فایل ورد کامل تحقیق جامع درباره کشور مالزی؛ بررسی جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و نقش صنعت گردشگری در اقتصاد


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق جامع درباره کشور مالزی؛ بررسی جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و نقش صنعت گردشگری در اقتصاد دارای ۴۰۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق جامع درباره کشور مالزی؛ بررسی جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و نقش صنعت گردشگری در اقتصاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحقیق جامع درباره کشور مالزی؛ بررسی جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و نقش صنعت گردشگری در اقتصاد۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق جامع درباره کشور مالزی؛ بررسی جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و نقش صنعت گردشگری در اقتصاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق جامع درباره کشور مالزی؛ بررسی جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و نقش صنعت گردشگری در اقتصاد :

فایل ورد کامل تحقیق جامع درباره کشور مالزی؛ بررسی جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و نقش صنعت گردشگری در اقتصاد

فرمت فایل: ورد – Word و قابل ویرایش

تعداد صفحات:۴۰۵

۱-۵-۲- گردشگری

مؤسسه همکاری و توسعه صنعت گردشگری مالزی (TDC ) درسال ۱۹۷۲ ، به عنوان آژانس تحت مدیریت وزارت تجارت وصنعت با هدف ترویج صنعت گردشگری در کشور مالزی ، تأسیس شد . درسال ۱۹۸۷ میلادی وزارت فرهنگ و هنر و گردشگری بنیان نهاده شد و در نتیجه موسسه TDC را زیر نظر خود گرفت . درسال ۱۹۹۲ میلادی، مصوبه مؤسسه همکاری و توسعه گردشگری کشور مالزی جایگزین مصوبه مؤسسه همکاری و توسعه گردشگران مالزی گردید . با این تغییر ، هیئت ترویج گردشگری مالزی ( MTPB ) با نام اختصاری « گردشگری مالزی »، با هدف توسعه صنعت گردشگری وتعمیم گردشگری داخلی به سطح بین المللی رسماً تأسیس گردید .

بر طبق بیانیه سازمان « گردشگری مالزی » هدف از گردشگری معرفی کشور مالزی به عنوان مقصدی مناسب برای گردشگران و سهیم کردن این صنعت در توسعه اقتصادی ، اجتماعی کشور است . در راستای نیل به این هدف این سازمان درصدد افزایش جذب گردشگران خارجی به مالزی، به بالا بردن میانگین طول مدت اقامت گردشگران و در نتیجه افزایش درآمد حاصل از اقامت گردشگران در این کشور می باشد .

توسعه گردشگری داخلی و افزایش سهم مالزی در بازار جهای گردشگری ، از دیگر اهداف این سازمان است . فعالیت های این سازمان براساس ایجاد محرک های لازم برای رشد گردشگری و صنایع وابسته است که باعث افزایش سرمایه گذاری ها در این بخش شده و فرصت های شغلی فراوانی را ایجاد خواهد کرد . رشد صنعت گردشگری ، توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت و در نتیجه باعث ارتقاء سطح زندگی مردم مالزی می شود . دراین راستا اهداف کلی را می توان به شرح زیر برشمرد :

۱ – ترسیم خطوط کلی ، برنامه ریزی و ارزیابی سیاست های گردشگری به منظورکنترل ، مدیریت و توسعه صنعت گردشگری درحال رشد در کشور مالزی از دیدگاه تأمین محصولات گردشگری ، تسهیلات و امکانات زیر ساخت . آموزش ، منابع انسانی ، ترویج سرمایه گذاری های خصوصی ، بازاریابی ، درگیر ساختن عوامل بومی و محلی به همراه کاهش اثرات منفی اقتصادی – اجتماعی و زیست محیطی بر طبق سیاست ملی گردشگری کشور .

۲ – ثبت و صدور پروانه کار و تقویت صنعت گردشگری مصوبه سال ۱۹۹۲، شامل :

– مقررات وقوانین مشاغل مدیریتی گردشگری (سال ۱۹۹۲ ) و مشاغل مدیریت دفاتر مسافرتی ( سال ۱۹۹۲ ) .

– قوانین گردشگری ( راهنمای گردشگران ) سال ۱۹۹۲ .

– قوانین و مقررات گردشگری ( صدور پروانه برای مؤسسات آموزش گردشگری ) سال ۱۹۹۴ .

۲-۵-۲- عملکرد سازمان گردشگری مالزی

سازمان « گردشگری مالزی » به منظور توسعه و گسترش گردشگری با همکاری بخش خصوصی و جهت ارتقاء سطح آگاهی گردشگران در خصوص توانایی های مالزی در بخش گردشگری ، اقدام به عرضه محصولات گردشگری در نمایشگاههای فروش در کشورهای خارجی، برپایی نمایشگاه های تجاری – گردشگری ، سمینارها ، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه مصرف کنندگان نموده است .

۱-۲-۵-۲- عملکرد واحد سیاست گذاری و برنامه ریزی

• پیگیری روند پیشرفت کار اجرای سیاست های ملی گردشگری و سایر سیاست های مرتبط مانند برنامه جامع ملی گردشگری زیست محیطی

• برنامه ریزی و توسعه گردشگری داخلی

• توسعه تولیدات و فعالیت های گردشگری برپایه ویژگی های خاص بومی و براساس خواسته ها و ذائقه گردشگران داخلی و خارجی

• ارتقاء کیفیت خدمات و تسهیلات ارائه شده به گردشگران

• مدیریت و مقابله با موانع موجود در صنعت گردشگری

• شناسایی توان و امکانات بالقوه گردشگری از طریق عملی سازی مطالعات صورت گرفته

۲-۲-۵-۲- واحد وقایع مهم و احیا

• انجام وظایف اداری ، مالی و استخدامی بخش گردشگری

• هماهنگی فعالیت های وزارت گردشگری با سطوح بالاتر ایالتی و حکومتی ، ارائه تقویم سالیانه فعالیت های گردشگری

• برنامه ریزی ، اجرا، مدیریت و ارزیابی فعالیت های گردشگری از قبیل سال تفریح و سرگرمی و ورزش، فستیوال زمین مالزی ، مالزی در جشن های هزاره سوم ، برگزاری جشن های روز ملی و جشن های سال نو .

• برنامه ریزی ، اجرا و مدیریت توسعه وترویج ملی گردشگری و برگزاری جلسه کمیته مدیریت

• طراحی ، اجرا ومدیریت دوره های پایه از قبیل برنامه های مشاوره شغلی در بخش گردشگری برای دانش آموزان دوره دبیرستان.

• برنامه ریزی، اجرا ومدیریت طرح ورود مالزی به سازمان « کارگروه گردشگری » اَپک (APEC TWG )، سازمان جهانی گردشگری (Un.WTO ) وسایر موارد .

۳-۲-۵-۲- روساخت و زیرساخت

• توسعه منابع انسانی صنعت گردشگری از طریق تأسیس شورای توسعه ملی منابع انسانی گردشگری ( NTHRDC )

• شناسایی محرک های لازم برای گردشگری در بخش هتل ها ومدیریت سفرهای گردشگری

• مدیریت ثبت پروژه های گردشگری

• تهیه فایل ورد کامل تحقیق جامع درباره کشور مالزی؛ بررسی جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و نقش صنعت گردشگری در اقتصاد
فهرست موجودی از تسهیلات و امکانات زیرساخت و روساخت که مستقیماً مرتبط با صنعت گردشگری هستند .

• ایجاد تصویری زیبا از کشورمالزی در سطح منطقه ای – بین المللی

– اندونزی – مالزی – تایلند مثلث رشد

– اندونزی – مالزی – سنگاپور مثلث رشد

– دار السلام برونئی – اندونزی – مالزی – فلیپین منطقه رشد شرق کشورهای جنوب شرق آسیا (ASEAN)

– کمیته خدماتی همکاری های مشترک اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا

– NTO اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا

– MEKONG VALLEY اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا

– ژاپن – مرکز ASEAN اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا

– POK اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا

– هند – نمایندگی بین المللی نمایشگاه های (اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا )

• انجام خدمات گفتگوی دبیر خانه ای و سرپرستی و پیگیری موضوعات مرتبط گردشگری

• اعمال سیاست بکارگیری کارگران خارجی در بخش گردشگری

۴-۲-۵-۲- برنامه ریزی اجرا و ترویج دو جانبه در زمینه گردشگری

حقوق وامتیازات مشتری

۱ – ما متعهد می شویم که با آگاهی کامل ، مسئولیت پذیری ، درک بالا ، خلاقیت بهره وری ، کیفیت ، رعایت انصاف ، ملاحظه، اعتماد و قاطعیت ، خدمات عالی و ممتاز گردشگری را به منظور اطمینان از رشد صنعت گردشگری به عنوان فاکتور اصلی رشد اقتصاد کشور فراهم آوریم .

۲ – ارائه خدمات متعهد شده در بیانیه « هدف از گردشگری » با رعایت دستورالعمل های زیر:

• تعیین استاندارد تولید خدمات

• ارائه پاسخ سریع و فوری / پیگیری درخواست / تقاضا/شکایت

اطمینان از اجرای تمامی طرح ها و ( برنامه ها و پروژه های بخش گردشگری و به پایان رساندن آنها در زمان تعیین شده .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.