فایل کامل مطالعه تخصصی درباره مبانی مدیریت دولتی و مسائل مرتبط؛ بررسی ساختار، چالشها و راهکارهای اجرایی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه تخصصی درباره مبانی مدیریت دولتی و مسائل مرتبط؛ بررسی ساختار، چالشها و راهکارهای اجرایی دارای ۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه تخصصی درباره مبانی مدیریت دولتی و مسائل مرتبط؛ بررسی ساختار، چالشها و راهکارهای اجرایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه تخصصی درباره مبانی مدیریت دولتی و مسائل مرتبط؛ بررسی ساختار، چالشها و راهکارهای اجرایی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه تخصصی درباره مبانی مدیریت دولتی و مسائل مرتبط؛ بررسی ساختار، چالشها و راهکارهای اجرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه تخصصی درباره مبانی مدیریت دولتی و مسائل مرتبط؛ بررسی ساختار، چالشها و راهکارهای اجرایی :
فایل کامل مطالعه تخصصی درباره مبانی مدیریت دولتی و مسائل مرتبط؛ بررسی ساختار، چالشها و راهکارهای اجرایی
معنای لغوی مدیریت: مدیریت از نظر لغوی یعنی اداره کردن و مدیر اسم فاعل از مصدر اداره به معنای اداره کننده است. اداره از از ماده دور گرفته شده است دوران به معنای گردیدن است. پس مدیر یعنی اداره کننده و مدیریت به معنای گرداندن یک سازمان در جهت اهداف خاص خودش می باشد.( اختری، ص)
اریک لین با بررسی تشابهات و تفاوت های اعمال رهبری در بخش خصوصی و دولتی ، مسائل مدیریت دولتی را بررسی نموده است.
اگر چه زمینه بحث اریک لین سازمان های دولتی در اروپا می باشد اما قابل تعمیم به حوزه مدیریت دولتی ایران نیز می باشد.
وی مسائل را به صورت کلان و با این نگاه که بر سر راه اعمال رهبری بخش خصوصی در سازمان های دولتی چه موانعی وجود دارد ،تحلیل نموده است.
طرح اهداف ارزشیابی شفاف بودن رویه های اداری قوانین و مقررات
ساختار تشکیلاتی رضایت ارباب رجوع قابلیت پیش بینی اموراداری و تخصصی
در فرهنگ اکسفورد اداره امور به معنای اداره کردن با مفهوم مدیریت امور یا اداره امور و عملیات یا هدایت و نظارت بر اجرا ها آمده است. مدیریت از ریشه manus به معنای کنترل با دست می باشد. و اداره امور از ریشه minor و سپس از ریشه ministrare به معنای خدمت کردن و به دنبال آن حکومت کردن است. تفاوت اصلی این دو کلمه در خدمت کردن وکنترل کردن و دستیابی به نتایج نهفته است.
مدیریت فرایند اجتماعی، برنامه ریزی، سازماندهی، کارگزینی، هدایت و هماهنگی، کنترل در راستای تعیین و فائق شدن به اهداف سازمانی در یک محیط پویاست. (R.D agarwal , p ) مدیریت یعنی تصمیم گیری واین وظیفه مهمترین واصلی ترین نقش مدیریت است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 