصمیم گیری مرتبط:
* تکنیک آیدا یکی از تکنیک های مهم نظام برنامه ریزی اسراتژیک می باشد که از نظر تئوری سابقه ی چندان طولانی ندارد.
* تفکر نظام برنامه ریزی استراتژیک و تکنیک های کاربردی مرتبط با آن در کشور های ایالات متحده از اوایل دهه ی ۱۹۵۰ و در کشور انگلستان از اوایل دهه ی ۱۹۷۰ میلادی آغاز شد و به عنوان نقطه ی عطفی در برنامه ریزی از دهه ی ۱۹۸۰ میلادی در کشور انگلستان مورد توجه قرار گرفت.
* زمینه های موضوعی کاربرد آن نیز بر استفاده از روش های جدید جهت تعیین روابط پیچیده ما بین جنبه های مختلف برنامه ریزی و به خصوص در مورد ایجاد سیاست های برنامه ای ساختاری و استفاده از قاعده ی کلی انتخاب استراتژیک به منظور غلبه بر پیچیدگی مشکلات تاکید دارد.
و…
فایل کامل مطالعه تخصصی درباره معرفی مدل AIDA؛ تحلیل مراحل توجه، علاقه، تمایل و اقدام در بازاریابی نوین
فهرست مطالب:
معرفی تکنیک تحلیل عرصه های تصمیم گیری مرتبط
تعاریف و واژه های کلیدی و اجزای اصلی
عناصر سناریو(استراتژی ها) Scenario elements
سیاستهای policy areas
عرصه های تصمیم گیری decision areas
نمودار تصمیم گیری decision graphs
اختیار و مانع اختیارoption bar
ماتریس سازگاری compatibility matrix
درخت تصمیم گیری و جریان تصمیم گیریdecision tree and decision stream
ماتریس توافقیconsistency matrix
فرایند تدوین گزینه های استراتژیک
دلایل انتخاب و کاربرد تکنیک تحلیل عرصه های تصمیم گیری مرتبط
معایب و انتقادات وارده به تکنیک تحلیل عرصه های تصمیم گیری مرتبط
منابع
این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 