فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی‌های رقابتی؛ بررسی نقش آن در ارتقای عملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی‌های رقابتی؛ بررسی نقش آن در ارتقای عملکرد سازمانی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی‌های رقابتی؛ بررسی نقش آن در ارتقای عملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی‌های رقابتی؛ بررسی نقش آن در ارتقای عملکرد سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی‌های رقابتی؛ بررسی نقش آن در ارتقای عملکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی‌های رقابتی؛ بررسی نقش آن در ارتقای عملکرد سازمانی :

توضیحات:
مقاله ترجمه شده هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد (مطالعه تجربی در صنعت بانکداری)، در قالب فایل Word و در حجم ۲۲ صفحه، به همراه اصل مقاله انگلیسی مربوط به سال ۲۰۱۶.

عنوان اصلی مقاله:

Aligning operations, marketing, and competitive strategies to enhance performance: An empirical test in the retail banking industry

سال چاپ: ۲۰۱۶
منبع:

Omega 34 (2016) 505–۵۱۵

برای مشاهده یا دانلود رایگان مقاله انگلیسی، اینـــجا کلیک کنید

بخشی از متن:
ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب و کار مطلوب به شمار می آید. این تحقیق نشان می دهد که چگونه ارتباط بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمانی را در صنعت بانکداری تاثیر گذار می باشد. یافته های ما نشان می دهد که a) استراتژی های رقابتی باعث اعتدال ارتباط بین عملکرد ها و فعالیت های استراتژیک بازاریابی و عملکردهای سازمانی می گردد، b) تصمیمات راهبردی یکپارچه خاص در مورد عملکردها و فعالیت بازاریابی دارای تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد سازمانی می باشد، و c) عملکرد بانک های محلی در میان گروه های استراتژیک متفاوت بوده که بستگی به کیفیت تناسب راهبردی دارد.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی‌های رقابتی؛ بررسی نقش آن در ارتقای عملکرد سازمانی
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
پیشینه های نظری :
موضوعات راهبردی در مدیریت بانک های محلی
موضوعات راهبردی در ارتباط با عملکردها و بازاریابی :
چارچوب مفهومی استراتژی ها
فرضیه های تحقیقی
نمونه برداری و جمع آوری اطلاعات
استراتژی های رقابتی :
مدل های سنجشی و ابزارهای تحلیلی
بحت
تجزیه و تحلیل
نتیجه گیری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.