فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بین‌الملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بین‌الملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی دارای ۵۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بین‌الملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بین‌الملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بین‌الملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت صادرات و بازاریابی بین‌الملل؛ تحلیل راهبردهای تجاری، بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی :

چکیده:

بازاریابی چیست ؟

بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :

– محصول مناسب

– قیمت مناسب

– توزیع مناسب

– ترویج و تبلیغ مناسب

اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از:

تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر.

جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود.

جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید.

ایجاد زمینه و روحیه وفاداری در خریداران فعلی نسبت به محصول خود.

ایجاد دیدگاه و طرز تلقی مناسب نسبت به شرکت و محصولاتش.

مفاهیم گوناگون کیفیت

دکتر K–ISHIKAVA کیفیت را در دو وجه معرفی می کند:

. Backward looking qualityکیفیت گذشته نگر

پاسخ به نیاز بازار و مشتری به عنوان یک حرکت انعکاسی و حداقل

. Forward looking کیفیت آینده نگر

جنبه هائی از کیفیت که روبه آینده دارد و مستلزم ابتکار و خلاقیت شرکتها ست .

چک لیست سازمان صادرات

آماده کردن بودجه صادرات

شامل مسافرتها، کارکنان، تبلیغات و ترفیعات و . . .

تماس با شرکتهای بازرگانی و صادراتی

شناسائی بازارهای اولویت دار

گردآوری آمارها و اطلاعات بازارهای مختلف از سفارتخانه ها ، بانکهای اطلاعاتی، اطاقهای بازرگانی، سازمانهای حرفه ای و اتحادیه ها و گروههای منفی و بازرگانی، شناسائی ۵ یا ۶ بازار مهم و قابل نفوذ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.