فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی :
فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی
فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی شامل ۳۲ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
ملاک های تشخیصی :
A . فوران های خشم مکرر شدید که بصورت کلامی یا رفتاری بروز می کنند. از نظر شدت یا مدت به هیچ وجه با موقعیت موجود یا عامل محرک آن همخوانی ندارند.
B. این فورانات خشم ، با سطح رشدی و نمو فرد هماهنگی ندارد .
C.این فوران ها بطور متوسط هفته ای سه بار رخ می دهند .
D. در بین این فوران ها، در اکثر ساعات روز و تقریبا تمام روز ها خلق بیمار تحریک پذیر یا خشمگین است که توسط دیگران قابل مشاهده می باشد.
E.ملاک های A تا D برای دوازده ماه ادامه دارد.در این مدت هیچ گاه دوره حداقل سه ماهه متوالی وجود ندارد که بیمار فاقد تمامی ملاک های Aتا D باشد.
F.ملاک های A وD در حداقل دومورد از موقعیت های زیر وجود دارد(منزل،مدرسه،با همسالان) و در حداقل یکی از آنها شدید است.
G. این تشخیص نباید برای بار نخست، قبل از شش سالگی یا بعد از هجده سالگی گذاشت .
H. سن شروع ملاک های A تا E باید قبل از ده سالگی باشد .
I.هیچ گاه دوره مجزای خلقی طولانی تر از یک روز وجود نداشته که در آن تمام ملاک های تشخیصی مانیا یا هیپو مانیا به جز ملاک مدت بر آورده شده باشد.
نکته: نمی توان تشخیص همزمان با اختلال نافرمانی مقابله جویانه،اختلال انفجاری یا اختلال دوقطبی عنوان نمود.
ولی امکان همزمانی با افسردگی اساسی ، اختلالADHD،اختلال سلوک،اختلال مصرف مواد وجود دارد.
در صورت اختلالDMDDو اختلال نافرمانی مقابله جویانه باید فقط اختلال DMDD را ثبت نمود.
ویژگی های تشخیصی: ویژگی اصلی اختلالDMDD وجود تحریک پذیری مزمن مداوم و شدید است. تظاهرات بالینی این تحریک پذیری شدید به دو صورت مشاهده میشود: نخست فوران های خشم مکرر که عمدتا در واکنشی به ناکامی، بصورت کلامی یا رفتار رخ میدهد.این عصبانیت ها به دفعات زیاد (بطور متوسط هفته ای سه بار )در طی حداقل یکسال و حد اقل در دو موقعیت متفاوت مانند خانه یا مدرسه رخ میدهد و با سن رشدی فرد متناسب نیست. شکل دوم: تظاهر تحریک پذیری شدید ،خلق عصبانی یا تحریک پذیر مداوم و مرضی است که در بین فوران های خشم آنی دیده می شود. این خلق عصبانی یا تحریک پذیر باید از صفات شخصیتی کودک نشات گرفته باشد و در اکثر اوقات روز و تقریبا همه روزها دیده شود و از نظر اطرافیان کودک چشمگیر باشد .شاه علامت کلیدی این اختلال تحریک پذیری شدید،مستمر و غیر دوره ای آن است.
و …
فایل کامل مطالعه جامع درباره اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی؛ بررسی ویژگیهای بالینی، عوامل مؤثر و رویکردهای درمانی
فهرست مطالب
ملاک های تشخیصی
شیوع
بروز و سیر
تشخیص افتراقی
پایان
عنوان : اختلال کژتنظیمی خلقی ایذایی
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۸۰۰ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۳۲
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 