فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره یادگیری سازمانی؛ بررسی مبانی نظری، آموزش، اثربخشی، کارایی و ارزشیابی دورهها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره یادگیری سازمانی؛ بررسی مبانی نظری، آموزش، اثربخشی، کارایی و ارزشیابی دورهها دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره یادگیری سازمانی؛ بررسی مبانی نظری، آموزش، اثربخشی، کارایی و ارزشیابی دورهها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره یادگیری سازمانی؛ بررسی مبانی نظری، آموزش، اثربخشی، کارایی و ارزشیابی دورهها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره یادگیری سازمانی؛ بررسی مبانی نظری، آموزش، اثربخشی، کارایی و ارزشیابی دورهها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره یادگیری سازمانی؛ بررسی مبانی نظری، آموزش، اثربخشی، کارایی و ارزشیابی دورهها :
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره یادگیری سازمانی؛ بررسی مبانی نظری، آموزش، اثربخشی، کارایی و ارزشیابی دورهها
توضیحات: ۳۰صفحه فارسی (word) با منابع کامل
دانلود تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی و مقاله بیس پایان نامه با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه مدیریت بازرگانی، دولتی، مدیریت تحول، مدیریت منابع انسانی و مدیریت سازمانی، مدیریت آموزشی، رفتار سازمانی، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی
خلاصه ای از کار:
یادگیری[۱]
جامعترین تعریفی که تاکنون از یادگیری ارائه شده تعریف هلیگارد و مارکوئیز است این دو روانشناس، یادگیری را بدین گونه تعریف کرده اند. یادگیری عبارتست ازفرآیند تغییرات نسبتاً پایدار در توان بالقوه ناشی از تجربه (هرگنهان،ترجمه سیف،۱۳۸۶)
یادگیری سازمانی
موضوع یادگیری سازمانی در حدود دهه ۱۹۷۰ میلادی مطرح شد. یادگیری افراد در درون سازمان را یادگیری………….
………………
-انواع یادگیری سازمانی
آرجریس و شون سه نوع یادگیری سازمانی و یا به تعبیر دیگر، سه سطح یادگیری را به شرح زیر توصیف کرده اند:
۱- یادگیری تک حلقه ای: یادگیری تک حلقه ای زمانی اتفاق می افتد که در بستر هدفها و سیاستهای جاری سازمان، خطاها کشف و اصلاح شوند. از یادگیری تک حلقه ای، سنگه با عنوان یادگیری انطباقی، فایول ولایلز با عنوان یادگیری سطح پائین و میسون با عنوان یادگیری غیراستراتژیک نیز نام میبرند.
………………..
– مراحل یادگیری سازمانی
……………..
– مبانی یادگیری سازمانی:
………….
– نظریه های یادگیری
………………
– اصول یادگیری
……………..
– فرآیند آموزش
…………….
تعیین نیازهای آموزشی
…………….
اهداف آموزش و توسعه منابع انسانی
……………
اصول و مبانی یادگیری (منحنی یادگیری)
…………….
– اهداف ارزشیابی از برنامه های آموزش
……………
– مراحل ارزشیابی از برنامه آموزشی
……………….
– الگوهای ارزشیابی
……………
…………….
…………….
۴- روش C.I.P.O
………………..
۵- الگوی آزمایش اجتماعی
………………..
۶-الگوی ارزشیابی مبتنی بر مدافعه:
………………
……………..
۸-روش T.V.S[۲]
………………
– اثربخشی
………………
– مفهوم ارزیابی اثربخشی آموزش های سازمان
اگر نیل به اهداف را به صورت وضع مطلوب سازمان در آینده تعریف کنیم، اثربخشی سازمان عبارت از درجه یا میزانی است که سازمان به هدفهای مورد نظر خود نایل می آید(ریچارد دفت، ۱۳۷۷، ۵۸)
پیتر دراکر، صاحب نظر شناخته شده در مدیریت،اثربخشی آموزشی را انجام دادن کار درست تعریف کرده است. اصلاح رویه های مدیریت، کسب موفقیت، تولید ایده های جدید، تقویت ارزشهای سازمانی، تفکر گروهی، مشارکت و مواردی مانند آن،از جمله تعابیری هستند که در مدیریت ، معادل اثربخشی به کار می روند(سلطانی، ۱۳۸۰، ۴۴-۴۱). تعابیری که با توجه به مفاهیم بالا می توان برای اثربخشی آموزشی بیان کرد، عبارتند از:……………..
………..
– روشهای ارزیابی اثربخشی آموزش
……………..
– دلایل عمده در تعیین اثربخشی دوره های آموزشی
……………..
– عوامل موثر بر اثر بخشی آموزش
……………..
-چگونگی اجرای ارزشیابی
……………..
– کارآیی
کارآئی[۳] از نظر فنی عبارت است از نسبت خروجی به ورودی نیرو( انرژی یا کار در واحد زمان) این نسبت……………..
……………….
رابطه کارایی و اثربخشی
……………
رابطه کارایی و بهره وری
………………
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره یادگیری سازمانی؛ بررسی مبانی نظری، آموزش، اثربخشی، کارایی و ارزشیابی دورهها
فهرست منابع :
– ابطحی، حسین ۱۳۷۳، آموزش و بهسازی منابع انسانی . ویرایش ۲. تهران: موسسه مطالعات و برنامه ریزی آموزش سازمان گسترش.
– ابطحی، حسین ۱۳۸۳، آموزش و بهسازی سرمایه های انسانی. ویرایش ۳. تهران: پیوند.
– ابطحی، حسین و دیگران ۱۳۸۷، استراتژی های مدیریت منابع انسانی ، بررسی موردی، تهران:پیوند، آزادمهر.
– ابطحی، حسین ؛ پیدایی، میر شجیل۱۳۸۲، شیوه های نوین ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش در سازمانها. مدیریت و توسعه، ۱۸
………………….
……………….
[۱] Learning
[۲] Training Validation System
[۳] Efficiency
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 