فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره مبانی نظری عملکرد شغلی؛ تحلیل شاخص‌های ارزیابی و ابعاد مختلف کارکرد کارکنان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره مبانی نظری عملکرد شغلی؛ تحلیل شاخص‌های ارزیابی و ابعاد مختلف کارکرد کارکنان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره مبانی نظری عملکرد شغلی؛ تحلیل شاخص‌های ارزیابی و ابعاد مختلف کارکرد کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره مبانی نظری عملکرد شغلی؛ تحلیل شاخص‌های ارزیابی و ابعاد مختلف کارکرد کارکنان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره مبانی نظری عملکرد شغلی؛ تحلیل شاخص‌های ارزیابی و ابعاد مختلف کارکرد کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره مبانی نظری عملکرد شغلی؛ تحلیل شاخص‌های ارزیابی و ابعاد مختلف کارکرد کارکنان :

فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره مبانی نظری عملکرد شغلی؛ تحلیل شاخص‌های ارزیابی و ابعاد مختلف کارکرد کارکنان

توضیحات: ۲۱صفحه فارسی (word)

با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پایان نامه

خلاصه ای از کار:

مقدمه

عملکرد شغلیعبارت است از مجموعه رفتارهای مرتبط با شغل که افراد از خود نشان می­دهند (اوک پارا و وین، ۲۰۰۸). روجلبرگ (۲۰۰۷، به نقل از گیتر، هافمنز و پپرمنز، ۲۰۱۱)، عملکرد را فعالیت­هایی تعریف کرده است که به طور معمول بخشی از شغل و فعالیت­های فرد است و باید آن را انجام دهد. در تعریفی دیگر، عملکرد شغلی به عنوان ارزش سازمانی رفتارهای شغلی کارمند در زمان­ها و موقعیت­های شغلی مختلف تعریف می­شود.

…………….

ابعاد عملکرد

صاحب نظران سازمانی اخیراً عملکرد را به دو بعد تقسیم می­کنند:

۱-­ عملکرد وظیفه­ای

۲-­ عملکرد زمینه­ای

……………..

ارزیابی عملکرد

ارزیابی عملکرد و یا سنجش عملکرد فرایندی است که به وسیله­ی آن یک مدیر رفتارهای کارکنان را از طریق سنجش و مقایسه­ی آن­ها با معیارهای از پیش تنظیم شده ارزیابی می­کند. سپس نتایج حاصله را ثبت می­کند و در نهایت آن را به اطلاع کارکنان سازمان می­رساند. منظور از ارزیابی عملکرد کارکنان و جمع­آوری اطلاعات برای کاربردهای سازمانی مانند پرداخت حقوق و مزایا، برنامه ریزی نیروی انسانی، آموزش و بهسازی می­باشد (چیانگ و هسه، ۲۰۱۳).

………………..

معیارهای عینی

سازمان­ها بسیاری از رفتارهای کارمندان و نتایج رفتاری را پیگیری می­کنند. میزان سوانح، حوادث، تأخیرها و بهره­وری مانند میزان فروش، از ملاک­های ارزیابی عینی عستند. استفاده از معیارهای عینی برای ارزیابی عملکرد شغلی امتیازهای بسیاری دارد.

…………….

معیارهای ذهنی

معیارهای ذهنی از متداول­ترین ابزارهای مورد استفاده برای ارزیابی عملکرد کارکنان هستند که طی آن عملکرد افراد مورد قضاوت ذهنی قرار می­گیرد. مقیاس­های درجه بندی فراوانی در سازمان­های مختلف مورد استفاده قرار می­گیرد. در این بخش به تعدادی از آن­ها اشاره شده است.

۱-­ برگه­ی درجه بندی شده­ی نگاره­ای

…………………….

اهداف ارزیابی عملکرد

به طور کلی اهداف ارزشیابی عملکرد را می­توان به شرح زیر بیان کرد:

۱)­تعیین بازدهی کار یا بهره­وری: عبارت است از قدرت تولید یا مقدار تولید یک شخص یا کارگر در یک واحد زمانی.

……….

اهمیت و فواید ارزیابی عملکرد

در صورت تحقق هدف­های ارزیابی عملکرد، فواید و منافع ذیل را برای سازمان و کارکنان به دنبال خواهد داشت:

۱)­ایجاد میل و رغبت به کار و پیدایش احساس امنیت در کارکنان.

…………

منابع ارزیابی عملکرد

منظور از ارزیابی عملکرد آن است که چه کسی می­تواند فرد را مورد ارزیابی قرار دهد. سرپرستان از رایج­ترین منابع ارزیابی عملکرد افراد هستند. به طور کلی ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان از طریق زیر انجام می­گیرد:

سرپرست: ارزیابی مرئوسان به وسیله­ی

………..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.