فایل کامل مطالعه علمی درباره نقش حیاتی بازاریابی؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عملکرد و موفقیت سازمانی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه علمی درباره نقش حیاتی بازاریابی؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عملکرد و موفقیت سازمانی دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه علمی درباره نقش حیاتی بازاریابی؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عملکرد و موفقیت سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه علمی درباره نقش حیاتی بازاریابی؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عملکرد و موفقیت سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه علمی درباره نقش حیاتی بازاریابی؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عملکرد و موفقیت سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه علمی درباره نقش حیاتی بازاریابی؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عملکرد و موفقیت سازمانی :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با عنوان ” ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان ” در حجم ۲۴ اسلاید شامل چالشهای فعالیتهای اقتصادی در اقتصاد جهانی، بازاریابی چیست، تعریف تعدادی از اصطلاحات استفاده شده در بازاریابی، وظیفه بازاریاب، پنج شرط مبادله، بازاریابی رابطه، شبکه بازاریابی …
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان” ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان ” می باشد که در حجم ۲۴ اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.
فایل کامل مطالعه علمی درباره نقش حیاتی بازاریابی؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عملکرد و موفقیت سازمانی
فهرست مطالب:
چالشهای فعالیتهای اقتصادی در اقتصاد جهانی
بازاریابی چیست؟
تعریف تعدادی از اصطلاحات استفاده شده در بازاریابی
وظیفه بازاریاب
پنج شرط مبادله
بازاریابی رابطه
شبکه بازاریابی
مدیریت بازاریابی
حالات هشت گانه تقاضا و وظایف بازاریابی
مفاهیم رقابتی که سازمانها برای هدایت فعالیتهای بازاریابی خود استفاده می کنند
مفهوم تولید
مفهوم کالا
مفهوم فروشندگی/ مفهوم فروش
مفهوم بازاریابی
تعریف بازاریابی واکنشی و خلاق
مزایای یک مشتری بسیار راضی
سه مانعی که شرکتها برای تبدیل به جهت یابی بازاریابی با آن رو برو هستند
مفهوم بازاریابی اجتماعی
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 