فایل کامل پژوهش جامع درباره رضایت مشتری؛ تحلیل نقش کیفیت، خدمات و ارزش افزوده در وفاداری مصرف‌کنندگان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش جامع درباره رضایت مشتری؛ تحلیل نقش کیفیت، خدمات و ارزش افزوده در وفاداری مصرف‌کنندگان دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره رضایت مشتری؛ تحلیل نقش کیفیت، خدمات و ارزش افزوده در وفاداری مصرف‌کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره رضایت مشتری؛ تحلیل نقش کیفیت، خدمات و ارزش افزوده در وفاداری مصرف‌کنندگان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره رضایت مشتری؛ تحلیل نقش کیفیت، خدمات و ارزش افزوده در وفاداری مصرف‌کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره رضایت مشتری؛ تحلیل نقش کیفیت، خدمات و ارزش افزوده در وفاداری مصرف‌کنندگان :

توضیحات:

پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با عنوان “تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده” در حجم ۲۶ اسلاید، با توضیحات کامل.

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان” تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده ” می باشد که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:

مشتری سودآور:

شخص، خانواده، یا شرکتی که در طول زمان جریان درآمدی برای شرکت ایجاد کند که از سطح قابل قبول جریان هزینه های مربوط به جلب ، فروش و ارائه خدمات به او که شرکت به این امر اختصاص داده بیشتر است. منظور از جریان درآمدی یا هزینه در طول عمر است نه درآمد حاصله از معامله ای خاص.

بخشهای عمده این فایل:

تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری

عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری

تعریف رضایتمندی

خریداران چگونه به انتظارات خود شکل می دهند؟

ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان

زنجیره فایده مایکل پورتر

فرآیند فعالیتهای اصلی

محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته

دو روش حفظ مشتریان

مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی

۵ سطح مختلف سرمایه گذاری برای شرکت در زمینه ایجاد رابطه با مشتری

سطوح مختلف بازاریابی رابطه

روشهای ایجاد فایده برای مشتریان

انواع مشتری

تعریف مشتری سودآور

سودآوری شرکت به چه بستگی دارد؟

تعریف مزیت رقابتی

تعریف مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

تعریف کیفیت

ویژگیهای یک استراتژی بازاریابی با کیفیت فراگیر

مسئولیتهایی مدیران بازاریابی در یک شرکت کیفیت گرا

نقشهای بازاریابان برای کمک به شرکت برای ارائه کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان هدف

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.