فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله تأثیر عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی بر افزایش سهم بازار شرکتها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله تأثیر عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی بر افزایش سهم بازار شرکتها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله تأثیر عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی بر افزایش سهم بازار شرکتها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله تأثیر عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی بر افزایش سهم بازار شرکتها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله تأثیر عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی بر افزایش سهم بازار شرکتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله تأثیر عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی بر افزایش سهم بازار شرکتها :
فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله تأثیر عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی بر افزایش سهم بازار شرکتها
رشته مدیریت
The Influence of Marketing Strategy Elements on Market Share of Firms (2012)
– توضیحات: ۶ صفحه انگلیسی، ۱۲صفحه ترجمه آماده فارسی (word)
– چکیده ترجمه فارسی:
کارایی تجاری و سود اقتصادی شرکت را می توان در میزان سهم بازار خلاصه نمود. یکی از مهمترین اهداف شرکتها , پشبرد سهم بازار برای دستیابی به مقیاس بیشتر عملیاتی و بهبود سوداوری می باشد. بهمین منظور, مدیران همیشه خواهان توسعه سهم بازار خود می باشند. سهم بازار به عناصر استراتژی بازاریابی پاسخ داده و یکی از آیتمهای مهمی که بر سهم بازار اثرگذار است , عناصر ترکیب بازاریابی می باشد. هدف اصلی تحقیق جاری مطالعه تاثیرات ترکیبی بازاریابی بر سهم بازار سازندگان ورقه های پلیمری در ایران می باشد. نتایج این تحقیق نشان می دهد که استراتژی محصول , تبلیغ, قیمت گذاری و مکان , مهمترین عناصر افزیش سهم بازار می باشند. همچنین عناصر فرعی هر استراتژی مانند تنوع محصول , کیفیت , خدمات پس از فروش و مشخصه های محصول (با اشاره به رنگ و اندازه) که تحت استراتژی محصول قرار دارند, قیمت گذاری, دوره پرداخت , تخفیف برای استراتژی قیمت گذاری , حضور در نمایشگاه ها, انجام بازاریابی مستقیم, اجاره کارمند فروش متخصص برای استراتژی تبلیغات, داشتن سهام ایمن, توزیع بموقع, و مکان یابی انبار در استراتژی مکان , عناصر فرعی مهم هر یک از استراتژیهای بررسی شده بمنظور بالا بردن سهم بازار می باشد.
کلیدواژگان: سهم بازار, استراتژی بازاریابی , ترکیب بازاریابی , سازنده ورقه پلیمر
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 