فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بینالملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بینالملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی دارای ۵۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بینالملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بینالملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بینالملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بینالملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی :
چکیده:
بازاریابی چیست ؟
بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :
– محصول مناسب
– قیمت مناسب
– توزیع مناسب
– ترویج و تبلیغ مناسب
اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از:
تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر.
جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود.
جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید.
ایجاد زمینه و روحیه وفاداری در خریداران فعلی نسبت به محصول خود.
ایجاد دیدگاه و طرز تلقی مناسب نسبت به شرکت و محصولاتش.
مفاهیم گوناگون کیفیت
دکتر K–ISHIKAVA کیفیت را در دو وجه معرفی می کند:
. Backward looking qualityکیفیت گذشته نگر
پاسخ به نیاز بازار و مشتری به عنوان یک حرکت انعکاسی و حداقل
. Forward looking کیفیت آینده نگر
جنبه هائی از کیفیت که روبه آینده دارد و مستلزم ابتکار و خلاقیت شرکتها ست .
چک لیست سازمان صادرات
آماده کردن بودجه صادرات
شامل مسافرتها، کارکنان، تبلیغات و ترفیعات و . . .
تماس با شرکتهای بازرگانی و صادراتی
شناسائی بازارهای اولویت دار
گردآوری آمارها و اطلاعات بازارهای مختلف از سفارتخانه ها ، بانکهای اطلاعاتی، اطاقهای بازرگانی، سازمانهای حرفه ای و اتحادیه ها و گروههای منفی و بازرگانی، شناسائی ۵ یا ۶ بازار مهم و قابل نفوذ
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 