فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره شرکت سهامی ایران خلیجکو–گروه بهمن؛ بررسی تعاریف و شناختهای پنجگانه S
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره شرکت سهامی ایران خلیجکو–گروه بهمن؛ بررسی تعاریف و شناختهای پنجگانه S دارای ۱۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره شرکت سهامی ایران خلیجکو–گروه بهمن؛ بررسی تعاریف و شناختهای پنجگانه S کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره شرکت سهامی ایران خلیجکو–گروه بهمن؛ بررسی تعاریف و شناختهای پنجگانه S2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره شرکت سهامی ایران خلیجکو–گروه بهمن؛ بررسی تعاریف و شناختهای پنجگانه S،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره شرکت سهامی ایران خلیجکو–گروه بهمن؛ بررسی تعاریف و شناختهای پنجگانه S :
شرکت سهامی ایران خلیج کو –گروه بهمن و بررسی تعاریف وشناختهای S های پنج گانه
فرمت فایل: ورد – Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات:۱۲۸
مقدمه:
شالوده ثروت هر سازمانی ، کارکنان آن می باشد که مجموعه ای از دانش ، مهارت و انگیزه های متفاوت را شکل داده اند و موثرترین راه بدست آوردن مزیت رقابتی در شرایط فعلی هستند . طبیعی است که اتخاذ تدابیری موثر در جذب و نگه داری ، بهسازی و کاربرد مطلوب منابع انسانی ، انسان های توانا با شخصیت و خلق و خوی متناسب با فرهنگ و ما موریت سازمان به وجود می آورد که به جای نیاز به کارگیری ابزار کنترل و نظارت مستمر ، خود آن ها از وجدان و فرهنگ کاری عمیقی برخوردار هستند .
در حقیقت ، حیات و پویایی سازمان در گرو رشد و تعالی نیروی انسانی و رشد این نیرو منوط به شناخت و درک صحیح وی از محیط به عنوان یک کل و دریافت جایگاهش در این کل خواهد بود . در این میان نیروی انسانی جوان به عنوان پر انرژی ترین و مستعد ترین نیروی کار نقش و جایگاه حساس را داراست . شناخت این نیروی ارزشمند نسبت به سازمان ، قوانین حاکم و امکانات موجود در آن علاوه بر تسهیل در انجام امور و افزایش بهره وری در سازمان ، زمینه ساز پویایی او خواهد بود .
تاریخچه تاسیس:
گروه بهمن در سال ۱۳۳۱ تحت عنوان ((شرکت سهامی ایران خلیج کو))با سرمایه اولیه ۶۰۰ هزار ریال به منظور انجام عملیات حمل و نقل از جمله حمل و نقل دریایی و حق العمل کاری نمایندگی های تجاری تاسیس و شروع به کار نمود .
این شرکت از سال ۱۳۳۸ با اخذ مجوز ساخت از سوی وزارت صنایع و معادن اقدام به مونتاژ وانت سه چرخ مزدا با ظرفیت ۲۰۰کیلوگرم نمود و سپس در سال ۱۳۵۰ با افزایش سرمایه ، ُموضوع فعالیت خود را به ساخت و مونتاژ انواع وانت های مزدا تبدیل کرد و وانت مزدا با cc 1000 با ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرم را به مرحله تولید رسانید . ُدر این سال نام شرکت به کارخانجات اتومبیل سازی مزدا تغییر یافت . بعد از آن در سال ۱۳۶۳ وانت مزدا ۱۶۰۰ cc نیز به انواع تولیدات شرکت اضافه و نام شرکت به ایران وانت تبدیل گردید . در سال های ۶۶-۶۵ ، شرکت به مونتاژ وانت مزدا cc 1800 پرداخت و از اواخر سال ۱۳۷۲ در پی واگذاری سهام به بخش خصوصی ، دگرگونی قابل ملاحظه ای در روند فعالیت شرکت به وجود آمد ، به طوری که موضوع فعالیت شرکت به تولید و بهره برداری ، طراحی و ساخت خودروی وانت دو کابین cc 2000 و آمبولانس cc 1600 تغییر داده شد .
در تاریخ ۲۸/۴/۱۳۷۸ و بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام و با تغییر اساسنامه ، نقطه عطف حیات شرکت در زمینه های مختلف از جمله تولید انواع سواری مزدا ۳۲۳F ، ۳۲۳GLX ، ۳۲۳FL ، تولید خودرونده اتوماتیک ، تولید انواع شاسی و شاسی قابل حرکت ، تولید قطعات ریخته گری ، تولید انواع موتور سیکلت و انواع دوچرخه در دستور کار قرار گرفت .
اهداف و راهبردهای کلان گروه بهمن :
۱- ایجاد ارزش افزوده اقتصادی
۱-۱- افزایش مستمر بهره وری سرمایه های موجود
۲-۱- توسعه فضا های جدید فعالیت
۳-۱- دگرگونی مستمر فعالیت های اقتصادی گروه
۴-۱- شکار فرصت ها
۵-۱- توسعه تفکر مدیریت بر سرمایه
۲- ایجاد یک قدرت اقتصادی
۱-۲- پیش تازی در فعالیت ها
۲-۲- ارتباط قوی با مر اکز اقتصادی ایران و جهان
۳-۲- ارتباط مستحکم با طرف های تجاری
۴-۲- ایجاد ارتباط با بازارهای جدید
۵-۲- ارتباط مستمر با اتحادیه های صنفی
۳- کادر سازی
۱-۳- نهادینه سازی ارزش ها و کرامات انسانی
۲-۳- تربیت مدیران شایسته
۳-۳- توسعه فعالیت های گروهی
۴-۳- توسعه شایسته سالاری
۴- رشد شاخص کلان جامعه ایران
۱-۴- فعالیت مثبت اقتصادی
۲-۴- تلاش برای اصلاح مقررات اقتصادی شرکت
۵- مدیریت ریسک دارائیها
۱-۵- تنوع دارائیها با توجه به اصل مزیت یا بلدیت
۲-۵- انجام سرمایه گذاری های مالی
گروه بهمن بطور کلی در سه سطح به شرح زیرTop chart طراحی گریده است:
سطح اول :
راس کاربردی (راس هرم) می باشد که مدیران عالی و ارشد گروه شامل هئیت مدیره و مدیران عامل در این سطح قرار می گیرند .
سطح دوم :
ستادهای تخصصی و عمومی ، شامل مدیران میانی گروه با عنوان های معاونت و مدیریت مستقل ، قسمت های مختلف ستاد گروه را تشکیل می دهند و عبارتند از : معاونت اقتصادی و برنامه ریزی ، معاونت اداری و منابع انسانی ، معاونت مالی و معاونت طرح و توسعه و مدیریت مستقل امور حقوقی و مدیریت مستقل حسابرسی داخلی و مدیریت مستقل فناوری اطلاعات
سطح سوم :
شامل مرکز بهمن واحدهای کسب و کار استراتژیک در فضاهای مختلف فعالیت گروه ((SBU
استاندارد و همچنین شرکت های تابع و وابسته .
شرکت ها و مراکز تابعه گروه بهمن
درصد مالکیت گروه نوع فعالیت واحد
۱۰۰ تولید انواع خودرو وانت و سواری مزدا مرکز بهمن موتور
۷۹ تولید قطعات ریخته گری خودرو شرکت صنایع ریخته گری
۸۲ تولید انواع موتور سیکلت و دوچرخه شرکت ایران دوچرخ
۱۰۰ تولید انحصاری شاسی قابل حرکت شرکت شاسی ساز ایران
۱۰۰ ارائه خدمات پس از فروش خودرو شرکت مزدا یدک
۱۰۰ فعالیت های بازرگانی بین المللی شرکت بازرگانی عصر بهمن
۴۹ فعالیت بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی ریسپکت
۱۰۰ فعالیت های بازرگانی شرکت بازرگانی سروش بهمن
۱۰۰ فروش اقساط انواع خودرو از طریق قراردادهای اجاره به شرط تملیک شرکت بهمن لیزینگ
۲۴ انواع سرمایه گذاری های مالی شرکت سرمایه گذاری بهمن
۱۶ تولید انواع خودرو سواری شرکت سایپا
۱۲ تولید قندو شکر شرکت قند پارس
۱۷ ارائه خدمات بیمه ای شرکت بیمه ملت
۱۰۰ تولید و ساخت خودروهای سنگین مرکز بهمن دیزل
۱۵ فعالیت در زمینه IT شرکت فن آوا
۵S نحوه پیدایش:
در دنیا سازمان های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های متفاوتی فعالیت می نمایند . این سازمان ها کاملا متفاوتی دارند و نظام های سیاسی و فرهنگی گوناگونی بر محیط آن ها حاکم است . اما با وجود این تمایزهای آشکار ، نقاط مشترک زیادی در بین آن ها وجود دارد . برخی از این نقاط مشترک مربوط به عوامل برون سازمانی است . مانند جهانی شدن اقتصاد و شدت یافتن رقابت و افزایش سرعت تغییرات و مشتری سالاری و برخی دیگر مربوط به عوامل درون سازمانی است مانند :تغییر ترکیب نیروی کار ، تلاش سازمان ها برای بقا و رشد ، تغییر در روش های انجام کار ، تغییر در روش های جذب و نگه داری ، افزایش بهره وری و… . برای تحقق این نیازها و اهداف مشترک نیز از روش ها ، سیستم ها و ابزارهای نسبتا مشابهی استفاده می شود . تعداد قابل توجهی از سازمان ها نیز مدلی را به و TQM ترکیبی از این روش ها و ابزارها در خود دارد . متداولترین این مدل ها ، مدل. Business Excellence می باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 