فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عملکرد سازمانی؛ تحلیل ارزیابی عملکرد و نقش کارکنان در ارتقای بهرهوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عملکرد سازمانی؛ تحلیل ارزیابی عملکرد و نقش کارکنان در ارتقای بهرهوری دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عملکرد سازمانی؛ تحلیل ارزیابی عملکرد و نقش کارکنان در ارتقای بهرهوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عملکرد سازمانی؛ تحلیل ارزیابی عملکرد و نقش کارکنان در ارتقای بهرهوری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عملکرد سازمانی؛ تحلیل ارزیابی عملکرد و نقش کارکنان در ارتقای بهرهوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عملکرد سازمانی؛ تحلیل ارزیابی عملکرد و نقش کارکنان در ارتقای بهرهوری :
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عملکرد سازمانی؛ تحلیل ارزیابی عملکرد و نقش کارکنان در ارتقای بهرهوری
توضیحات: ۲۵صفحه فارسی (word) با منابع کامل
دانلود تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی و مقاله بیس پایان نامه مدیریت با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه مدیریت، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی
خلاصه ای از کار:
عملکرد
– مفهوم عملکرد:
عملکرد در ساده ترین تعریف ممکن عبارتست از آنچه فرد به عنوان وظیفه در شغل خود انجام میدهد(زاهدی و دیگران، ۱۳۷۹، ۲۸۴) یا اینکه منظور از عملکرد موثر، عملکردی است که در جهت نیل به اهداف سازمان می باشد(سعادت ،۱۳۸۴: ۲۵۳) بسیاری از افراد تلاش و عملکرد را با هم یکی می دانند در حالی که منظور از تلاش، انرژی و نیرویی است که کارمند صرف انجام کار می کند. میزان تلاشی که از کارمند دیده می شود تابع دو متغیر است: ارزش پاداش برای کارمند و احتمال دریافت پاداش در صورت تلاش. اما عملکرد، نتیجه واقعی و قابل اندازه گیری تلاش است. اگرچه تلاش منجر به عملکرد می گردد، این دو را نمی توان با یکدیگر برابر دانست و میان این دو تفاوت فاحشی وجود دارد. اختلاف میان تلاش (یعنی آن چه کار کند می کوشد تا حاصل آید و عملکرد (یعنی آنچه واقعاً حاصل شده است) بستگی به ترکیب دو متغیر دارد:……………..
…………………
-عوامل موثر در بهبود عملکرد
……………….
– مدیریت عملکرد
……………….
– ماهیت مدیریت عملکرد
……………….
– هدف مدیریت عملکرد
……………….
– تعریف ارزیابی عملکرد
………………
– مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی
………………
– فلسفه ارزیابی عملکرد
………………..
– اهمیت و ضرورت ارزیابی عملکرد
……………..
– عوامل و فاکتور های عمده ارزیابی عملکرد کارکنان
…………………..
– انواع ارزیابی عملکرد
در اکثر سازمانها، وظیفه طراحی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان ونظارت بر اجرای آن به عهده اداره امور کارکنان یا معاونت نیروی انسانی است ولی انجام آن باید با حضور و مشارکت مستقیم و فعال مسئولان اجرایی (صفی) سازمان باشد. بطور کلی ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان از طریق زیر انجام می گیرد: (سعادت ، ۱۳۸۰، ۲۲۳)……………
………………
– اهداف و مقاصد سازمانی ارزیابی عملکرد
……………….
– کاربردهای ارزیابی عملکرد
………………….
– فرآیند ارزیابی عملکرد
………………
– محاسن و معایب روشهای ارزیابی
…………………
– عملکرد کارکنان در سازمانهای دولتی
……………..
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره عملکرد سازمانی؛ تحلیل ارزیابی عملکرد و نقش کارکنان در ارتقای بهرهوری
فهرست منابع :
– ابطحی، حسین ۱۳۷۳، آموزش و بهسازی منابع انسانی . ویرایش ۲. تهران: موسسه مطالعات و برنامه ریزی آموزش سازمان گسترش.
– ابطحی، حسین ۱۳۸۳، آموزش و بهسازی سرمایه های انسانی. ویرایش ۳. تهران: پیوند.
– ابطحی، حسین و دیگران ۱۳۸۷، استراتژی های مدیریت منابع انسانی ، بررسی موردی، تهران:پیوند، آزادمهر.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 