فایل کامل پژوهش علمی درباره مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی در آن با تأکید بر صنعت فرش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش علمی درباره مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی در آن با تأکید بر صنعت فرش دارای ۱۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی در آن با تأکید بر صنعت فرش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی در آن با تأکید بر صنعت فرش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی در آن با تأکید بر صنعت فرش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی در آن با تأکید بر صنعت فرش :

چکیده:

تامل بر صادرات غیر نفتی

در ۴ ماهه اول ماه ۱۳۸۵ صادرات غیر نفتی کشور بیش از ۷۰ درصد رشد داشت . گمرک کشور اعلام کرد در ۴ ماهه اول سال امسال ۸۶ نه تنها صادرات غیر نفتی رشد نداشته بلکه حدود ۸/۴ درصد تنزل پیدا کرد .

فرش ایران

فرش ایران عمری بر درازای تاریخ ،‌هنر و فرهنگ ایران دارد . قدیمی ترین فرش ایران و جهان ، ایرانی است که پازیریک نام دارد که برای ۲۵۰۰ سال پیش است که الان در موزه ارمیتاژسن پطرزبورگ روسیه نگهداری می شود .اصفهان ، فارس ، آذربایجان شرقی و خراسان از جمله استانهای مهم تولید فرش هستند .

چرا صادرات غیر نفتی به خصوص فرش نا موفق است ؟

دلایل :

۱- سرمایه گذاری به حد کفایت انجام نشده

۲- ناکارآمدی سیستم تولید سبب فزونی قیمت یا نوسانات آن شده است .

فرش ایرانی ، هویت از دست رفته

۱- تداوم سیر نزولی صادرات فرش

دلایل

تجارت سنتی فرش ایران اعمال نشدن نرخ پایه صادراتی فرش عدم همایت دولت از صادرات غیر نفتی کپی برداری از طرح و نقش فرش ایران نامناسب بودن شیوه های بازاریابی و تبلیغات

۲-اقدامات صورت گرفته در جهت بهبود صادرات فرش آموزش وافزایش دانش تخصصی و مهارتی فرش بافان تلاش برای عرضه فرش به قیمت رقابتی بهره گیری از هنر بازاریابی و تبلیغات راه اندازی مرکز مطالعات و تحقیقات فرش در یزد

برگزاری نمایشگاه فرش

استفاده از قوانین مالکیت معنوی و شناسنامه دار کردن فرش

تآمین مواد اولیه

کاهش قیمت و صنعتی کردن رنگ سازی سنتی فرش

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.