فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روش‌های مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روش‌های مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روش‌های مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روش‌های مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روش‌های مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روش‌های مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر :

فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدلسازی روابط جریان–تراکم ترافیک؛ تطبیق روش‌های مختلف بر اساس منطقه و نوع مسافر

رشته مدیریت-فنی و مهندسی:

Modeling traffic’s flow-density relation: Accommodation of multiple flow regimes and traveler types (2001)

– توضیحات: ۱۲ صفحه انگلیسی، ۱۳ صفحه ترجمه آماده فارسی (word)

– چکیده ترجمه فارسی:

تحقیق جاری با مشخص کردن و استفاده از مدل بخش بندی پنهان رفتار رانندگی فشرده و غیر رانندگی به بررسی تاثیرات مختلف انواع مسافران بزرگراه-جریان(روان flow) می پردازد. تصور می شود رانندگانی که در شرایط غیر فشرده هستند , با سرعت معینی رانندگی کرده و فاصله ای (بین وسایل نقلیه) را انتخاب می کنند. چندین دسته از ترکیبات راننده-وسیله در دیتاستها بر اساس پالسخای دوگانه-حلقه-آشکارساز و بررسی های سفر خانگی از هم جدا شده اند. این دسته بندی ها بر اساس نوع وسیله و جنسیت انجام شده و از آن برای تخمین سرعت و فاصله بندی استفاده شده است. مدل بخش بندی بعنوان تابع لگاریتمی تراکم , آب و هوا و نوع وسیله مشخص شده است و برای تخمین احتمالات وضعیت فشرده استفاده شد. غیر یکنواختی مشاهده نشده بوسیله فرضیات خطای مشترک در همه مدلها لحاظ شده است.

نتایج نشان می دهند که مدلهای بخش بندی , ابزاری امیدبخش برای تحلیل داده های ترافیکی و اطلاعات مسافران , وسیله آنها , و شرایط اقلیمی شاخص در داده می باشند. با شفاف سازی فهم بیشتر در زمینه شرایط ترافیک و رفتار مسافران , پراکندگی بیشتر روابط اصلی بین جریان , سرعت و تراکم می توان به مهندسین و کارهای مدیریتی ترافیک در طراحی امکانات جاده ای کمک نمود. نهایتا آنکه چنین بهبودهایی در شبکه های سفر به بهبود کیفیت زندگی منجر می شوند.

کلیدواژگان: سویچینگ درونی , تراکم-جریان , بخش بندی نهان , مدلهای ترافیکی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.