فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی فرسودگی تحصیلی؛ تحلیل ابعاد روانی، هیجانی و عملکردی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی فرسودگی تحصیلی؛ تحلیل ابعاد روانی، هیجانی و عملکردی دانشجویان دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی فرسودگی تحصیلی؛ تحلیل ابعاد روانی، هیجانی و عملکردی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه فرسودگی تحصیلی
این پرسشنامه در سال ۱۹۹۷توسط برسو وهمکاران ساخته شد.پرسشنامه سه حیطه فرسودگی تحصیلی یعنی خستگی تحصیلی ، بی علاقگی تحصیلی و ناکارآمدی تحصیلی را می سنجد . پرسشنامه مذکور ۱۵ ماده دارد که با روش درجه بندی لیکرتی ۵ درجه ای ازکاملاً مخالف تا کاملاً موافق توسط آزمودنیها درجه بندی شده است . جدول شماره ۳_۲ پرسشنامه فرسودگی تحصیلی را بر حسب خرده مقیاس ها و سؤال هایی که هر خرده مقیاس را می سنجد ، می باشد
جدول شماره ۳_ ۲: پرسشنامه فرسودگی تحصیلی بر حسب خرده مقیاس ها و سؤال ها
تحصیلی
نحوه نمره گذاری :
هر سوال برحسب درجه بندی لیکرتی ۵ درجه ای کاملاً مخالف تا کاملاً موافق توسط آزمودنیها درجه بندی شده است که به درجه ی کاملاً مخالف نمره ۱ و به درجه ی کاملاً موافق نمره ۵ داده می شود . البته با توجه به اینکه ما از مقیاس کارآمدی درسی یعنی جملات مثبت برای خرده مقیاس ( ناکارآمدی تحصیلی ) استفاده کردیم سوالات این خرده مقیاس به صورت وارونه نمره گذاری شدند
پایایی و روایی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی :
پایایی پرسشنامه را برسو وهمکاران (۱۹۹۷) به روش همسانی درونی(آلفای کرونباخ) و براساس خرده مقیاسها ،۷۰ /۰برای خستگی تحصیلی،۸۲/ ۰ برای بی علاقگی تحصیلی و ۷۵/۰ برای ناکارآمدی تحصیلی گزارش کرده اند . در ضمن روایی پرسشنامه با روش تحلیل عامل تاییدی محاسبه شده که شاخصها ی برازندگی تطبیق[۱] ،شاخص برازندگی افزایشی[۲] و شاخص جذر میانگین مجذورات خطای تقریب[۳] را مطلوب گزارش کرده اند.رستمی ،عابدی وشوفلی(۱۳۹۰ )پایایی این پرسشنامه رابه روش آلفای کرونباخ برای خرده مقیاس های خستگی تحصیلی ۸۸/۰، بی علاقگی تحصیلی ۹۰/۰ و ناکارآمدی تحصیلی ۸۴/۰ محاسبه کرده اند که نشان از پایایی مناسب این ابزار داشت .همچنین، روایی همگرا برای خرده مقیاس های خستگی تحصیلی، بی علاقگی تحصیلی وناکارآمدی تحصیلی به ترتیب ۷۴/۰ و ۶۸/۰ و ۵۰/۰ محاسبه شده است
[۱] -comparative fit index
[۲] -Incrementul fit index
[۳] – Root mean square error of approximation index
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 