فایل کامل تحقیق علمی درباره بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)؛ بررسی راهبردهای تجاری، مخاطبان و توسعه صنعت ورزش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل تحقیق علمی درباره بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)؛ بررسی راهبردهای تجاری، مخاطبان و توسعه صنعت ورزش دارای ۹۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل تحقیق علمی درباره بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)؛ بررسی راهبردهای تجاری، مخاطبان و توسعه صنعت ورزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل تحقیق علمی درباره بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)؛ بررسی راهبردهای تجاری، مخاطبان و توسعه صنعت ورزش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحقیق علمی درباره بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)؛ بررسی راهبردهای تجاری، مخاطبان و توسعه صنعت ورزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل تحقیق علمی درباره بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)؛ بررسی راهبردهای تجاری، مخاطبان و توسعه صنعت ورزش :

فایل کامل تحقیق علمی درباره بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)؛ بررسی راهبردهای تجاری، مخاطبان و توسعه صنعت ورزش ، در حجم ۹۷ اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

بازاریابی یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت بوده و هدف آن آشنا سازی دانشجویان با ابزار و شیوه های سود آوری توأم با خشنودسازی دائمی مشتریان است.

فعالیت های معاصر ورزشی بوسیله سه تغییر مهمی که در عصر جدید اتفاق افتاده اند، تحت تأثیر زیادی قرار گرفته اند. این ۳ تغییر مهم عبارتند از :

تنوع گرایی: افزایش فرصت هایی که با تغییراتی در ورزش سنتی حاصل شده اند؛ مثل اسنوبورد و کایت سواری.

فرد گرایی: جامعه بیشتر علاقمند به مشارکت فردی شده است تا به فعالیت های گروهی.

تجاری سازی : چرا که بازار ورزش به نحو فزاینده ای بر افزایش درآمد و در بعضی از سازمان ها به افزایش سود متمرکز شده اند.

” بازاریابی عبارتست از: عملیات، مجموعه ای از نهادها و قوانین و فرایندها برای ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و تبادل خدمات و کالاهایی که برای مشتریان، ذینفعان، شرکا و جامعه در سطح گسترده تری دارای ارزش هستند.”

بازاریابی عبارت از فعالیت‏های نیروی انسانی است که از طریق تبادل فرایندها به سمت ارضاء نیازها و خواسته‏ها هدایت شود. برای روشن‏تر کردن این تعریف، می بایست مفاهیم اساسی در بازاریابی را بررسی نماییم.

”بازاریابی ورزشی عبارتست از: فرآیندی برای طراحی و انجام فعالیت هایی به منظور تولید، ارزش گذاری، ترویج یا توزیع یک رشته ورزشی یا کالاهای تجاری ورزشی به منظور ارضای نیازها و خواسته های مصرف کنندگان و دست یابی به اهداف تعیین شده شرکت ها“

و…

فایل کامل تحقیق علمی درباره بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)؛ بررسی راهبردهای تجاری، مخاطبان و توسعه صنعت ورزش
فهرست مطالب:

تعاریف و کلیات

اهمیت بازاریابی برای ورزش

مدل های بازاریابی ورزشی

اجزا و مراحل بازاریابی

چگونگی تنظیم یک طرح بازاریابی

تحقیقات بازاریابی ورزشی

مروری اجمالی بر منابع درآمدی در لیگ برتر فوتبال

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۹۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.