فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله ارزش برند صنعتی؛ تحلیل عملکرد روابط در بازارهای کسب‌وکار با استفاده از مدل معادلات ساختاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله ارزش برند صنعتی؛ تحلیل عملکرد روابط در بازارهای کسب‌وکار با استفاده از مدل معادلات ساختاری دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله ارزش برند صنعتی؛ تحلیل عملکرد روابط در بازارهای کسب‌وکار با استفاده از مدل معادلات ساختاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله ارزش برند صنعتی؛ تحلیل عملکرد روابط در بازارهای کسب‌وکار با استفاده از مدل معادلات ساختاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله ارزش برند صنعتی؛ تحلیل عملکرد روابط در بازارهای کسب‌وکار با استفاده از مدل معادلات ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله ارزش برند صنعتی؛ تحلیل عملکرد روابط در بازارهای کسب‌وکار با استفاده از مدل معادلات ساختاری :

فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله ارزش برند صنعتی؛ تحلیل عملکرد روابط در بازارهای کسب‌وکار با استفاده از مدل معادلات ساختاری

رشته مدیریت

Industrial brand value and relationship performance in business markets — A general structural equation model (2008)

توضیحات: ۱۲ صفحه انگلیسی، ۳۶ صفحه فارسی (word)

چکیده فارسی

این مقاله مدل عمومی از ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط را در بازارهای B2B ارائه می دهد که از دیدگاه مصرف کننده و با توجه به ادبیات بازاریابی صنعتی است. این مدل، معادلات ساختاری تحلیل ارزش برند صنعتی را با عملکرد روابط، یکپارچه می کند. این مدل توصیف کننده میزانی است که عملکرد مبادلات تامین کننده خریدار در آن، تحت تاثیر هشت عامل قرار می گیرد: شایستگی تامین کننده، ارزش خرید، رضایت مشتری، هزینه های تبادل، اعتماد و وفاداری به برند. این تحلیل نشان می دهد که شایستگی تامین کننده تاثیر مستقیمی روی ارزش خرید و رضایت مشتری دارد و از طریق ارزش خرید و رضایت مشتری، این امر به طور غیر مستقیم روی تعهد ، هزینه تغییر، اعتماد به برند و وفاداری تاثیر می گذارد. کاربردهای مدیریتی این مطالعه نیز مورد بحث قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.